کفش ایمنی پاپوشی است که برای محافظت از پاها در محیط ‌های کاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد کفش ایمنی از پاها در مقابل انواع سوانح احتمالی محافظت می کند کفش های ایمنی دارای تفاوت هایی با کفش های معمولی هستند که از لحاظ مختلف شامل ویژگی های مخصوصی می‌باشند از جمله وزن این کفش معمولاً سنگین ‌تر از کفش های معمولی بوده و همینطور جنس بهتر و با کیفیت تری دارند، معمولاً کفش های استاندارد ایمنی دارای جنس چرم طبیعی بوده و اکثر کفش های ایمنی دارای سرپنجه فولادی می باشند که از قطع شدن انگشتان پا و افتادن وسیله بر روی آن ها محافظت کند. قیمت کفش کار در هر مدل متفاوت است.

انواع کفش کار

 کفش کار در دسته بندی های مختلفی قرار دارد که هر یک مخصوص و مرتبط با شغلی است که برای هر شغل ،کفشی طراحی و تولید شده است تا بتوانند بهترین تاثیر را در محافظت از پاها داشته باشد انواع کفش های کار در نوع های مناسب با کار های ساختمانی، کار در آزمایشگاه، کار با مواد اسیدی، کار در مکان های مرتبط با جریانات برق و کار در نجاری آهنگری و غیره باشد. هر یک از این کفش ها دارای ویژگی های مخصوصی می باشد که باید در زمان خریدن آنها دقت کرد مثلا کفش های کاری که در نجاری به کار می‌رود دارای کفه ی بسیار مقاومی است تا از وارد شدن میخ و قطعه ها به پا جلوگیری کند یا کفش هایی که در شغل های مرتبط با جریانات برق مورد استفاده قرار می‌گیرد ، فولاد در آنها استفاده نشده و از خود الکتریسیته را عبور نمی دهد، همچنین مشاغلی که با اسید سروکار دارند نیز دارای کفش‌هایی بسیار مقاوم و ضد نفوذ می باشد.

قیمت کفش کار کشاورزی

قیمت کفش کار کشاورزی متناسب با نوع کاربردی که برای آن در نظر گرفته می شوند، از قیمت نسبتاً پایینی برخوردار است. چکمه کشاورزی از جمله کفش های ایمنی کار کشاورزی است که کشاورزان به منظور امور آبیاری از مزایای آن برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به داخل کفش جلوگیری می کنند. در نتیجه به راحتی می توانند داخل شالیزار، کاشت نشاء برنج را انجام داد. لذا برای خرید کفش ایمنی، قیمت کفش کار اولین فاکتور انتخاب نمی باشد و کیفیت جنس کفش را ملاک انتخاب کفش باید در نظر گرفت.

قیمت کفش کار عایق برق

قیمت کفش عایق برق نیز همانند دیگر کفش های کار از قیمت های متغیری برخوردار است چون متناسب با برند، طراحی و جنس متریال به کار رفته در ساخت کفش ایمنی، قیمت کفش ایمنی مشخص می گردد. توجه به این مسائل لازم و ضروری است و افراد می توانند پیش از خرید کفش کار نسبت به این نکات توجه بیشتری از خود نشان داد. توجه به این مسائل لازم و ضروری است چون نقش تعیین کننده ای بر روی طول عمر و مقاومت کفش در برابر جریان الکتریسیته خواهد داشت. با توجه به اینکه جربان برق بسیار خطرناک است، افرادی که به عنوان تکنسین برقکار فعالیت می کنند، لازم است که از کفش های ایمنی عایق برق استفاده کنند که از کیفیت بالا برخوردار باشد.برای اطلاع از فروش دستکش کار  به سایت مراجعه کنید.

قیمت کفش کار جوشکاری

قیمت کفش کار جوشکاری متناسب با مدل های متنوعی که از این کفش در بازار موجود می باشد، متغیر است. بنابراین امکان خرید کفش کار جوشکاری با قیمت ارزان و همچنین گران برای افراد وجود دارد. است. به طور کلی قیمت کفش کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که جنس، نوع کاربری و نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت به نوبۀ خود از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت کفش ایمنی محسوب می شود.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مجموعه های فعالی است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات ایمنی کار در تهران فعالیت می کند و می تواند شما را در انتخاب بهترین تجهیزات همراهی کند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()