رعایت موارد ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار ضروری است و دستکش ایمنی از انواع تجهیزات ایمنی است که برای هر کاری باید مورد استفاده قرار گیرد. انواع دستکش ایمنی معمولاً دارای حالت زنجیر شکلی و بافت فلزی می باشند که موجب محافظت در برابر عواملی مانند افتادن وسیله بر روی دست، بریدگی و یا قطع انگشتان کار با دستگاه ها و... می باشد. دستکش ها دارای انواع مختلفی می باشند که برای هر کاری ضروری هستند ،دستکش های ایمنی را می توان در کارهای خانگی و یا کار در صنایع مختلف مورد استفاده قرارداد.

 انواع دستکش های ایمنی

دستکش های ایمنی در انواع مختلفی با توجه به مشاغل مختلف به فروش می‌رسند که از انواع این دستکش ها می‌توان به دستکش های فلزی، چرمی، ضد برش، آزمایشگاهی و ضد الکتریسیته و ضد اسید و ضربه‌ گیر اشاره کرد، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فروش تجهیزات ایمنی انواع دستکش را تهیه نمایید.

دستکش ایمنی ضد برش

 دستکش های ایمنی ضد برش در محیط هایی که کارگران با دستگاه ها سر و کار دارند بسیار ضروری می باشد. این دستکش از عواملی که باعث بروز حادثه می شود، محافظت می کند. دستکش های ضد برش باید دارای استاندارد های باشند تا بتوانند بیشترین مراقبت را از دست ها انجام دهند دستکش های ضد برش دارای ویژگی های خاصی هستند که از جمله آنها سبک بودن آن است که می‌تواند کارکرد بهتری را برای ما داشته باشد و از جنس بسیار با دوامی ساخته شده اند. این دستکش ها را می‌توان در مدت طولانی استفاده کرد زیرا پاره شدن و سوراخ شدن آن به راحتی ممکن نبوده و همچنین پوشیدن آن بسیار راحت و آسان می باشد. در بسیاری از مکان‌های کارگاهی و ساختمانی همچنین برای باغبانی یا تعمیرات مختلف می‌توان از این دستکش ها استفاده کرد.

 دستکش ایمنی چرمی

دستکش های ایمنی چرمی برای بسیاری از کارهای خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله جوشکاری و کارهای مختلف ساختمانی که این دستکش ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و دوام خوبی هم دارند همچنین این دستکش ها ضد حساسیت بوده و در مقابل حوادث از دست ها محافظت می کند و نیز در مقابل آتش سوزی نیز بسیار مقاوم می باشند. همچنین یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دستکش ها وزن سبک آن است. برای اطلاع از فروش دستکش چرمی به سایت مراجعه کنید. 

 دستکش های ایمنی ضد اسید

از دستکش های ایمنی ضد اسید همانطور که از نام آن پیداست برای محیط های آزمایشگاهی و محیط‌ هایی که با مواد شیمیایی و اسیدی سر و کار دارند استفاده می‌کنند و این دستکش ها از دست ها در مقابل انواع مواد شیمیایی محافظت می کند. این دستکش ها دارای انعطاف پذیر بسیار خوبی هستند و با استفاده از آنها می توان کارها را به راحتی انجام داد و دستکش هایی دارای دوام و ماندگاری بسیار خوبی هستند.

با توجه به تنوع دستکش ها باید در انتخاب آن بسیار دقت داشته باشیم تا دستکشی که خریداری می کنیم بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد و بهترین محافظت را داشته باشد. استفاده از تجهیزات ایمنی در هر کاری بسیار ضروری است و هر شخص خود باید از لوازم ایمنی استفاده کند و به فکر خود باشد.

فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان معتبر انواع دستکش های ایمنی با کیفیت های بسیار بالا می باشند. این مرکز با عرضه ی محصولات بسایر باکیفیت و ارزان قیمت خود توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید و این فروشگاه انواع لوازم بسیار با کیفیت را با قیمت های مناسبی به شما عرضه می دارد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 813
نمایش همه
علاقه مندی ها ()