کفش های مردانه دارای تنوع بسیار گسترده ای هستند و آقایان در مکان های مختلف نوع مناسب از آن را استفاده می کنند. انواع کفش مردانه در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد که البته برخی از آن ها رایج تر هستند یعنی افراد بیشتری از آن نوع استفاده می کنند که در این مقاله می خواهیم به اهمیت کفش و انواع آن بپردازیم.

کفش های پر طرفدار دلایل خاصی دارند مثلا راحتی و زیبایی و یا قیمت مناسب و....

کفش کالج

امروزه کفش های کالج در بین آقایان بسیار رایج است و  معمولا هر شخص یک یا چند کفش کالج دارد. این کفش می تواند برای هر مکانی مناسب باشد ، همچنین می تواند برای استفاده ی روزمره و دانشگاه و یا میهمانی مورد استفاده قرار گیرد. این کفش ها حالتی اسپرت دارند بنابراین با بسیاری از لباس ها هماهنگی دارند. قیمت این کفش ها نیز مناسب است و در قیمت های مختلف می توان آن ها را خریداری نمود.

کفش مردانه رسمی

کفش مردانه رسمی مناسب برای مجالس و میهمانی ها است و هر فردی معمولا یکی از این کفش ها را در مجموعه ی کفش هایش دارد و در زمان هایی که می خواهد لباس های رسمی بپوشد ، استفاده می نماید. معمولا با کت و شلوار ، این کفش ها زیبا هستند.

کفش مردانه صندل

کفش های صندل از انواع دیگر کفش های مردانه می باشد که مناسب فصل های گرم سال است و راحتی در آن مزیت بسیار مهم این کفش ها است. امروزه صندل ها تنوع بسیاری بالایی دارند و در رنگ بندی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. صندل ها به دلیل راحتی و قیمت مناسبشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

کتانی مردانه

کتانی از انواع دیگر کفش مردانه می باشد که برای ورزش مورد استفاده قرار می گیرد همچنین به دلیل راحتی این کفش ها ، برای زمان های پیاده روی و یا حتی روزمره می توان از آن استفاده نمود. پوشیدن این کفش ها با تیپ اسپرت می تواند بسیار زیبا باشد. نوجوان ها استفاده ی بسیاری از این نوع کفش های مردانه دارند.

کفش مردانه چرمی اسپرت

کفش مردانه چرم اسپرت از نوع کفش های راحتی است که از رایج ترین کفش ها بوده و می توان در مکان های غیر رسمی استفاده نمود. این نوع کفش ها مورد پسند بسیاری از افراد بوده و دارای کفی پهن و رویه ی چرم می باشد. این کفش ها در واقع نوعی مابین کفش های ورزشی و رسمی می باشند.

کفش آکسفورد

کفش های آکسفورد در واقع مانند کفش های رسمی می باشند که دارای بند بوده و در برخی موارد به جای کفش های رسمی نیز استفاده می شوند و با کت و شلوار می توان از این نوع کفش ها استفاده کرد.برای خرید کفش ورزشی مردانه از طریق لینک به سایت تولیدی کفش آرمیس مراجعه نمایید.

خرید کفش مردانه

با توجه به مطالب گفته شده کفش های مردانه دارای انواع مختلفی می باشند که در خرید باید در ابتدا بدانیم که چه نوع کفشی را نیاز داریم و برای چه مکانی می خواهیم آن را به کار گیریم و سپس با توجه به کیفیت و راحتی آن کفش مردانه مورد علاقه ی خود را خریداری نماییم. تولیدی کفش آرمیس از تولیدکنندگان انواع کفش مردانه و زنانه با طراحی عالی می باشد. اگر می خواهید یک کفش باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایید ، می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و در زمان کوتاهی کفش های مورد علاقه ی خود را با اطمینان کامل خریداری نمایید تولیدی کفش آرمیس همواره در تلاش بوده تا با خدمات دهی عالی خود بتواند رضایت مشتریاش را جلب نماید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : 40334967

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()