رادیولوژی دندان سعادت آباد از جمله خدماتی است که برای امور تشخیص و درمان برخی از بیماری های مرتبط با ناحیۀ دهان و دندان به کار گرفته می شود. دستگاه های رادیولوژی دندانپزشکی نیز همانند سایر دستگاه های تصویربرداری به وسیلۀ اشعۀ ایکس کار می کند و بدین وسیله می توان برای نواحی مختلف فک و صورت از مزایای این گونه تجهیزات پزشکی استفاده نمود. کاربرد نتایج رادیولوژی دندان در مسیر درمان و پیگیری مسیر درمان جزء تجهیزات لازم محسوب می شود. از این رو با مراجه به مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد  ، می توانید از پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دندان استفاده نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نیز به عنوان یکی از کلینیک های پیشرفتۀ رادیولوژی دندان در سعادت آباد محسوب می شود که بر طبق ضوابط قانونی، هزینۀ هر یک از خدمات رادیولوژی یا رادیوگرافی را از بیماران دریافت می کنند. در ضمن توانایی ارائه نتایج رادیولوژی را به صورت فایل بر روی CD و یا DVD، ارائه کلیشه و چاپ کاغذی و ریپورت مکتوب را در مدت زمان کوتاهی دارد.

ارائه خدمات رادیولوژی پیشرفته دندان سعادت آباد

اجرای رادیولوژی دندان سعادت آباد به عنوان یکی از خدمات دندانپزشکی است که در دسترس ساکنین منطقۀ سعادت آباد می باشد. علاوه بر آنکه امکان مراجعه از نواحی مختلف به این مراکز فراهم می باشد. رادیوگرافی و یا رادیولوژی دندان به منظور نمایش وضعیت دندان، میزان پوسیدگی دندان، نحوۀ رشد دندان ها، وضعیت شکل گیری فک و صورت، مشکلات عصبی ناحیۀ فک و صورت، کیست و تومور در ناحیۀ دهان و دندان، وضعیت دندان پس از عملیات ارتودنسی، عصب کشی دندان، ایمپلنت، بریج دندان، کامپوزیت و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بنابراین دندانپزشک متناسب با وضعیت بیمار، نوع رادیولوژی دندان را برای فرد تجویز می کند. بنابراین بیماران با مراجعه به مراکز تخصصی رادیولوژی دندان در سعادت آباد می توانند از تجهیزات و دستگاه های پیشرفتۀ موجود در مرکز استفاده نمایند و با تهیۀ نتایج رادیولوژی و رادیوگرافی در مدت زمان کوتاهی، می توانند دندانپزشکان را در مسیر تشخیص و درمان بیماری های دندان، فک و صورت همراهی کنند.

مزایای سرویس دهی رادیولوژی دندان سعادت آباد

تعدد مرکز خدمات رادیولوژی دندان سعاد آباد بسیار است که تنها برخی از این مراکز مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند و قابلیت اجرای رادیولوژی تخصصی دندان را دارند. لذا در صورت تجویز دندانپزشک برای انجام یک سری آزمایشات رادیوگرافی پیشرفته، پیشنهاد می کنیم که به مراکز معتبر مراجعه نموده و از تجهیزات پیشرفتۀ مراکز تخصصی برای انجام رادیولوژی گرافیکی بهره گرفته می شود.

رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی دو دسته بندی اصلی اجرای رادیوگرافی تخصصی است که به روش های مختلف، عملیات تصویربرداری دندان صورت می گیرد. رادیوگرافی بایت وینگ، پری اپیکال و اکلوزال از جمله تصویربرداری های داخل دهانی است که به منظور مشاهدۀ وضعیت های مختلف دهان و دندان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. رادیولوژی سفالومتری، OPG و CBCT نیز به عنوان آزمایشات تصویربرداری خارج دهانی با هدف نمایش وضعیت رشد و شکل گیری دندان، آبسه دندان، نمایش تومور، وضعیت پوسیدگی دندان و عصب کشی های انجام شده و ... به بیمار پیشنهاد داده می شود.برای اطلاع از خدمات رادیوگرافی و رادیولوژی دندان به سایت مراجعه کنید. 

از این رو با مراجعه به مرکز تصویربرداری و رادیولوژی دندان سعادت آباد می توانید با تعرفه های مشخص و از پیش تعیین شده، رادیوگرافی دندان را مطابق با تجویز دندانپزشک انجام داده، تا بدین وسیله بتوانند روند تشخیص و درمان بیماری های دهان و دندان را تسریع ببخشند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل جزء یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات پیشرفته رادیولوژی دندان سعادت آباد می باشد. لذا مفتخر است که تا کنون توانسته با ارائه بهترین خدمات تصویربرداری دندان، رضایت مندی مشتریان را برآورده سازند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 863
نمایش همه
علاقه مندی ها ()