اهمیت به دندان ها بسیار مهم بوده و افراد باید همیشه برای سلامت دندان هایشان تلاش کنند. دندان ها از عضو های بسیار مهم در بدن می باشند که نگهداری آن ها با توجه به دقت در سلامتی و تمیز نگه داشتن آن ها و همچنین نرساندن آسیب به دندان ها بوده و بدین ترتیب ما می توانیم دندان هایمان را برای مدت طولانی تری داشته باشیم و با مشکلات دندانی روبرو نشویم. اما گاهی دندان ها با مشکلاتی روبرو می شوند که نیاز به مراجعه به پزشک دارند. در زمان بروز مشکل در دندان ها بسیار مهم است که به مرکزی معتبر مراجعه نمایید. پزشک بررسی دندان ها را انجام می دهند و شاید از شما بخواهد که تصویر برداری هایی را انجام دهید که شامل سی تی اسکن و سی بی سی تی دندان و... می باشد. برای اطلاع از خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد به سایت مراجعه کنید.

سی بی سی تی دندان سعادت آباد چیست؟

سی بی سی تی دندان سعادت آباد نوعی تصویربرداری از دندان ها است که با توجه به بررسی های بیشتر دندان ها توسط دندان پزشک از افراد خواست می شود. این تصویر برداری از قسمت فک و دندان ها بوده و توسط اشعه ی مخروطی انجام می گیرد. این اشعه دور تا دور سر فرد بیمار بوده و عکس های مختلفی را تصویر برداری می نماید و می توان دندان ها و فک را در از جهات مختلفی مورد بررسی قرار داد.  تصویر برداری سی بی سی تی دندان سعادت آباد برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استفاده از سی بی سی تی دندان سعادت آباد

از سی بی سی تی دندان برای موارد مختلفی از جمله در زمان های که رادیوگرافی تصاویر واضحی به ما ندهد و یا بخواهیم جزئی تر مشکلات را بررسی کنیم، مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز سی بی سی تی دندان سعادت آباد از مراکز معتبر در کشورمان است که در قسمت شمالی تهران بوده و از مراکز تخصصی تصویربرداری در کشورمان به حساب می آید. تصاویر ایجاد شده به جز دندان ها ، از سینوس ها و اعصاب بوده و برای جراحی ها می توان از این تصویربرداری استفاده کنید. برای انجام ایمپلنت ها نیز به سی بی سی تی دندان سعادت آباد نیاز می باشد.

در مواردی که فرد دندان پنهان داشته باشد و یا برای بررسی های تومور و کیست های دهانی می توان با استفاده از این تصویربرداری مشکل را شناسایی نمود و اقدام به درمان آن نمود. کیفیت ایجاد شده در سی بی سی تی دندان سعادت آباد بسیار بالا بوده و این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای انجام تصویربرداری ها استفاده می کند. در این نوع تصویربرداری ساختار فک و دندان ها و همین طور بخش هایی مانند لثه ها، استخوان و عصب دیده می شود. برای اطلاع از رادیوگرافی خارج دهانی به سایت مراجعه نمایید.

سی بی سی تی دندان تصاویری سه بعدی را به ما می دهد که ساختار دندانی بسیار واضح و مشخص است و می توان از تمامی جهات آن را ارزیابی نمود و در این تصویر بسیاری از ضایعات احتمالی قابل مشاهده است . اشعه ی مورد استفاده در سی بی سی تی دندان سعادت آباد بسیار مهم بوده و باید در حد معینی باشد زیرا اگر میزان اشعه بالا باشد ممکن است به فرد آسیب وارد کند و اگر اشعه دارای میزان خیلی کمی باشد تصاویر ایجاد شده ، کیفیت قابل قبولی نخواهد داشت، بنابراین میزانی را به طور استاندارد در نظر می گیرند.

 مرکز رادیولوژی دندان دکتر نکیسا ایل یکی از پیشرفته ترین مراکز تصویربرداری دندان در کشورمان می باشد که می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات عالی این مرکز برخوردار شوید.

رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 882
نمایش همه
علاقه مندی ها ()