تجهیزات حفاظت فردی یا همان تجهیزات ایمنی که شامل کلاه، کفش، کمربند، عینک و دستکش کار هستند، برای سلامت افراد به کار می روند و یکی از اصل هایی می باشند که کارفرمایان، استفاده از آنها را در هنگام فعالیت، امری ضروری می دانند. دستکش کار یکی از تجهیزات ایمنی است که افراد برای حفاظت از دست ها از آن استفاده می کنند. دستکش ایمنی کار تا حدود 60 درصد سبب کاهش حوادث ناشی از کار و نیز افزایش ایمنی کارگران می شود. دستکش کار با توجه به متریالی که در آن به کار رفته است در صنایع مختلف مانند پزشکی، ایمنی، جوشکاری، باغبانی، کارهای ساختمانی و غیره به کار می رود. استفاده از دستکش کار تا حدود زیادی از آسیب ها و صدمات احتمالی مانند بریدگی، سوختگی، خوردگی و  نیز برق گرفتگی جلوگیری می کند. خوشبختانه امروزه دستکش کار در انواع مختلفی در بازار وجود دارد و افراد در هر حرفه و صنعتی که فعالیت می کنند می توانند دستکش کار متناسب با شغل خود را تهیه نمایند. شرکت رادین ایمن، یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین عرضه کنندگان انواع برندهای داخلی و خارجی تجهیزات ایمنی نظیر دستکش کار می باشد و از اعتبار و محبوبیت فراوانی بین متقاضیان این صنعت برخوردار است. خریداران محترم انواع دستکش کار می توانند جهت خرید دستکش کار متناسب با حرفه خود، از سایت این مجموعه دیدن نمایند و تنها با چند کلیلک خرید دستکش کار خود را نهایی نمایند.

تجهیزات ایمنی که برای حفاظت دست ها ساخته شده اند شامل دستکش کار چرمی، دستکش ضد برش و کف مواد، دستکش لاستیکی و  نیتریلی و سایر دستکش ها می باشد که در ادامه به توضیح مختصری از آنها می پردازیم.

دستکش کار چرمی: این سری دستکش از ضخامت بالایی بر خوردار است و از ورود اجسام نوک تیز به داخل دستکش جلوگیری می کند. دستکش کار چرمی از دست ها در برابر حرارت مستقیم و نیز غیر مستقیم، محافظت به عمل می آورد. یکی از ویژگی های ممتاز دستکش کار چرمی، انعطاف پذیری بالای آن است که سبب راحتی افراد در حین فعالیت می شود. دستکش کار چرمی در صنایع مختلفی چون جوشکاری، نجاری، باغبانی، کارهای ساختمانی و غیره به کار می رود.

دستکش کار ضد برش و کف مواد: این دستکش ها از بدنه مستحکم و مقاومی برخوردارند و همچنین انعطاف پذیری بالایی نیز دارند. دستکش کار ضد برش به علت استحکام بالا، در برابر برش ها مقاومت کرده و تا حدود زیادی مانع از بریدگی دست ها می شود. دستکش کار ایمنی ضد اسید از مواد پلیمری و لاستیک ساخته شده و از آنجاییکه به خوبی روی دست قرار گرفته و کل دست را بدون وجود هیچگونه منفذی می پوشاند، مانع ورود هر گونه مواد، از جمله حلال ها و مواد اسیدی می شود. دستکش کار ضد برش و کف مواد در پالایشگاه ها، آزمایشگاه ها، صنایع ساختمانی، کار با شیشه و کارگری می توانند به تهیه این دستکش کار اقدام نمایند. مجموعه معتبر رادین ایمن، با فروش اینترنتی انواع دستکش کار به همراه اصالت کالا ، خریدی راحت و مطمئن را برایتان به ارمغان آورده است. دستکش کار ضد برش ‌و کف مواد در انواع برندهای موجود در این مجموعه، همگی از مرغوب ترین متریال ساخته شده اند که سبب طول عمر آنها می شود و همچنین محافظت بهتری از دست هایتان خواهد داشت.برای اطلاع از  قیمت کفش ایمنی  به سایت مراجعه کنید. 

دستکش کار نیتریلی و لاستیکی: یکی از پرکاربردترین دستکش هاست و از دستها در برابر انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی محافظت به عمل می آورد. در اکثر فعالیت های روزانه، محیط کاری، برداشتن و حمل اجسام و آزمایشگاه ها استفاده می شود. دستکش کار نیتریلی نازک است و از سر خوردن اجسام در دست، جلوگیری می کند. این نوع دستکش کار در مقابل اجسام نوک تیز، مقاوم‌ نیست ومناسب برای فعالیت های سبک است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()