مزیت های استفاده از اسکی فضایی باشگاهی:

در این مقاله سعی داریم به معرفی دستگاه ورزشی به نام اسکی فضایی باشگاهی بپردازیم. در دنیای امروزه راهکارهای مختلف  ورزشی برای چربی سوزی و تناسب اندام وجود دارد. هر کدام از این راهکارها دارای مزایا و معایبی می باشند. یکی از مطمئن ترین راه های چربی سوزی استفاده از دستگاه اسکی فضایی باشگاهی می باشد. بسیاری از باشگاه های حرفه‌ای چندین مدل اسکی فضایی را برای خود خریداری می نمایند. استفاده از اسکی فضایی نه تنها برای چربی سوزی و تناسب اندام مناسب می باشد بلکه برای سلامت بدن نیز بسیار خوب است چون در هنگام ورزش قسمت بالا تنه و قسمت پایین تنه به طور کامل درگیر می‌شوند. این دستگاه برای بیمارانی که مشکل مفصل دارند یکی از مطمئن ترین ورزشها می‌باشد چرا که نسبت به دیگر دستگاه های ورزشی هوازی آسیب کمتری به مفاصل وارد می‌کند. این دستگاه هوازی هم برای افرادی که قصد رسیدن به تناسب اندام را دارند مناسب است و هم برای افرادی که دچار مشکلات مفصلی هستند. انواع مختلف اسکی فضایی باشگاهی در دو مدل صندلی دار و بدون صندلی به بازار عرضه می شود. عموما افرادی که مشکل حرکتی دارند از مدل صندلی دار استفاده می کنند و همچنین افرادی که قصد انجام ورزشهای سنگین دارند از مدل بدون صندلی اسکی فضایی استفاده می کنند. انواع مختلف اسکی فضایی دارای نمایشگر هایی می‌باشد که میزان مسافت طی شده، ضربان قلب، زمان انجام تمرین و.... را نمایش می دهد. امروزه بعضی مدل‌های اسکی فضایی وجود دارند که میزان درجه هوا را هم مشخص میکند. این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت را دارد. هر چقدر سرعت بالاتر باشد فشار وارد شده به بدن شما نیز بیشتر می‌شود. تغییر سرعت در دستگاه اسکی فضایی باشگاهی عموما به دو صورت دستی و برقی انجام می شود. البته مدل های مختلف تنظیم سرعت مختلفی نیز دارند. برخی دستگاه ها دارای دسته های متحرک و برخی دسته ثابت هستند. اگر دسته ها متحرک باشند قسمت بالا تنه را بیشتر درگیر می‌کند و اگر دست ها ثابت باشند در زمان استفاده از اسکی فضایی تنها قسمت پایین تنه درگیر می شود.

مدل های مختلف اسکی فضایی باشگاهی:

مدل جی ایکس: این مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور چین می باشد که تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم را دارد. از این مدل اسکی فضایی هم می‌توان در باشگاه استفاده نمود و هم این که برای منزل خریداری کرد. چرخ هایی در زیر این مدل اسکی تعبیه شدند که برای جابجا نمودن آن کمک بسیاری می ‌نماید. نمایشگر این مدل اسکی فضایی از نوع ال ای دی است که قابلیت نمایش اطلاعات کاربر در زمان ورزش را دارد.

مدل اسند: این مدل اسکی فضایی از کمپانی های تایوانی تولید می شود. حداکثر تحمل وزنی که این مدل اسکی فضایی باشگاهی دارد ۱۶۰ کیلوگرم می باشد. عموما از این مدل اسکی فضایی برای باشگاه های حرفه ای استفاده می کنند. این دستگاه دارای ۱۲ برنامه از پیش تعیین شده می باشد که کاربر با استفاده از این برنامه ها می تواند به ورزش بپردازد. نمایشگر این مدل اسکی فضایی ال سی دی است. در طراحی بدنه این مدل اسکی فضای جایگاهی برای قرارگیری موبایل تعبیه شده است.برای اطلاع از فروش اسکی فضایی خانگی به سایت فروشگاه هایپرجیم مراجعه نمایید. 

مدل کتلر: اسکی فضایی مدل کتلر از تولیدات کشور آلمان می باشد. این اسکی فضایی باشگاهی قابلیت تحمل ۱۵۰ کیلوگرم وزن کاربر را داراست. کیفیت بسیار بالای قطعات به کار برده شده در این مدل اسکی فضایی سبب شده که خریداران خاص خود را داشته باشد. نمایشگر این مدل اسکی به صورت رنگی می باشد این مدل اسکی فضایی به هفت زبان دنیا قابل استفاده است.

مدل بی اچ فیتنس: این مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور اسپانیا می باشد. حداکثر تحمل وزن در این دستگاه ۱۹۰ کیلوگرم است. یکی از مزایای مهم این مدل اسکی فضایی باشگاهی پدال های بزرگ آن می باشد که دارای خاصیت ضد لیز خوردگی هستند. بدنه فلزی که برای این مدل اسکی فضایی طراحی شده سبب می شود که کاربران بتوانند به آسانی آن را تمیز نمایند. همچنین این دستگاه دارای فن برای تهویه می باشد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()