از مهمترین تجهیزات حفاظت فردی، کلاه ایمنی می باشد و فرد را در برابر خطرات عمده ای که در بعضی محیط های شغلی ممکن است برای او ایجاد شود، محافظت می کند. قیمت کلاه ایمنی بر حسب برند، نوع کلاه ایمنی و مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است، متفاوت می باشد. هرچه مواد به کار رفته در کلاه ایمنی از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت کلاه ایمنی گران تر می شود. از حساس ترین نقاط بدن، سر و گردن می باشد که تجهیزات ایمنی محافظت از آنها در دسته بندی های کلاه ایمنی، کلاه ایمنی کار در ارتفاع و کلاه ایمنی لبه دار گپ وجود دارد. قیمت کلاه ایمنی در دسته های نامبرده متفاوت است. یکی از مواردی که مورد توجه کارفرمایان می باشد، استفاده از تجهیزات ایمنی به هنگام فعالیت است. استفاده کارگران و مهندسان از کلاه ایمنی، قبل از شروع کار از بسیاری از صدمات و آسیب های احتمالی و حتی مرگ آنها را مصون نگه می دارد. کلاه ایمنی متناسب با حرفه ها و صنایع مختلف، طراحی و تولید شده است. شرکت رادین ایمن، یکی از معروف ترین نمایندگی های فروش انواع تجهیزات ایمنی از جمله کلاه ایمنی می باشد و این محصولات را به سراسر کشور ارسال می کند. خریداران محترم می توانند با بهترین قیمت کلاه ایمنی و دیگر تجهیزات محافظتی این مجموعه را سفارش و خریداری نمایند.

ویژگی های کلاه ایمنی استاندارد و با کیفیت

جنس و نوع متریالی که در کلاه ایمنی به کار می رود با توجه به نوع کار و خطرات احتمالی محیط کار می باشد. که قیمت کلاه ایمنی استاندارد با توجه به این موارد تعریف می شود. کلاه ایمنی  استاندارد از مواد مرغوبی ساخته می شود که علاوه بر مقاوم بودن کلاه، سبب حفظ شکل کلاه در طولانی مدت شده و از تغییر شکل آن توسط برخورد اجسام ممانعت به عمل می آورد، و بدیهی است به میزان افزایش کیفیت و دوام، قیمت کلاه ایمنی نیز افزایش پیدا می کند. اما با داشتن یک کلاه ایمنی استاندارد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط نامطلوب محیطی، که به خوبی از فرد محافظت میکند و استرس محیط کار را به کمترین حد ممکن می رساند، می توان از قیمت کلاه ایمنی چشم پوشی کرد. کلاه ایمنی استاندارد باید در برابر اشیاء سخت، مستحکم و تحمل ضربه های سنگین را داشته باشد. وزن کلاه ایمنی استاندارد نباید بیش تر از 400 گرم باشد. سر و گردن را به خوبی پوشش بدهد. در برابر جریان الکتریسیته مقاوم باشد، توانایی اعمال برق با جریان 20000 ولت را، به زمین داشته باشد و کارگران و مهندسان را از برق گرفتگی ایمن نگه دارد. به گونه ای طراحی شود که افراد بتوانند از آن برای ساعات طولانی بدون خسته شدن استفاده کنند.  برای خرید لباس کار  به سایت مراجعه کنید.

کلاه ایمنی استاندارد باید ضد آب و کند سوز باشد. کلاه ایمنی استاندارد دارای کاتالوگ است که نام کشور سازنده، کلاس و غیره در آن ثبت می شود. قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های آنلاین تجهیزات ایمنی مانند فروشگاه بزرگ رادین ایمن بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر از دیگر مراکز متفرقه می باشد، زیرا کیفیت کالا های خریداری شده در این مرکز تضمین می شود.

فروش کلاه ایمنی استاندارد

شرکت رادین ایمن ارائه کننده انواع تجهیزات ایمنی و تجهیزات ترافیکی در برندهای داخلی و خارجی معتبر و نیز مدل های گوناگون تمامی محصولات می باشد. برای خرید کافیست به وبسایت این مجوعه رجوع کرده، و بعد از یافتن محصول خود، جهت آگاهی از قیمت کلاه ایمنی و یا سایر تجهیزات ایمنی با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرید و سپس خرید خود را نهایی نمایید. با خرید کلاه ایمنی از مرکز رادین ایمن از مزایایی چون ارسال سریع کالا، ضمانت کالا و قیمت مناسب کالا برخوردار می شوید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()