فروش تردمیل در انواع مختلف بر حسب نوع محل قرارگیری:

فروش تردمیل در انواع متفاوت:

در فروشگاه ها و نمایندگی های فروش تردمیل، تردمیل های متفاوتی را می توان مشاهده نمود. هر کدام از این دستگاه ها دارای کاربرد های گوناگونی می باشند. اگر بخواهیم تردمیل ها را برحسب نوع محل قرار گیری آن ها به دسته های متفاوتی تقسیم بندی کنیم باید بگوییم این دستگاه ها می توانند در منازل، محل کار و یا باشگاه مورد استفاده قرار بگیرند. همان طور که می‌ دانید باشگاه‌ ها به دلیل استفاده بیش از حد از دستگاه تردمیل مطمئناً دارای سیستم بسیار قوی تر و قدرتمند تری هستند. فروش تردمیل های باشگاهی به باشگاه های بدنسازی و سایر باشگاه ها انجام می شود. این تردمیل ها دارای موتور بسیار قوی می باشند و می توانند ساعت های بسیار طولانی و از صبح تا شب به فعالیت بپردازند. تسمه هایی که در این تردمیل ها به کار رفته است بسیار قوی بوده و می تواند وزن افراد مختلفی را تحمل کند. همان طور که می دانید یکی از پارامتر های خرید انواع تردمیل این است که ظرفیت تحمل وزن توسط تردمیل ها را در نظر گرفت و برای خرید و فروش تردمیل برای باشگاه ها این نکته مهم است که تردمیلی خریداری شود که بتواند وزن های بسیار بیشتری را تحمل کند که در صورت استفاده از تردمیل توسط افراد سنگین وزن، این دستگاه هیچ گونه آسیبی نبیند. جنس بدنه تردمیل های باشگاهی بسیار قوی تر بوده و دارای سایز بیشتری می باشد. زیرا فرد باید هنگام قرارگیری روی آن و همچنین وارد کردن ضربه هنگام دویدن و راه رفتن روی تردمیل، در صورت وارد کردن فشار زیاد به دستگاه به آن آسیبی نرساند. یکی دیگر از نکات خرید و فروش تردمیل در باشگاه ها این است که دکمه های تنظیم سرعت در دسترس فرد قرار داشته باشد تا فرد بتواند به راحتی سرعت این دستگاه را تنظیم کند. همچنین مانیتوری که روی چنین دستگاهی وجود دارد باید خوانا باشد تا فرد ورزشکار بتواند در محیط روشن و یا تاریک باشگاه ها به راحتی اعداد و ارقام روی مانیتور را بخواند.

انواع دیگر در فروش تردمیل:

همان طور که گفته شد تردمیل های باشگاهی باید دارای قدرت بسیار بیشتری نسبت به تردمیل های دیگر باشند. نوع دیگری از تردمیل ها که در منازل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرند تردمیل های خانگی هستند. این تردمیل ها دارای قدرت بدنه کمتری می باشند زیرا لازم نیست به خرید نوع بسیار قدرتمند چنین دستگاهی بپردازید. البته خرید یک دستگاه خوب و با کیفیت هیچ گاه بد نیست، ولی ضروری نیست که به خرید دستگاهی بپردازید که دارای قدرت بسیار بالاتری نسبت به نیاز شما باشد. زیرا علاوه بر هزینه بسیار زیاد قدرت بالایی داشته که در حد نیاز شما نخواهد بود. تردمیل های خانگی قابلیت تا شوندگی دارند و می ‌توانند در گوشه‌ ای از منازل پس از استفاده قرار بگیرند. این دستگاه ها همان آپشن هایی را خواهند داشت که تردمیل های باشگاهی از آن ها بهره بردند. به همین منظور شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی به تولید تردمیل ها با قدرت های مختلف ولی تقریباً مشابه از نظر ساختار و عملکرد پرداختند و از نظر قدرت بدنه و همچنین سایز آن ها نام تردمیل های باشگاهی و خانگی را بر آن ها نهاده اند. برای اطلاع از فروش تردمیل خانگی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

تردمیل های خانگی می توانند حتی قدرت بسیار زیادی داشته باشند تا بتوان از آن ها در باشگاه‌ ها نیز استفاده نمود. چنین تردمیل هایی برای استفاده از اعضای خانواده نیز مناسب خواهند بود. به خصوص خانواده پر جمعیتی که همگی از یک تردمیل استفاده می ‌کنند بهتر است به خرید تردمیلی بپردازند که اولاً دارای قدرت بسیار بالایی باشد و دوم این که بتواند وزن مختلفی از افراد را تحمل کند. برای جلوگیری از آسیب دیدگی تردمیل توسط اعضای مختلف خانواده باید به خرید نوعی از آن پرداخت که بتواند سنگین وزن ترین فرد خانواده را نیز تحمل کند. حتی بهتر است به خرید نوعی پرداخت که بتواند وزن بیشتری نسبت به این فرد نام برده شده را تحمل نماید.

 

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()