طرح توجیهی را می توان در شمار جدیدترین و پر کاربردترین خدماتی دانست که به افراد در مورد انواع فعالیت های اقتصادی در زمینه های مختلف آموزشی، خدماتی، پژوهشی، درمانی و غیره از نظر رشد اقتصادی و یا شکست اطلاعات کافی را می دهد. ورود به بازارهای اقتصادی در عصرحاضر نسبت به دیگر زمان ها با حساسیت های بیشتری روبه رو می باشد، و فعالان اقتصادی در این دوره بیش از پیش از بابت سرمایه گذاری در کسب و کارهای مختلف با تهدید و ریسک های شکست در بازار مواجه هستند، زیرا وضعیت کنونی بازار از نظر عرضه و تقاضای محصولات و خدمات مختلف، نوسانات نرخ ارز و تحریم ها مدام در حال نوسان و تغییر می باشد. اجرای طرح توجیهی کارآمد و موثر در تمامی زمینه های کسب و کار به فعالان اقتصادی این امکان را می دهد تا در مقابل رقبای خود بسیار هوشمندانه عمل نمایند و سهم بیشتری را از این بازار اقتصادی از آن خود کنند. برای اجراء انواع طرح توجیهی کسب و کار معمولا از افرادی بسیار حرفه ای و خبره نظیر اقتصاددانان، کارشناسان سالن سرمایه گذاری، تحلیلگران بازار، حسابداران و حسابرسان مالی و دولتی استفاده می شود تا با تحلیل و بررسی همه جانبه انواع پروژه های اقتصادی به مشتریان کمک کنند، با قدم هایی استوارتر در این زمینه حرکت نمایند.

قیمت طرح توجیهی

قیمت طرح توجیهی با توجه به موارد بسیار زیادی محاسبه و تعیین می شود که از مهمترین آن ها می توان به نوع پروژه، روش سرمایه گذاری، دارایی های پروژه، نوع محصولات، هزینه های تولید، قیمت تمام شده کالا، دوره بازگشت سرمایه و سود دهی محاسبه و تعیین می شود، و بسته به جامعیت طرح ممکن است، قیمت بالاتری نیز داشته باشد. با توجه به وضعیت فعالی بازارهای سرمایه گذاری در مجموع می توان قیمت طرح توجیهی را در پروژه های اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه دانست.

ویژگی های طرح توجیهی کارآمد

اطلاعاتی که طرح توجیهی در اختیار مشتریان و متقاضیان این خدمات قرار می دهد، معمولا به صورت یک سند مالی بسیار جامع می باشد، که در طراحی و اجراء آن از نرم افزارهای شبیه سازی مانند کامفار استفاده شده است، که کمک می کند بتوان با استفاده از آن ها تمامی داده های آماری را به صورت جدول و نمودار به نمایش گذاشت،  تا سهامداران و فعالان اقتصادی تنها با یک نگاه اجمالی  به آن بتوانند به اطلاعات بسیار زیادی دسترسی پیدا کنند، و تجربه یک سرمایه گذاری بدون ریسک و خوشایند داشته باشند. از مهمترین ویژگی های طرح توجیهی کارآمد می توان به شرح کامل پروژه، و بررسی تمامی ابعاد سرمایه گذاری در آن، چالش ها و ریسک های پیش روی سرمایه گذاران، میزان اعتبارات لازم، چالش ها و ریسک های پیش رو، مدت زمات بازگشت سرمایه و رسیدن به سوددهی اشاره کرد، در واقع می توان گفت طرح توجیهی مانند یک دوست و همراه در تمامی دوران پروژه همراه مشتریان می باشد، و  آن ها را در رسیدن به اهدافشان یاری می کند.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا سالهاست که در شمار برترین شرکت های ارائه طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت قرار گرفته است. این مجموعه معتبر و متعهد در تمامی زمینه های اقتصادی و خدماتی با ظرفیت های مختلف سرمایه گذاری و فعالیت می کند و با ارائه بهترین راهکارهای اقتصادی و گزارشات بسیار کامل و جامع را در اختیار متقاضیان می گذارد. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی سنگبری به سایت مراجعه کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای معتبر این مرکز می توان به سایت اینترنتی مطصا مشاهده کرد و ضمن مشاهده انواع پروژه های اجرایی این مرکز نظیر طرح توجیهی مونتاژ سیستم حفاظتی و الکترونیکی، طرح توجیهی الیاف پلی استر از ضایعات پت، طرح توجیهی تولید سیمان سفید و غیره، اطلاعات کافی را در مورد نحوه اجراء قرارداد و مراحل انجام پروژه به دست آورند یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند.

 

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

 تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()