آبیاری گیاهان دارای اهمیت بسیار بالایی است و بسیاری از گیاهان به صورت مرتب باید آبیاری شوند بنابراین اینکار برای زمین های بزرگ کشاورزی بسیار دشوار خواهد بود و در مواردی عملی نمی باشد به همین دلیل نوار آبیاری قطره ای روی کار آمد تا بتوان با استفاده از آن به راحتی آبیاری گیاهان را انجام داد. این نوار ها آبیاری را به صورت قطره و همیشگی انجام می دهند و آب مورد نیاز گیاهان را تامین می کنند. با استفاده از این وسیله نیازی به  نیروی کار بالا نبوده و همچنین آب هدر نمی رود و فقط در مکان های مشخصی در کنار درختان یا گیاهان قرار می گیرد.

از مزیت های نوار آبیاری قطره ای نصب راحت و قیمت ارزان آن است.

این نوار ها به صورت رول هایی با تعداد روزنه های مختلفی به فروش می رسد و بر اساس استفاده ای که داریم می توانیم انواع مناسبی از آن را تهیه نماییم.

از نوار آبیاری قطره ای در بسیاری از موارد استفاده می شود مثلا برای گیاهانی همچون پنبه ، گیاهان گلخانه ای، نخود، نیشکر، عدس ، لوبیا ، انواع سبزیجات و  صیفی جات و... می توان از نوار آبیاری قطره ای استفاده کرد. گروه صنعتی سبلان پلاست انواع نوار های آبیاری را با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رساند.

مزایای نوار آبیاری قطره ای

 استفاده از نوار آبیاری قطره ای دارای مزایای بسیاری می باشد. صرفه جویی در آب یکی از مزیت های بسیار بزرگ نوار های آبیاری می باشد که در این روش آب به اندازه و در مکان های مشخصی ریخته می شود. با استفاده از نوار آبیاری قطره ای، آبیاری به شکل اتوماتیک خواهد بود و برای آبیاری مشکلات نیرو و آبیاری به شکل قدیمی را نخواهید داشت همچنین آبیاری به صورت همیشگی بوده و خشک شدن ناشی از آبیاری کم جلوگیری خواهد شد. با استفاده از نوار آبیاری قطره ای ، هزینه ها کاهش پیدا می کند زیرا با توجه به مصرف کمتر آب و نیروی کار ، هزینه ها به مراتب کاهش پیدا می کند. با استفاده از این روش علف های هرز کاهش پیدا می کند ، همچنین نصب این سیستم آبیاری بسیار راحت و کم هزینه می باشد.

نوار آبیاری قطره ای یا همان تیپ یک نواری است که به منظور آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار از جنس های پلی اتیلن بوده که منعطف است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد . نوار های آبیاری از تعداد روزنه های خروج آب مختلفی تشکیل شده اند که این روزنه ها در فاصله های مختلفی از هم قرار دارند که با توجه به زمین مورد نظر نمونه ی مناسب باید تهیه گردد. این نوع آبیاری از ایستگاه پمپاژ، لوله ها و انواع اتصالات تشکیل می شوند که در آخر از نوار های آبیاری قطره ای در این سیستم استفاده می گردد. برای آبیاری با استفاده از این نوار باید آب با فشار مناسبی به گردش درآید و به همین دلیل از ایستگاه پمپاژ استفاده می شود. در این روش از سیستم فیلتراسیون نیز استفاده می شود که برای گیاهان مختلف متفاوت خواهد بود . عمل فیلتر سازی ذرات آب به دلیل کیفیت آب و همین طور جلوگیری از رسوب ذرات در لوله ها می باشد. برای خرید رول کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

خرید نوار آبیاری قطره ای

برای خرید نوار آبیاری قطره ای باید از مراکز معتبری درخواست انواع نوار های آبیاری را داشته باشید تا محصولی باکیفیت را دریافت نمایید. گروه صنعتی سبلان پلاست از مراکز ارائه دهنده ی انواع نوار آبیاری قطره ای  با کیفیت بسیار بالایی می باشد.

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()