طرح توجیهی یا همان گزارش توجیهی از جدیدترین مشاغل خدماتی در کشور ما می باشد، که البته سابقه اجرایی آن در دیگر کشورهای غربی بسیار طولانی تر است، و لازمه اجرای هر فعالیت اقتصادی می باشد. هدف از اجرای انواع طرح توجیهی معمولا دسترسی به تمامی ریسک ها و فرصت های موجود در بازارهای خرید و فروش کالا و خدمات برای افزایش سوددهی و رشد اقتصادی می باشد، اگر قصد انجام یک سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک را دارید، تنها گزینه پیش روی شما سفارش یک طرح توجیهی جامع و کارآمد می باشد، که تمامی نقشه راه را به خوبی برایتان مشخص کرده باشد. کسب و کارهای نوین و وجود ایده های جدید برای درآمد زایی مانند تولید انواع محصولات دانش بنیان و یا ایجاد و گسترش صنعت دیجیتال مارکتینگ در زمینه خدمات مختلف مانند تدریس آنلاین، رزرو آرایشگاه و غیره در عصر حاضر با چالش های بسیار زیادی مواجه است، زیرا میزان یا درصد مقبولیت آن ها در بین مردم و اثراتی که در بازارهای اقتصادی در زمینه عرضه و تقاضا دارند چندان مشخص نیست و ممکن است با تخمین های نادرست فعالان اقتصادی آثار زیان باری را برجای بگذارند و مشتریان را با خطر ورشکستگی مواجه کنند، به همین دلیل است، که امروزه استفاده از طرح توجیهی کارآمد و جامع یکی از مهمترین ارکان شروع کار می باشد، تا با بررسی بهتر و دقیق تر بازارهای مختلف بتوان با قدم هایی استوارتر و حساب شده تر در این راه حرکت کرد.

قیمت طرح توجیهی

قیمت طرح توجهی در پروژه های مختلف اقتصادی متغیر می باشد و معمولا در همان نشست های اولیه که بین مشتریان و تیم تحقیقاتی و مشاوره ای برپا می شود، میزان تقریبی آن توسط کارشناسان این مجموعه ها محاسبه می شود و به مشتریان اعلام می گردد. از مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت اجرای طرح توجیهی می توان به نوع سرمایه گذاری، ظرفیت های پروژه، میزان سرمایه در حال گردش، دارایی ها و غیره اشاره کرد.

مراحل اجرای طرح توجیهی

اجرای طرح توجیهی ارزان و یا ارائه انواع طرح توجیهی رایگان از جمله روش های جلب و جذب مشتریان می باشد، که متأسفانه این نوع از پروژه ها معمولا در شمار پروژه های آماده قرار دارند، و در پیشبرد اهداف مشتریان چندان کارساز نخواهند بود، به همین دلیل است، که همواره توصیه می شود، به صورت اختصاصی و سفارشی نسبت به طرح توجیهی اقدام نمود، تا اطلاعات و گزارشات دریافتی سندیت و اعتبار داشته باشند. مراحل اجرای طرح توجیهی در انواع پروژه های اقتصادی شامل مقدمه، امکان سنجی اولیه، معرفی پروژه و مجری طرح، ظرفیت های سرمایه گذاری، تعداد سرمایه گذاران، دارایی ها، دوره بازگشت سرمایه، دوره سود دهی، چالش ها و بحران های پیش روی مهندسین و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که کمک می کند فعالان اقتصادی با انگیزه و اعتماد به نفسی بالا در مسیر اجرای اهدافشان گام بردارند. توجیه سهامداران و سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح، توجیه صندوق های مالی و اعتباری برای گرفتن و تسهیلات، مدیریت بهتر بازار عرضه و تقاضا و بسیار ی موارد دیگر را می توان در شمار مزایای استفاده از طرح توجیهی قرار داد. برای سفارش طرح توجیهی آنتی بیوتیک دامی به سایت مراجعه کنید.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا که متشکل از برترین و باسابقه ترین حسابداران، مشاوران مالی، کارگذاران شرکت بورس و غیره می باشد، سالهاست که با اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت در تمامی ظرفیت های مالی و ابعاد اقتصادی کوچک و بزرگ نظیر انواع طرح توجیهی پارچه نانو، طرح توجیهی ورق پت، طرح توجیهی رنگ پایه آبی و غیره که اسامی آن ها در این رساله نمی گنجد، توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار برترین و معتبرترین مراکز تهیه و تدوین طرح توجیهی قزار بگیرد. متقاضیان سفارش انواع طرح توجیهی اقتصادی با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مطصا ضمن مشاده پروژه های این مرکز می توانند نسبت به خرید و یا سفارش انواع طرح توجیهی اقدام نمایند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 859
نمایش همه
علاقه مندی ها ()