ویژگی های اسکی فضایی خانگی:

در این مقاله سعی داریم در مورد یکی از تجهیزات ورزشی به نام اسکی فضایی خانگی توضیح دهیم. امروزه در بین بسیاری از خانواده ها خرید دستگاه های ورزشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چرا که امروزه مردم علاقه مند به انجام کارهای می باشند که سبب ایجاد سلامت برای آنها شود. به همین دلیل با خرید یک دستگاه ورزشی مناسب که برای کل اعضای خانواده قابل استفاده است این امکان را فراهم می نمایند که تمام اعضای خانواده در هر ساعت از شبانه روز که تایم آزاد داشته باشند بتوانند ورزش کند. خانواده ها باید قبل از خرید اسکی فضایی خانگی میزان هزینه که دارند را مشخص نمایید. همچنین هدف خود از خرید اسکی فضایی خانگی را مشخص کنند چون عموما وسیله های ورزشی مختلف دارای قابلیت های مختلفی می باشند که مزایا و معایبی به همراه دارد. در هنگام خرید اسکی فضایی باید قبل از استفاده دفترچه راهنمای کمپانی تولید کننده را مطالعه نمود و بر اساس تذکرات کمپانی از دستگاه استفاده کرد. در صورتی که  از دستگاه خارج از توضیحات کمپانی تولید کننده استفاده شود و دستگاه دچار آسیب گردد گارانتی شامل حال این مورد نمی‌شود و کاربر باید خود اقدام به پرداخت هزینه برای تعمیر دستگاه نماید. برای خرید اسکی فضایی خانگی یکی از نکات مهمی که باید مد نظر داشت محیط مناسب این دستگاه می باشد. یعنی باید با توجه به فضایی که برای ورزش مشخص نموده اید دستگاه را خریداری کنید.

امروزه مدل های مختلف اسکی فضایی تاشو و غیر تاشو در بازار موجود می باشد که کاربران بسته به نیاز خود می توانند یکی از این مدل ها را خریداری نمایند. انواع مدل های مختلف اسکی فضایی دارای روش های مختلفی برای نگهداری می باشند که باید این موارد رعایت گردد. اسکی فضایی خانگی از جمله دستگاه های ورزشی می باشد که برای فضای آزاد مناسب نیست. عموما استفاده از این دستگاه برای کودکان بسیار خطرناک می باشد. یکی از نکات مهم قبل از هر بار استفاده از اسکی فضایی تنظیم سرعت آن می باشد که باید انجام گردد.

انواع مختلف اسکی فضایی خانگی:

مدل تایتان فیتنس: این مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور تایوان می باشد که تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد. نمایشگر این دستگاه ال سی دی است که قابلیت نمایش ضربان قلب، مسافت طی شده و....را دارد. در زیر این مدل اسکی فضایی چرخ های تعبیه شده که بتوان به آسانی دستگاه را جابجا نمود. همچنین پایه های این مدل اسکی فضایی قابلیت تنظیم برای شیب های مختلف محیط را نیز دارا می باشند. در قسمت بدنه این دستگاه جایگاهی تعیین شده که بتوان در هنگام ورزش گوشی تلفن همراه خود را در آن قرار داد.

مدل پاورلند:  این مدل اسکی فضایی خانگی از تولیدات کشور چین می باشد. کیفیت بالای این مدل اسکی فضایی این امکان را فراهم نموده که بتوان از این دستگاه هم برای باشگاه و هم برای محیط منزل استفاده نمود. حداکثر وزن قابل استفاده از این دستگاه تا ۱۳۰ کیلوگرم می باشد. همچنین مدل اسکی فضایی دارای پایه هایی می باشد که می توان آن را برای شیب های مختلف تنظیم نمود.برای خرید تردمیل باشگاهی به سایت فروشگاه هایپر جیم مراجعه نمایید. 

مدل کراس: مدل اسکی فضایی خانگی از کشور چین تولید شده و تا ۱۵۰ کیلوگرم قابلیت تحمل وزن کاربران را دارد. این مدل دستگاه ورزشی نیز چون از کیفیت بالایی برخوردار می باشد هم برای محیط منزل و هم برای باشگاه می توان خریداری نمود. این دستگاه یکی از فوق العاده ترین مدل های اسکی فضایی برای تناسب اندام می باشد. کمپانی تولیدکننده این مدل اسکی فضایی ۲۴ برنامه از پیش تعیین شده تمرینی را بر روی دستگاه تعبیه نموده تا کاربران بتوانند استفاده نمایند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()