آبیاری از مهم ترین بخش های برای کشت محصولات بوده و بسیاری از گیاهان به آبیاری نیاز دارند و باید آبیاری به صورت مداوم انجام گیرد. آبیاری از کار های سختی است که توسط کشاورزان انجام می گیرد که نیاز به نیروی کار زیادی داشته و باید این کار به صورت مرتب انجام گیرد . در زمان های گذشته آبیاری با استفاده از روش دستی انجام می شد که نیاز به نیروی بسیاری برای این کار بود و این کار بسیار طاقت فرسا بوده و مشکلات فراوانی به همراه داشت که سیستم آبیاری با پیشرفت هایی ربرو شد که امروزه انواع آبیاری هایی وجود دارد که به صورت بسیار ساده انجام می گیرد و می تواند کاربردی باشد و از مشکلات و هزینه ها بکاهد که از انواع آن می توان آبیاری قطره ای، آبیاری به روش بارانی و آبیاری با استفاده از رول کشاورزی را نام برد که این آبیاری ها توانسته اند راحتی را در بخش آبیاری به وجود آورند.

 امروزه برای انجام آبیاری رول کشاورزی روی کار آمده که با استفاده از آن می توان آبیاری را به راحتی انجام داد، این روش برای بسیاری از محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد که شامل هزینه ی ارزان می باشد. رول ها می توانند در مکان های مورد نیاز قرار گیرند. رول پلاستیکی آبیاری رولی است کهدارای انعطاف بالایی بوده و ضخامت کمی دارد و دارای دریچه هایی برای خروج آب بوده و برای زمین هایی که نیاز به آبیاری زیادی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم نیازی به حفاری و قرار گیری درون زمین و ... ندارد و به راحتی نصب می گردد. با استفاده از رول کشاورزی می توان جوی ها را پر آب کرد . با استفاده از این رول ها می توان تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی کرد همچنین به نیروی بسیاری برای آبیاری نیازی نداریم و در زمان کوتاه  با حداقل نیرو می توانیم این سیستم را اجرایی نماییم.

در سیستم آبیاری سنتی ، از آب بسیاری برای آبیاری استفاده می شد و باعث هدر رفتن آب می گردید اما رول کشاورزی این امکان را می دهد تا فقط در مکان های مورد نیاز آبیاری انجام شود.

مزایای استفاده از رول کشاورزی

هزینه های اجرای رول کشاورزی بسیار ارزان می باشد.

نیاز به نیروی بسیار کمی برای اجرای کار دارد بنابراین هزینه های نیروی کار نیز کاهش پیدا می کند.

نصب و استفاده ی راحتی دارد و نیاز به فضای اضافه برای قرارگیری ندارد.

راحتی در آبیاری را شامل می شود که دیگر نگران آبیاری کم یا زیاد گیاهان نمی باشیم.

مصرف آب را تا حد بسیاری کاهش می دهد .

از آب های گل آلود نیز برخلاف سایر سیستم های آبرسانی می توان در آبیاری با استفاده از رول کشاورزی استفاده کرد . برای خرید نوار آبیاری قطره ای به سایت مراجعه کنید.

گروه صنعتی سبلان پلاست از فروشندگان بزرگ و معتبر انواع رول هی کشاورزی می باشد که محصولاتی باکیفیت و ارزان قیمت را به شما ارائه می دهد. این مرکز از تامین کنندگان انواع تجهیزات کشاورزی در کشورمان می باشد که با توجه به فرش مستقیم محصولات توانسته قیمت هی بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گیرد. گروه صنعتی سبلان پلاست همواره در تلاش بوده تا محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به دست مشتریان ود برساند و با هدف رضایت کامل مشتریان ، قیمت های منصفانه ای را برای فروش محصولاتش در نظر گیرد.

خرید اینترنتی رول کشاورزی

با استفاده از خرید اینترنتی رول کشاورزی دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری نبوده و می توانید به راحتی خرید خود را از طیق سیت انجام دهید. هر سایتی برای خرید اینترنتی قابل اعتماد نبوده بنابراین حتما از مراکز معتبر همچون سبلان پلاست خرید خود را انجام دهید.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 856
نمایش همه
علاقه مندی ها ()