سرامیک بر از جمله دستگاه های صنعتی که مجهز به صفحه های برش با قابلیت برش سرامیک و سنگ هستند. امروزه عموم فعالیت های صنعتی به صورت مکانیزه و با بهره گیری از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد که سرعت اجرای کار را نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده است. دیسک های سرامیک بر نیز جزء یکی از این ابزارآلات صنعتی محسوب می شود که به منظور برش مصالح ساختمانی چون فلزات، سرامیک، سنگ و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه کاربرد صفحات  سرامیک بر  افزایش پیدا کرده است و در نتیجۀ آن کیفیت سطح برش خورده نسبت به قبل بهبود پیدا کرده است.

اگر برای فعالیت کاری خود نیاز به استفاده از دیسک های سرامیک بر دارید، می توانید با مرکز فروش فروشگاه ابزار مجید تماس حاصل نمائید و متناسب با نوع نیاز و کاربرد خود، می توانید مناسب ترین دیسک سرامیک بر را با قیمت ارزان و تضمین شده خریداری نمائید.

فروش انواع سرامیک بر

همانطور که می دانید، منظور از سرامیک بر همان دیسک های سرامیک بر است که با هدف برش سرامیک و سنگ ساخته و در دسترس مشتریان واقعی خود قرار گرفته می شود. صفحات برشی از دانه های ریز سایشی چون سمباده تشکیل شده است که زمان چرخش دیسک با قطعات برخورد می کند و در نتیجۀ سایش و اصطکاک ایجاد شده و سرعت بالای چرخش، عملیات برشکاری سرامیک و سنگ و سایر قطعات فلزی و چوبی صورت می گیرد.

طراحی دیسک های سرامیک بر به نحوی است که قابلیت نصب بر روی دستگاه های صنعتی چون فرز و مینی فرز را دارند. توجه به ویژگی و کاربرد گستردۀ صفحه سرامیک بر صنعت گران لازم و ضروری است. در واقع افرادی که در زمینۀ ساخت و ساز ساختمان فعالیت می کنند، برای سرعت بخشیدن به عملیات نصب سرامیک در قسمت های مختلف ساختمان، می توانند از مزایای دستگاه و صفحات سرامیک برای برش دقیق و تمیز انواع سرامیک و سنگ استفاده نمایند.

اکسید آلومینیو، کاربید سیلیکون، اکسید آ لومینیوم و زیرکونیوم برخی از دانه های سایشی هستند که در ساخت دیسک های برشی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. البته کاربرد آنها نیز متناسب با نوع و ابعاد متریال به کار رفته در ساخت صفحات، متفاوت از یکدیگر می باشند. از این رو کاربرد هر کدام از صفحات صنعتی را توسعه می دهد.

فروش انواع سرامیک بر

به عنوان مثال کاربرد دیسک ساخته شده با اکسید آلومینیوم برای برش و لایه برداری فلزات آهن و فولاد است. همچنین دیسکی که از دانه های اکسید آلومینیوم و زیرکونیوم ساخته شده باشد برای برش فولادهای سخت به کار برده می شوند. البته متناسب با نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آنها، امکان استفاده برای برش سرامیک نیز خواهند داشت. برای خرید صفحه سرامیک بر  از طریق لینک اقدام نمایید. 

صفحات سرامیک بر شامل مشخصه های سایز و نوع مواد تشکیل دهندۀ آنها می باشند که هنگام خرید سرامیک بر، بر اساس مشخصات درج شده بر روی دیسک، مناسب ترین نوع سرامیک بر با قیمت ارزان و طول عمر بالا خریداری می شود.

با توجه به اینکه انواع سرامیک در ابعاد و قطرهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. به طبع آن نیز انواع سرامیک بر با سایز و اندازه های مختلف تولید و در دسترس برشکاران قرار گرفته می شود تا بتوانند با بهره گیری از مناسب ترین سایز سرامیک بر، در مدت زمان کوتاه و سرعت اجرایی بالا عملیات برش سرامیک مورد نظر را انجام داد.

برای سفارش اینترنتی انواع سرامیک بر با برندهای خارجی و ایرانی و می توانید با فروشگاه ابزار مجید ارتباط برقرار نمائید و پس از هماهنگی های لازم می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا مناسب ترین نوع سرامیک بر را به صورت تضمینی خریداری نمائید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()