قیمت تردمیل موتوردار:

در این مقاله قصد داریم قیمت تردمیل موتور دار را مورد بررسی قرار دهیم. تردمیل هایی که دارای موتور هستند امروزه نسبت به تردمیل های فاقد موتور به نسبت بیشتری تولید می شوند و افراد زیادی هستند که تمایل به استفاده از تردمیل های موتور دار دارند. زیرا آن ها دارای استفاده بسیار آسان تری هستند و به راحتی در گوشه ‌ای جمع خواهند شد. البته شرکت های مختلف تولید کننده انواع تردمیل در سراسر دنیا قیمت تردمیل را بر اساس آپشن هایی که به این تردمیل اضافه می شود متغیر اعلام می کنند تا اقشار مختلف از مردم دنیا بتوانند از آن ها استفاده کنند. مثلاً برخی از تردمیل موتور دار وجود دارند که هیچ گونه آپشنی ندارند و فقط می توان با آن ها پیاده روی، دویدن و یا راه رفتن معمولی را تجربه نمود. البته همه تردمیل هایی که دارای موتور هستند در قسمت جلویی دستگاه دارای نمایشگری هستند که فرد می تواند هنگام ورزش کردن اطلاعات روی آن ها را مشاهده کند. ولی آپشن های دیگری که به این دستگاه ها اضافه شده است باعث می شود قیمت آن ها بسیار بالاتر برود. تردمیل های موتور دار هم در نوع تردمیل خانگی و هم در نوع تردمیل باشگاهی تولید می ‌شوند. تردمیل باشگاهی موتور دار دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به تردمیل خانگی موتور دار می باشد. زیرا قدرت موتور و جنس بدنه در این تردمیل های باشگاهی بسیار بالاتر بوده و کیفیت آن ها نیز بسیار مطلوب است. تردمیل های موتور دار اگر دارای موتور قوی باشند مسلماً قیمت آن ها نیز بسیار بالاتر است. همچنین باید گفت مانیتوری که در این دستگاه به کار برده می شود روی قیمت تردمیل موثر خواهد بود. مثلاً به دلیل گران تر بودن نمایشگر ال ای دی از ال سی دی، تردمیل های ال ای دی دار، دارای قیمت بالاتری هستند. ضمن این که تردمیل هایی وجود دارند که می توانند اطلاعات بسیار بیشتری از ورزشکار را روی خود نمایش بدهند که در این صورت قیمت چنین آپشنی روی تردمیل ها باعث بالا رفتن قیمت تردمیل خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت تردمیل موتور دار:

تردمیل های موتور دار همان طور که گفته شد بر اساس عوامل مختلفی دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برخی از این تردمیل ها در قسمت تسمه خود دارای ضربه گیر می باشند که می توانند ضربات وارده بر کف پا، ساق پا، ران و مفاصل را خنثی کرده و از آسیب دیدن کمر و اندام های تحتانی بدن جلوگیری کنند. چنین ویژگی در تردمیل ها باعث می شود فرد در طولانی مدت با استفاده از چنین دستگاهی آسیبی به اندام های خود وارد نکند. البته پوشیدن کفش های ورزشی مناسب هنگام راه رفتن روی تردمیل ها می تواند بسیار موثر باشد و فرد حتما باید هنگام ورزش کردن با چنین دستگاهی کفش مناسب ورزشی بپوشد تا بتواند ضربات وارد به کف پا را خنثی کند. تردمیل موتور دار در برخی موارد دارای جایگاه اتصال به usb دارند. همان طور که می دانید موسیقی می تواند هر کسی را به وجد بیاورد و با استفاده از چنین آپشنی روی تردمیل ها قدرت بدنی فرد افزایش یافته و می تواند مدت طولانی تری به ورزش کردن با تردمیل بپردازد. ضمن این که راندمان چربی سوزی بدن بالاتر خواهد رفت.برای خرید تردمیل دست دوم به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

تردمیل های موتور دار می توانند به صورت دستی و یا به صورت خودکار شیب خود را تنظیم کنند. قابلیت دارا بودن شیب در تردمیل ها می تواند باعث ایجاد تنوع بیشتری در حرکات ورزشی فرد شود در صورتی که این تنوع ها در حرکات ورزشی وجود نداشته باشد فرد دچار یکنواختی شده و ممکن است دچار سایش زانو و سایش سایر مفاصل پا های خود شود. به همین دلیل دارا بودن چنین ویژگی در تردمیل ها علاوه بر این که بسیار واجب است مطمئناً قیمت بیشتری برای خریدار خواهد تراشید. بهتر است که دکمه تنظیم سرعت در جایی از دستگاه قرار بگیرد که فرد بتواند نسبت به آن دسترسی داشته باشد و در حین ورزش سرعت را تغییر دهد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()