ویژگی های دوچرخه ثابت باشگاهی:

در این مقاله سعی داریم به بررسی یکی از تجهیزات ورزشی به نام دوچرخه ثابت باشگاهی بپردازیم. دوچرخه ثابت در واقع یکی از پرطرفدارترین تجهیزات موجود در باشگاه های ورزشی می باشد که طرفداران بسیاری برای استفاده دارد. عموما افراد برای ورزش، برای چربی سوزی، سلامت قلبی و عروقی و..... از این تجهیزات باشگاهی استفاده می نمایید. دوچرخه ثابت انواع مختلفی دارد که در دو مدل نشسته و ایستاده قابل استفاده می باشد. در بسیاری از باشگاه های ورزشی پیشرفته هر دو مدل دوچرخه ثابت موجود می باشد و کاربران می توانند استفاده نمایند. عموماً افرادی که مشکلات حرکتی و یا بیماری های نظیر آن دارند از مدل نشسته دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده می نمایند. چرا که فشار کمی به بدن آنها وارد می شود. امروزه افراد علاقه مند به استفاده از انواع مختلف تجهیزات ورزشی می باشد. امکان دارد که بسیاری از کاربران توانایی خرید این تجهیزات را برای منازل خود نداشته باشند و یا این که فضای کافی برای نگهداری تجهیزات ورزشی نداشته باشند به همین دلیل اغلب به باشگاه های ورزشی مراجعه می نمایند تا بتوانند از وسایل موجود در باشگاه بهره لازم را ببرند. امروزه ورزش کردن نه تنها برای سلامت جسمی بسیار خوب می باشد بلکه برای سلامت روحی نیز خیلی کاربردی است. دوچرخه ثابت باشگاهی در واقع کارکردی شبیه دوچرخه معمولی دارد با این تفاوت که هیچ چرخی ندارد. عموما از دوچرخه ثابت باشگاهی در باشگاه های ورزشی برای آمادگی جسمانی استفاده می شود. یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوچرخه ثابت برای باشگاه انتخاب دستگاه با طول عمر بالا می باشد. چراکه عموماً وسایل ورزشی که در باشگاه موجود میباشند بالای ۱۲ ساعت در طول روز استفاده می شود پس لازم است از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

مدل های دوچرخه ثابت باشگاهی:

دوچرخه ثابت نشسته: دوچرخه ثابت نشسته عموماً برای موارد پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل دوچرخه ثابت عموماً کاربرانی که دارای بیماری هایی مانند زانو درد ، مشکلات کمر ام اس و ..... دارند استفاده می کنند. در واقع این دستگاه برای تقویت بیماران بسیار مناسب می باشد. امروزه بسیاری از باشگاه های ورزشی پیشرفته با قرار دادن دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته این امکان را برای کاربرانی که دچار بیماری های حرکتی می باشند فراهم نمودند که بتوانند به آسانی از این وسیله ورزشی استفاده نمایند. امروز مدل های مختلف دوچرخه ثابت نشسته در سراسر دنیا تولید می شود، از جمله مدل تایتان فیتنس

دوچرخه ثابت ایستاده: این مدل دوچرخه ثابت نیز زین دارد. عموما از این مدل دوچرخه ثابت کسانی که به دوچرخه سواری علاقه مند هستند استفاده می نمایند. اگر به صورت مداوم از این مدل دوچرخه ثابت استفاده شود به مرور زمان تناسب اندام و چربی سوزی را می‌توان مشاهده نمود. دوچرخه ثابت ایستاده تاثیری بیشتر از مدل نشسته آن دارد. از جمله مدل های مختلف دوچرخه ثابت ایستاده می ‌توان به مدل پروتئوس اشاره نمود.

دوچرخه ثابت اسپینینگ: یکی از حرفه ای ترین مدل های دوچرخه ثابت  می باشه به همین مدل اسپینینگ می باشد. دوچرخه که شباهت بسیاری به دوچرخه های کورسی دارد. این مدل دوچرخه ثابت طرفداران زیادی را پیدا نموده است. یکی از مهمترین ویژگی های این مدل دوچرخه ثابت تاثیرات خوب آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی نمایان میشود. عموماً این مدل دوچرخه ثابت در باشگاه های ورزشی پیشرفته و حرفه ای  موجود می باشد. از جمله مدل های دوچرخه ثابت باشگاهی اسپینینگ  می ‌توان به مدل دی اف تی فیتنس اشاره نمود. این مدل  دوچرخه ثابت از تولیدات کشور چین می باشد که با توجه به کیفیت بالایی که دارد توانسته بسیار مورد استقبال واقع گردد.برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته به سایت فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید. 

مدل الکترومگنتی و مگنتی: انواع مدلهای دوچرخه ثابت باشگاهی در دو مدل الکترو مگنتی و مگنتی تولید می شود. در مدل مگنتی قابلیت افزایش مقاومت دوچرخه تا ۸ حالت توسط پیچاندن مگنت  به آسانی انجام می گردد. اما در مدل الکترو مگنتی  تغییر مقاومت با استفاده از مانیتوری که روی دستگاه  می باشد وجود دارد و کاربر می تواند با استفاده از آن به آسانی مقاومت را افزایش دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()