کفش کار یکی از تجهیزات ایمنی است که افراد به منظور به حداقل رساندن آسیبها و صدمات در محیط های کاری از آن استفاده می کنند. قیمت کفش ایمنی به برند و متریال به کار رفته در آن بستگی دارد و واضح است که هرچه کیفیت مواد اولیه کفش کار بالاتر باشد، قیمت کفش ایمنی نیز بیشتر می شود. پا قلب دوم بدن انسان است و می تواند عملی مشابه با عمل قلب داشته باشد. انقباضات و ریلکس شدن عضلات پا خون آمده از قلب را، به قلب برمی گردانند. پس باید در انتخاب کفش خود دقت کنیم و اهمیت این مورد در انتخاب کفش ایمنی در محیط کار علی الخصوص محیط های خشن کاری نیز مشخص است. تجهیزات ایمنی که برای حفاظت از پا ساخته شده اند شامل کفش ایمنی، کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری، کفش پرسنلی(کارمندی) و چکمه پلاستیکی هستند. اولین فروشگاه تخصصی ابزار و کالای ساختمانی، فروشگاه رادین ایمن هست که تجهیزات ایمنی را با بهترین برندهای داخلی و خارجی و نیز مزایای عالی به دست مصرف کنندگان در سراسر کشور می رساند. برای اطلاع از  قیمت کفش ایمنی  به سایت مراجعه کنید. 

انواع کفش های ایمنی

 کفش ایمنی پنجه فولادی: یکی از بهترین و مقاوم ترین کفشها برای محافظت از پا می باشد، جلوی آن از فولاد، رویه ی آن از چرم تشکیل شده و همچنین دارای زیره ای ضخیم است که اگر استانداردها در کفش ایمنی پنجه فولادی کاملا رعایت شده باشد، نه تنها سبب خستگی فرد در طولانی مدت نمی شود، بلکه با آن احساس راحتی نیز می کند. ترکیبات استاندارد کفش ایمنی شامل الیاف، لاستیک، فلز، چرم و مواد پلیمری است که در انواع کفش های ایمنی به کار می روند و قیمت کفش ایمنی نیز بر حسب آنها لحاظ می شود. چرم بوفالو یا گاو از مقاومت بالایی برخوردارند.

کفش ضد مواد خورنده: در محیط های اسیدی، وجود مواد خورنده ممکن است سبب سوختگی پا شود، که خوشبختانه این مشکل با کفش های ایمنی ضد مواد خورنده که توسط اکثر شرکت های تجهیزات صنعتی کخ  نمایندگی معتبر و ایمن رادین، یکی از باسابقه ترین و با تجربه ترین آنهاست توزیع می شود. قیمت کفش ایمنی در برندهای داخلی نسبت به خارجی ارزان تر است و از کیفیت نسبتا خوبی نیز برخوردارند.

کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری: وجود برق و نیز حرارت های ناشی از جوشکاری از مواردی هستند که جان پرسنل کاری را تهدید می کنند. استفاده از کفش های ایمنی عایق، از نفوذ برق با ولتاژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ و انتقال آن به پاها به راحتی جلوگیری میکند.

چکمه پلاستیکی: کفش های معمولی در محیط های مرطوب و قلیایی خیلی زود از بین می روند. چکمه های پلاستیکی که نوعی دیگر از کفش های ایمنی هستند، در مدلها و رنگ های مختلف توسط فروشگاه های تخصصی ابزارآلات صنعتی تولید و عرضه می شوند. قیمت کفش ایمنی و مواد به کار رفته در آن با کفش های معمولی متفاوت است. چکمه های پلاستیکی جنس نرمی دارند که سبب راحتی پا در آنها می شود. این چکمه ها در سه نوع مقاوم در برابر رطوبت، عایق برق و ضد اسید و روغن تولید می شوند. برای خرید چکمه پلاستیکی به سایت مراجعه کنید.

خرید کفش ایمنی

اولین و با تجربه ترین شرکت عرضه کننده برند های داخلی و خارجی تجهیزات صنعتی و تجهیزات ترافیکی با بهترین قیمت، ارسال مطمئن و ضمانت کالا، مجموعه رادین ایمن است. متقاضیان محترمی که خواهان انواع ابزارآلات ایمنی در مدل های متنوع و با کیفیت هستند، می توانند با آسودگی خاطر این مجموعه را برگزینند و با ورود به وبسایت شرکت رادین ایمن محصول مورد نظر خود را انتخاب و سپس برای آگاهی از قیمت کفش ایمنی و خرید سایر تجهیزات با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 816
نمایش همه
علاقه مندی ها ()