روبیک از جمله وسایل سرگرم کننده ای است که عموم نوجوانان و جوانان علاقه مند به حل کردن آن می باشند. طراحی هوشمندانۀ مکعب روبیک موجب رشد فکری و در عین حال تفریحی برای افراد دارد. لذا امروزه اکثر افراد علاقه مند هستند که برای یکبار هم شده، بتوانند مکعب روبیک را حل کنند و به یک رنگ بندی یکسان در قسمت های مختلف روبیک دست پیدا کنند. خرید و فروش روبیک در سراسر جهان علاقه مندان خاص خود را دارد و از همه مهمتر که برای این نوع سرگرمی، مسابقات جهانی و بین المللی اجرا می شود. به دلیل ظرافت و خلاقیتی که در ساخت مکعب جادویی روبیک به کار برده شده است، سازندگان وسایل اسباب بازی را وادار کرده است که بتوانند انواع روبیک در طرح های متنوع را طراحی و در اختیار افراد باهوش و توانمند قرار دهند. تا بدین وسیله بتوانند قدرت هوش و تمرکز خود را مورد آزمایش قرار داده و با صبر و حوصله و در عین حال سرعت عمل و تمرین بتوانند روبیک را حل کنند.

فروشگاه اینترنتی ایران روبیک نیز به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کنندۀ انواع روبیک استاندارد، چند ضلعی، خاص و سایر ملزومات روبیک را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش می رساند.

مزایای روبیک

از مهمترین مزایای روبیک می توان به جنبۀ بازی فکری بودن آن اشاره نمود. در واقع نیاز به تمرکز حواس و یادگیری برای حل کردن روبیک و در عین حال افزایش سرعت عمل برای اجرای حل روبیک در موقعیت های مختلف دارد. بهترین مکعب روبیک باید خوش دست و روان باشد که به راحتی بتوان آن را در جهات مختلف تغییر داد، که در نتیجۀ آن بتوان حل معمای روبیک را انجام داد.

روبیک به عنوان یک پازل سه بعدی شناخته شده است و در سال 1974 به وسیلۀ یک مجسمه ساز و معمار مجارستانی ارنی روبیک اختراع شد. در همان اوایل به این وسیلۀ سرگرم کننده نام مکعب جادویی اطلاق شد و در سراسر جهان طرفداران خاص خود را پیدا کرد و تا به امروز نیز عموم افراد دارای یکی از اشکال مختلف روبیک در منزل خود می باشند. از سال 1980 که در کشور آلمان، مکعب روبیک برندۀ جایزه ویژۀ بهترین بازی معمایی را دریافت کرد، فروش روبیک در سراسر جهان گسترش یافت و به دلیل هوش و تمرکز حواسی که این بازی به آن نیاز دارد، مسابقات محلی و در جهانی در رابطه با مکعب جادویی روبیک در سراسر جهان برگزار شد و تا کنون نیز ادامه دارد.

فروش انواع مکعب جادویی

امروزه فروش انواع مکعب جادویی روبیک را در اشکال مختلف می توان مشاهده نمود چون نیاز به تمرکز حواس و افزایش سرعت عمل در حل روبیک و در عین برای به چالش کشیدن ذهن طراحی می شوند. برای خرید روبیک چند ضلعی به سایت مراجعه کنید.

روبیک 3در 3 یولانگ، روبیک 2 در 2 شنگ شو، روبیک مگامینکس کای وای کای هنگ، روبیک مسترمورفیکس کای وای زونگ، روبیک 4 در 4 مویو میلانگ، روبیک 3 در 3 وای جی مینی، روبیک 5 در 5 خود رنگ کای وای مدل کای، روبیک 6 در 6 استیکرلس وای جی گوانشی، انواع روبیک هرمی کای وای مگنتیک، روبیک 7 در 7، روبیک استوانه ای 3 در 3 کای وای، روبیک توپی، روبیک ساندویچی بومچی، روبیک ماری 24 قطعه ای، فیجت کریزی کیوب، روبیک حرفه ای، روبیک آینه ای، روبیک لیتل و ... برخی از انواع مکعب روبیک موجود در بازار می باشند.

قیمت مکعب روبیک به مدل روبیک، جنس و کیفیت آن بستگی دارد. از این رو متناسب با میزان توانمندی خود، می توانید با خرید روبیک ارزان آغاز به حل این معمای پیچیده نمائید.

ایران روبیک نیز یکی از فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید آنلاین انواع روبیک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

ایران روبیک

آدرس : تهران خیابان 15 خرداد - بازار آهنگران - کوچه مسجد جامع - پاساژ کاغذ و تحریر - طبقه همکف - پ 5 فروشگاه ایران روبیک

ایمیل : iranrubik96@gmail.com

تلفن تماس فروشگاه : 55892011 - 55892294 - 021

موبایل : 09122709974 - 09362696909

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 931
نمایش همه
علاقه مندی ها ()