قیمت روبیک به مؤلفه های مختلفی چون مدل، اندازه، وزن، کیفیت جنس و روان بودن روبیک بستگی دارد. روبیک از جمله پازل های ترکیبی سه بعدی است که چالش تمرکز هوش و سرعت عمل فرد را به دنبال دارد. مکعب جاویی روبیک در سال 1974 توسط یک فرد مجسمه ساز مجارستانی اختراع شده است و در سال 1980 نیز به عنوان یکی از اسباب بازی های فکری و معمایی، برندۀ ویژۀ بازی های پازل جهانی در آلمان شناخته شد. قیمت روبیک استاندارد به مدل روبیک وابسته است و امکان خرید روبیک با قیمت ارزان برای علاقه مندان این نوع اسباب بازی سرگرم کننده وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی ایران روبیک به عنوان فروشگاه تخصصی روبیک در تهران فعالیت می کند و با هدف گسترش بازی های فکری و معمایی، انواع روبیک استاندارد از مبتدی تا حرفه ای را به فروش می رساند.

قیمت روبیک استاندارد

قیمت روبیک استاندارد به کیفیت جنس روبیک، ابعاد و مدل روبیک بستگی دارد. طراحی روبیک کلاسیک و استاندارد به صورت شش وجهی است و از رنگ بندی های ثابت زرد، سبز، قرمز، آبی، سفید و نارنجی برخوردار است. لذا با گذشت زمان برچسب های تعبیه شده بر روی روبیک مکعب حذف شد و رنگ های اصلی بر روی بدنۀ روبیک به کار گرفته شد که با نام استیکر لس یا خود رنگ در سراسر کشور شناخته می شوند. قیمت روبیک کلاسیک و مبتدی ارزان تر از قیمت روبیک های پیشرفته و حرفه ای می باشد.

از این رو افرادی که به دنبال سرگرمی های چالشی و ذهنی هستند، می توانند از مزایای اسباب بازی مکعب جادویی روبیک استفاده نمایند. با توجه به مزایا و ویژگی های متعددی که این اسباب بازی فکری و معمایی دارد، قیمت روبیک بسیار ارزان است و افراد مختلف می توانند از این اسباب بازی فکری و جورچین مانند برای افزایش قدرت تمرکز و حواس، تقویت قدرت انگشتان دست و ایجاد هماهنگی میان چشم و دست مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید انواع روبیک مبتدی و تخصصی می توانید به فروشگاه ایران روبیک مراجعه نمائید و پس از بررسی و مقایسۀ قیمت انواع روبیک موجود در این فروشگاه، روبیک مورد نظر خود را خریداری نمائید.

قیمت روبیک چند ضلعی

قیمت روبیک چند ضلعی نسبت به روبیک مبتدی و کلاسیک بیشتر است ولی از نظر پیچیدگی و به چالش کشیدن ذهن بسیار کاربردی است. از این رو افرادی که علاقه مند به تقویت تمرکز حواس، ذهن و افزایش سرعت عمل خود هستند، می توانند از ویژگی های مکعب روبیک چند ضلعی و حرفه ای استفاده نمایند.

به این ترتیب قیمت روبیک مگامینکس، اسکوب، اسکوار، هرمی یا پیرامینکس در سایز و مدل های مختلف نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. بنابراین افراد متناسب با سلیقۀ شخصی و سطح ضریب هوشی و استعداد خود، می تواند هر کدام از مکعب های روبیک را تهیه نماید.

قیمت روبیک های خاص

همانطور که می دانید قیمت روبیک های خاص گران تر می باشد البته با مراجعه به فروشگاه های معتبر و عرضه کنندۀ اصلی روبیک در برند و مدل های مختلف، با قیمت ارزان و کیفیت بالا و همچنین تنوع بالا خریداری نمود.برای اطلاع از فروش روبیک چند ضلعی به سایت مراجعه کنید.

روبیک های خاص به روبیک هایی گفته می شود که زمان بهم ریخته شدن آنها، اشکال متفاوتی پیدا می کنند و این مسئله بازیکن را به میزان قابل توجهی به چالش می کشد. از این رو افرادی که در حوزۀ حل مکعب روبیک مهارت زیادی دارند، می توانند بدون توجه به قیمت روبیک های پیشرفته، میزان مهارت خود را مجدداً به چالش بکشند.

ایران روبیک نیز چندین سال است که در زمینۀ تأمین و فروش انواع اسباب بازی فکری و معمایی در تهران فعالیت می کند و امکان سفارش و خرید آنلاین انواع اسباب بازی فکری چون انواع روبیک مبتدی و پشرفته را برای علاقه مندان این حرفه فراهم کرده است.

 

فروشگاه ایران روبیک

آدرس : تهران خیابان 15 خرداد - بازار آهنگران - کوچه مسجد جامع - پاساژ کاغذ و تحریر - طبقه همکف - پ 5 فروشگاه ایران روبیک

ایمیل : iranrubik96@gmail.com

تلفن تماس فروشگاه : 55892011 - 55892294 - 021

موبایل : 09122709974 - 09362696909

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 973
نمایش همه
علاقه مندی ها ()