کفش ایمنی یکی از مهم‌ ترین لوازم کاری می باشد که می تواند از بروز مشکلات و سوانح برای پاها جلوگیری کند. کفش ایمنی دارای انواع مختلفی هستند که برای خرید باید به آن توجه شود و کفشی استاندارد و با کیفیت را تهیه کرد. کفش های ایمنی استاندارد از چرم طبیعی و بادوام ساخته شدند که بتوانند طول عمر بالای نیز داشته باشند همچنین از پنجه ی فولادی معمولاً کفش ها ساخته می شوند که دارای سرپنجه های بسیار مقاوم در مقابل افتادن وسیله و یا بریدگی پا می باشند. همچنین در کفه ی این کفش ها از مواد دارای مولکول های درشت استفاده می شود تا بتواند مقاومت و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد هر یک از مشاغل مختلف باید لوازم ضروری و ایمنی کار را برای نیروی کار و کارگران و خود تهیه نمایید و هر فرد مسئول است که خود از لباس های ایمنی و کفش ایمنی استفاده نماید.

پا یکی از اجزای مهم در بدن است که سلامتی آن از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و ناراحتی آن بر اعصاب و سایر اعضای بدن از جمله کمر می تواند تاثیرگذار باشد بنابراین بسیار مهم است که از کفش مناسب استفاده شود. کار کردن در مشاغل گوناگون نیاز به استفاده از لوازم ایمنی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به بدن را داشته و کفش ایمنی یکی از لوازم ایمنی در هر یک از شغل ها می باشد. نیروهای کار در زمان کار کردن ممکن است در معرض برخورد با اجسام داغ و افتادن وسیله ‌ای بر روی پاهایشان قرار گیرند که کفش ایمنی دارای پنجه ی فولادی است که از این آسیب‌ ها جلوگیری می‌کند، همچنین قدم گذاشتن در محیط‌ های کاری ممکن است آسیب ‌هایی به پا ها را در پی داشته باشد ، مثلاً رفتن میخ در پا یکی از موارد بسیار رایجی است که با استفاده از کفش ایمنی که دارای کفه هایی بسیار مقاومی هستند، می‌توان از این خطرهای احتمالی جلوگیری کرد. کفش های ایمنی دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به محیط های شغلی آن ها به تولید رسیدند تا بهترین تاثیر را در محافظت از پاها در آن شغل را داشته باشند.

 برخی از افراد در محیط های در ارتباط با جریانات برق کار می‌کنند، برخی در محیط‌ های در مواجهه با مواد شیمیایی یا اسیدی مشغول به کار هستند و غیره که هر یک از این مشاغل باید دارای کفش های مخصوصی باشند که بتواند از بروز این آسیب ‌ها جلوگیری کنند. برای اطلاع از فروش کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت  فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایید. 

انواع کفش ایمنی

 کفش های ایمنی از چرم طبیعی تولید شده اند تا بتوانند بیشترین ماندگاری را داشته باشند و فاسد ناپذیر باشد کفش ایمنی دارای مقاوم ‌ترین نوع زیره کفش می‌باشند که می‌تواند در محیط های مختلف همچون محیط های اسیدی دوام داشته باشد، کفش های دیگری نیز وجود دارد که دارای سرپنجه کامپوزیت می باشند، این کفش مخصوص مکان های مرتبط با جریانات برق است که در این کفش ها از فلز استفاده نشده و همچنین از موادی استفاده شده که بتواند از پا در مقابل جریانات الکتریسیته محافظت کند و همین طور که می دانیم کفش ها را می توان در انواع مختلفی خریداری کرد اما فروشگاهی که ما خرید کفش ایمنی را انجام می‌دهیم نیز بسیار مهم است و باید از فروشگاه‌ های مطمئن مانند فروشگاه رادین ایمن خرید خود را انجام دهید تا کفش های استانداردی را تهیه نمایید. خریداری کفش های غیر استاندارد علاوه بر اینکه محافظت کامل در برابر حوادث احتمالی را ندارد همچنین می ‌توانند به بدن نیز آسیب وارد کند بنابراین بسیار ضروری است که کفش ایمنی دارای استاندارد های لازم و همچنین مقاومت و کیفیت بسیار بالایی باشد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 806
نمایش همه
علاقه مندی ها ()