کاربرد های تردمیل:

ورزش کردن برای طول عمر بالا و سلامتی بسیار مهم است و باید در برنامه روزانه گنجانده شود. برای این منظور شرکت های مختلفی به تولید دستگاه‌ هایی مانند تردمیل ها، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی، دستگاه های دراز و نشست و حتی وسیله ها و ابزار های ساده مانند طناب و... می پردازند. هر کدام از این دستگاه ها دارای کاربرد های گوناگونی هستند و می توانند در نوع خود سوخت و ساز بدن را افزایش دهند، ولی میزان این سوخت و ساز ها در دستگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. یکی از دستگاه هایی که برای افراد مختلف قابل استفاده بوده و تقریبا به همه برای ورزش کردن پیشنهاد می شود، تردمیل می باشد. زیرا با راه رفتن روی چنین دستگاهی علاوه بر این که اندام های تحتانی بدن مانند مچ پا، کف پا، زانو، ساق پا و ران دچار چالش زیادی شده و می ‌توانند علاوه بر شرکت کردن در سوخت و ساز دچار عضله سازی شوند. اندام های بالایی بدن نیز دچار چالش شده و به طور کلی فرد علاوه بر سلامتی خود و تضمین آن می ‌تواند روی تناسب اندام خود نیز کار کند. البته باید گفت به صورت یکنواخت ورزش کردن با چنین دستگاهی اشتباه است و باید حین ورزش کردن حرکات خود را تنوع ببخشید. تا بدن از حالت یکنواختی خارج شده و به چنین ورزشی عادت نکند. در این صورت علاوه بر این که سوخت و ساز بسیار کاهش خواهد یافت، مفاصل زانو و ران دچار سایش شده و مطمئناً مشکلاتی برای فرد ورزشکار به وجود خواهد آمد. همان طور که می دانید تردمیل ها بر اساس ساختار و عملکردی که دارند به نوع خانگی و نوع باشگاهی تقسیم می ‌شوند. نوعی که در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد مسلماً باید دارای قدرت بسیار بالاتری باشد تا بتواند ساعت های زیادی در داخل باشگاه ها به فعالیت بپردازد.

سایر کاربرد های تردمیل:

اگر بخواهیم در مورد کاربرد انواع این دستگاه در نوع باشگاهی اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم از این دستگاه برای ورزش های هوازی استفاده می کنند و افراد آماتور و یا غیر حرفه ای نمی توانند هر روز آن را مورد استفاده قرار دهند. ولی افرادی که حرفه ای هستند با سرعت بسیار بالاتری و در ست های مختلفی به صورت روزمره از آن استفاده خواهند نمود. به غیر از تردمیل هایی که در باشگاه مورد استفاده قرار می ‌گیرد نوع خانگی آن نیز وجود دارد که آن نیز دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد. همان طور که می دانید امروزه افراد وقت رفتن به باشگاه ها را ندارند. همچنین در منازل خود ممکن است عوامل مختلفی مانند تنبلی و یا نداشتن وقت کافی و همچنین کم بودن فضای منازل باعث ‌شود که از ورزش کردن سر باز بزنند. به همین دلیل استفاده از دستگاه های کوچک و بزرگ ورزشی که قابلیت استفاده در منازل و خانه های کوچک را دارند بسیار مفید واقع می شود. نوع خانگی تردمیل ها در بعضی موارد قابلیت جمع شدن را نیز دارد و می ‌تواند در هر جایی از منزل مورد استفاده قرار بگیرد.برای خرید تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

برای انجام ورزش های هوازی به صورت چند بار در هفته برای افراد غیر حرفه ‌ای و همچنین برای افراد حرفه ای به صورت روزانه می توان از این دستگاه استفاده نمود. استفاده از چنین دستگاهی در منازل باعث می شود در وقت صرفه جویی شود و حتی هزینه های رفت و آمد به باشگاه‌ ها نیز کم شود. یکی دیگر از کاربرد های این دستگاه این است که با خرید یک دستگاه که دارای ظرفیت وزنی و موتور قوی تری می باشد، می توان برای استفاده همه اعضای خانواده آن را تهیه کرد. به همین منظور باید هنگام خرید چنین دستگاهی وزن فردی از خانواده را در نظر گرفت که دارای بالاترین وزن باشد و حتی خرید دستگاهی که دارای ظرفیت وزنی بالاتری از این فرد باشد نیز پیشنهاد می شود زیرا در این صورت دستگاه عمر بسیار بالاتری خواهد داشت.

 

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی 09122648409 حاجیلویی 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()