همانطور که می‌دانیم سر یکی از اعضای بسیار مهم در بدن است که ایمنی آن باید در کارها بسیار مورد توجه قرار بگیرد. به همین جهت انواع کلاه های ایمنی روی کار آمدند که بتوانند از بخش سر در مقابل انواع حوادث و سوانح غیر قابل پیشبینی محافظت کنند . کلاه ایمنی یکی از وسیله های ایمنی است که بسیار مهم بوده و در هر شغلی باید مورد استفاده قرار بگیرد زمانی که کارگران و کارکنان در بخش صنعت یا در مکان‌ های ساخت و ساز و ساختمانی مشغول به کار هستند احتمال افتادن وسیله بر روی سر آنها غیر طبیعی نبوده و این حادثه در محیط‌ های کاری وجود دارد، بنابراین اهمیت دارد که از یک کلاه بسیار مناسب و استاندارد در زمان کار استفاده شود که این کلاه باید دارای ویژگی های بسیار مهم می باشد که یکی از این ویژگی ‌ها مقاومت کلاه است که باید بسیار با دوام و مقاوم در برابر افتادن اجسام یا وارد شدن ضربه به سر باشد. همچنین در زمان کار ممکن است اجسام با سر دچار برخورد شوند که با استفاده از کلاه می ‌توان ضربه ناشی از برخورد وسیله ها به سر را از بین برد و همینطور ممکن است مو ها در دستگاه ‌ها یا قطعات گیر کنند که با استفاده از کلاه ایمنی مو ها در داخل کلاه قرار گرفته و از بروز حادثه جلوگیری می کند. فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان معتبر انواع  کلاه ایمنی  و سایر تجهیزات ایمنی می باشد.

 ویژگی کلاه ایمنی استاندارد

 کلاه ایمنی استاندارد باید از هر لحاظ مقاوم در برابر ضربات و یا نفوذ اجسام باشد که بسیار مهم است کلاه خریداری شده بتواند مقاومت بالایی داشته باشد تا بتوان کارایی بسیار مناسبی از آن را مشاهده نمود همچنین باید یک کلاه خوب و استاندارد مقاومت بسیار خوبی داشته باشند که در زمانی که وسیله یا قطعه با سر برخورد می ‌کند، بتواند ضربه ی ناشی از آن را به خود بگیرد تا این ضربه به سر وارد نشود و همین طور باید در برابر نفوذ آب و همینطور مایعات مقاوم باشند تا در بسیاری از شرایط کاری بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. کلاه های ایمنی باید دارای آستری باشند و بتواند کارایی کلاه را بالا ببرد ، در بیشتر کلاه ‌ها نواری دور سر تعبیه شده تا بتواند کلاه را در فاصله ای معین از سر جدا نگه دارد که بدین ترتیب می توان از ورود ضربه های ناشی از برخورد وسیله به کلاه و انتقال آن به سر کاست.  فروشگاه رادین ایمن با ارائه ی خدمات بسیار خوب و عرضه ی محصولات باکیفیت توانسته همواره مشتریان خود را راضی نماید.

 خرید انواع کلاه ایمنی

کلاه های ایمنی با توجه به مشاغل مختلف در انواع مختلفی تولید شده‌اند که در بازار انواع آن را می‌توان خریداری کرد که برای خرید حتما باید به استاندارد بودن کلاه ها دقت بسیاری داشت و کلاه هایی مقاوم و با کیفیت را تهیه نمود. فروشگاه رادین ایمن انواع کلاه های ایمنی را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند. برای اطلاع از فروش کفش ایمنی به سایت مراجعه نمایید. 

خرید کلاه ایمنی

 برای خرید کلاه ایمنی باید در ابتدا به کیفیت و استاندارد بودن آن توجه کنید و سپس قیمت را در نظر بگیرید زیرا کیفیت کلاه ایمنی در کار بسیار مهم است و به دلیل اینکه این پوشش از سر محافظت می کند دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

فروشگاه رادین ایمن انواع کلاه های ایمنی را در کیفیت های بالا و مطابق با استانداردهای لازم به فروش می‌رساند شما می توانید برای تهیه این کلاه‌ها به سایت این مرکز مراجعه نمایید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()