سی تی اسکن دندان سعادت آباد از جمله مراکز حرفه ای است که در زمینۀ ارائه کلیۀ خدمات تخصصی تصویربرداری دندان همچون سی تی اسکن های مختلف فعالیت می کنند. بدین وسیله افراد مختلف می توانند متناسب با تجویز دندانپزشک، برای انجام انواع سی تی اسکن به کلینیک تخصصی سی تی اسکن دندان سعادت آباد مراجعه نمایند. خیلی از اختلالات و مشکلات ایجاد شده در ناحیۀ دهان و دندان با چشم مشاهده نمی شوند و نیاز به استفاده از تجهیزات و دستگاه های تشخیص پزشکی است که دستگاه های سی تی اسکن و رادیولوژی دندان نیز جزء این دسته از تجهیزات تشخیصی محسوب می شوند.

برای دریافت هر گونه خدمات سی تی اسکن پیشرفتۀ دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. این مجموعه مجهز به دستگاه های پیشرفته تصویربرداری در ناحیۀ سعادت آباد تهران می باشد.

ارائه خدمات انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد

ارائه خدمات انواع سی تی اسکن دندان سعادت آباد توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده صورت می گیرد که با نحوۀ کار کردن با دستگاه های پیشرفتۀ سی تی اسکن آشنا هستند. نحوۀ عملکرد دستگاه های سی تی اسکن دندان همانند سایر دستگاه های رادیولوژی است که به واسطۀ اشعۀ ایکس، عملیات تصویربرداری را برای نواحی مختلف دهان و دندان انجام می دهند. معمولاً اجرای سی تی اسکن و تصویربرداری دندان به صورت سرپایی و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. به این ترتیب افراد با تجویز دندانپزشک می توانند با مراجعه به مراکز کاملاً تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد، نوع سی تی اسکن نوشته شده بر روی نسخۀ دندانپزشک را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از مهمترین مزایایی که دستگاه های پیشرفته تشخیصی دندان پزشکی دارند، سرعت آماده سازی جواب تصویربرداری است که دقایقی پس از سی تی اسکن دندان آماده می شود. به این ترتیب افراد همان روز انجام رادیولوژی می توانند جواب خود را دریافت و به دندانپزشک معالج مراجعه کند.

سی تی اسکن تخصصی دندان سعادت آباد با دستگاه های پیشرفته

همانطور که می دانید، مشکلات متعددی است که امکان مشاهده و تشخیص آنها با چشم غیر ممکن است و نیاز به استفاده از تجهیزات پزشکی است. لذا ارائه خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان سعادت آباد نیز در همین راستا راه اندازی می شود که بتواند دندانپزشکان را در امر تشخیص نوع بیماری و اختلالات دهان و دندان یاری رسانند. بنابراین شاهد اجرای فوتوگرافی دندان یا همان سی تی اسکن خارجی و داخلی دهانی هستیم که شامل انواع سی تی اسکن بایت وینگ، OPG، سفالومتری، پری اپیکال و غیره می شوند. از این رو به مدد دندانپزشکان می آید که بتوانند نوع مشکلات و بیماری های مرتبط با ناحیۀ دهان و دندان را تشخیص دهند.

از این رو مرکز رادیولوژی تخصصی دندان دکتر نکیسا ایل نیز با در اختیار داشتن انواع تجهیزات و دستگاه های پیشرفتۀ رادیولوژی دندان، با تعرفه های مشخص قادر به همکاری با دندانپزشکان عزیز می باشد که بتوانند مسیر درمان بیماری فرد را بیش از گذشته کاهش دهند.برای اطلاع از مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد به سایت مراجعه کنید. 

هزینۀ سی تی اسکن دندان سعادت آباد

هزینۀ انجام سی تی اسکن دندان سعادت آباد به نوع رادیولوژی فرد بستگی دارد. لازم به ذکر است که قیمت اجرای سی تی اسکن دندان تحت اتحادیۀ مربوطه دندانپزشکان مشخص می گردد که البته در برخی از موارد، شیوۀ مدیریت مراکز ارائه دهندۀ سرویس نیز به نوبۀ خود بر روی هزینۀ خدماتی که به بیماران ارائه می دهند، مؤثر است.

برای انجام انواع سی تی اسکن تخصصی دندان در سعادت آباد با تعرفه های مشخص، می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و داشتن کادر پرسنل متخصص از جمله ویژگی های این مرکز محسوب می شود.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 855
نمایش همه
علاقه مندی ها ()