خرید روبیک همواره ادامه دارد و سالیانه به میزان قابل توجهی انواع مکعب روبیک را تولید و روانۀ بازار می کنند. مکعب جاویی روبیک در سال 1974 به وسیلۀ یک مجسمه ساز مجارستانی به نام ارنی روبیک اختراع شود و تا به امروز نیز بر تنوع مدل های این مکعب جادویی افزوده می شود. و افرادی که علاقه مند به چالش کشیدن ذهن و تمرکز حواس خود هستند، می توانند از ویژگی های روبیک برای افزایش قدرت تمرکز و هوشمندی خود و سایر افراد استفاده نمایند. نیاز به ذکر است که در ژانویه سال 2009 میزانی بالغ بر 350 میلیون خرید روبیک  در سراسر دنیا صورت گرفت.  

در واقع این معکب سه بعدی که از ترکیب 6 رنگ بندی اصلی چون قرمز، سفید، آبی، سبز، زرد و نارنجی تشکیل شده است، افراد زیادی را به خود جلب می کند. در همین راستا نیز مسابقات محلی، ملی و بین المللی برگزار می شود و افراد هوشمند و با استعداد هوش و سرعت عمل خود را در این عرصه مورد چالش و آزمایش قرار می دهند.

برای مشاهده و خرید روبیک می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران روبیک مراجعه نمائید و پس از بررسی قیمت و ویژگی های هر کدام از روبیک ها، مناسب ترین نوع روبیک را با قیمت ارزان سفارش دهید.

خرید آنلاین مکعب روبیک

با گسترش فضای اینترنت و راه اندازی وب سایت های فروشگاهی، امکان خرید آنلاین روبیک برای طرفداران این نوع سرگرمی فکری و هیجانی فراهم شده است. در نتیجه افرادی که علاقه مند به این نوع اسباب بازی ها هستند، می توانند در هر موقعیت زمانی و مکانی سفارش خرید اینترنتی روبیک خود را با تخفیف ویژه ثبت کنند و آنها نیز صاحب مکعب روبیک مورد نظر خود شونذ.

معمولاً روی روبیک کلاسیک اورجینال، 6 وجه با 9 برچسب پوشانده شده است که در رنگ بندی اصلی قرمز، سبز، آبی، سفید، نارنجی و زرد طراحی شده اند. البته در نسخه های جدید روبیک کلاسیک، برچسب ها را حذف کرده اند و از رنگ های اصلی در بدنۀ روبیک استفاده کرده اند که البته زیبایی آن نیز افزایش یافته و موجب سهولت در حرکت وجه های مختلف مکعب روبیک شده است. در حال حاضر افراد زیادی با هدف به چالش کشیدن ذهن خود، علاقه مند به خرید روبیک می شوند و پس از آموزش و تمرین اجرای الگوریتم ثابت، بر تنوع طرح های روبیک و سرعت عمل خود می افزایند.

فروش انواع روبیک چند ضلعی

با گذشت چندین سال از اختراع روبیک استاندارد، خرید انواع روبیک چند ضلعی مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین برای آنکه بتوانند میزان مهارت خود را امتحان کنند، اقدام به خرید روبیک هرمی، روبیک شنگ شو، روبیک طرح لیتل مجیک، خرید روبیک کای وای، روبیک یانگ جون، روبیک کایمنگ، خرید روبیک یوکسین، روبیک اسکوب کای وای کای چنگ، روبیک ساندویچی 3 در 3، روبیک ماری 24 قطعه شنگ شو، روبیک ماری 36 قطعه کای وای، روبیک استوانه کای وای 3 در 3، روبیک توپی مویو، روبیک مگامینکس، روبیک مسترمورفیکسکای وای زونگ و ... می نمایند.برای خرید انواع روبیک استاندارد به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع مکعب روبیک ارزان

با توجه به افزایش تنوع طرح مکعب روبیک، امکان خرید انواع مکعب روبیک با قیمت ارزان برای علاقه مندان این حرفه و اسباب بازی سرگرم کننده فراهم می باشد. از این رو خرید و فروش روبیک در جهان مورد استقبال قرار گرفته شد و تنوع مدل های این اسباب بازی برای به چالش کشیدن ذهن و سرعت عمل افراد افزایش یافت. از این رو با خرید روبیک استاندارد ابعاد کوچک به عنوان یک بازی فکری در اختیار کودکان قرار گرفته یم شود.

ایران روبیک از جمله فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش اسباب بازی های فکری در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش خرید اینترنتی انواع روبیک استاندارد و چند وجهی را برای مشتریان فراهم کرده است.

فروشگاه ایران روبیک

آدرس : تهران خیابان 15 خرداد - بازار آهنگران - کوچه مسجد جامع - پاساژ کاغذ و تحریر - طبقه همکف - پ 5 فروشگاه ایران روبیک

ایمیل : iranrubik96@gmail.com

تلفن تماس فروشگاه : 55892011 - 55892294 - 021

موبایل : 09122709974 - 09362696909

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 899
نمایش همه
علاقه مندی ها ()