بسته بندی یکی از مهم ترین مواردی است که برای جابجایی و فروش محصولات باید در نظر گرفت. در بخش کشاورزی نیز محصولات باید بسته بندی شوند به همین دلیل کیسه های کشاورزی با همین هدف طراحی شده اند . این کیسه ها مقاوم و بادوام هستند و می توان انواع محصولات را با آن بسته بندی کرد. کیسه های کشاورزی در انواع مختلفی که دارای سایز ها و ابعاد متفاوتی است مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به نوع محصول و مقدار آن می توان سایز مناسبی را انتخاب کرد.

خرید کیسه های کشاورزی

برای خرید کیسه های کشاورزی باید کیفیت و قیمت را مورد بررسی قرار دهید . با توجه به وجود کیفیت های مختلف از کیسه کشاورزی ، باید کیسه ای تهیه شود که کاربردی باشد یعنی دوام و مقاومت خوبی داشته باشد و دچار پارگی و آسیب نگردد. این کیسه ها در قیمت های مختلف در بازار یافت می شوند که بر اساس اندازه و کیفیت آن تعیین می گردد. خرید از مراکز معتبر باعث می شود تا ما محصولات مورد نظرمان را با قیمت های مناسبی خریداری کنیم. فروشگاه های فروش تجهیزات کشاورزی، کیسه های کشاورزی را به فروش می رسانند که یکی از معتبر ترین فروشندگان ، گروه صنعتی سبلان پلاست می باشد. این مرکز انواع تجهیزات مورد نیاز کشاورزی را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.

امروزه فروشندگان بسیاری بستری برای خرید اینترنتی برای مشتریان خود به وجود آورده اند که می توان به راحتی و به صورت آنلاین خرید خود را انجام داد.

کیسه های کشاورزی در انواع جنس ها از جمله نایلون وجود دارند که هر یک برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و این مهم است که ما کیسه کشاورزی مناسب با محصولاتمان را تهیه نماییم. تناسب میان مقدار محصول با سایز کیسه کشاورزی می تواند علاوه بر زیبایی ، حمل و نقل راحت تری هم داشته باشد .

چاپ بر روی کیسه کشاورزی

شما می توانید برند خود را بر روی کیسه های کشاورزی به چاپ برسانید و کیسه های مخصوص به خود داشته باشید. وجود نام برند می تواند به مشتریان شما بیفزاید بنابراین استفاده از نام برند و شماره تلفن سفارش بر روی محصولات بسیار مهم است که امروزه همان طور که مشاهده می کنیم بسیاری از محصولات دارای چاپ می باشند.

کشاورزان و صاحبین گلخانه از اصلی ترین خریداران کیسه های کشاورزی می باشند. خرید عمده ی این محصول می تواند صرفه ی اقتصادی نیز داشته باشد. برخی از انواع کیسه ها دارای افزودنی هایی هستند که بر مقاومت این نایلون ها می افزاید و باعث می شود محصولات در برابر عوامل بیرون ، آسیب نبینند. بنابراین ضدنفوذ بودن و کیفیت این نایلون ها باعث شده افراد بسیاری این نایلون ها را تهیه نمایند. گروه صنعتی سبلان پلاست از مراکز بزرگ فروش کیسه های کشاورزی در کشورمان می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد.  برای اطلاع از فروش رول کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

در زمان برداشت محصولات ، نیاز به بسته بندی داریم تا بتوانیم آن محصولات را به مکان دیگر انتقال دهیم . بسیاری از تولید کنندگان از کیسه کشاورزی برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند زیرا این کیسه ها می توانند کاربرد بسیار خوب داشته باشند و به دلیل این که مخصوص محصولات کشاورزی طراحی شده اند کاربردی تر از بسته بندی های دیگر می باشد. گروه صنعتی سبلان پلاست از مراکز عرضه کننده ی کیسه های کشاورزی با کیفیت بالا می باشد، این مرکز انواع کیسه ها را با قیمت های ارزان به فروش می رساند.

اگر شما هم به دنبال بسته بندی کاربردی و مناسب برای محصولاتتان هستید می توانید از این کیسه ها بهره مند شوید.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()