ویژگی های دوچرخه ثابت:

در این مقاله سعی داریم به بررسی یکی از تجهیزات ورزشی به نام دوچرخه ثابت بپردازیم. امروزه بسیاری از افراد برای سلامت خود و جلوگیری از بیماری های مختلف از تجهیزات باشگاهی استفاده می نمایند. یکی از این تجهیزات مهم دوچرخه ثابت می باشد. این دستگاه قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد چون عموماً از این دستگاه در فضاهای سرپوشیده مانند باشگاه های ورزشی و یا منازل استفاده می گردد. کاربرد این دستگاه همانند دوچرخه های معمولی میباشد با این تفاوت که دستگاه چرخ های ثابتی دارد. برخی از کاربران از دوچرخه های ثابت برای بهبود بیماری ‌های قلبی عروقی خود استفاده می نمایند. چون این دستگاه ورزشی در بخش درمان نیز کاربرد دارد و قابل استفاده می باشد. دوچرخه ثابت دستگاه هوازی می باشد که به کاربران کمک بسیاری در جهت چربی سوزی و تناسب اندام می نماید. این مدل دوچرخه همانند دیگر تجهیزات ورزشی دارای مزایا و معایب مختلف می باشد. کاربران می‌توانند با استفاده اصولی و صحیح از این دستگاه از بروز معایب آن جلوگیری نمایند.

دوچرخه  های ثابت از جمله دستگاه های هوازی می باشند که می توان از آن در محیط منزل نیز استفاده نمود چون زمان استفاده از این دستگاه  صدای زیادی ایجاد نمی‌ شود. امروزه برند های مختلف در سراسر جهان به تولید مدل‌های مختلف دوچرخه های ثابت می ‌پردازند. امروزه دوچرخه ثابت در دو مدل نشسته و ایستاده به بازار عرضه می شود. عموما کاربرانی که مشکلات حرکتی دارند از مدل نشسته و صندلی دار دستگاه استفاده می نمایند. برخی کاربران نیز که به دنبال تاثیر پذیری بیشتر در زمان استفاده از این دستگاه می باشند عموما از مدل ایستاده استفاده می کنند. استفاده مداوم از این دستگاه سبب تقویت  عضلات بدن می شود. این استفاده ها باید به صورت اصولی و با برنامه ریزی های ورزشی خاص صورت پذیرد تا بتواند تاثیرات خوب خود را به همراه داشته باشد. در هنگام خرید دوچرخه ثابت از فروشگاه هایپرجیم لازم است که هدف خود از این خرید را مشخص نمایید تا بتوانید انتخاب درست داشته باشید.

دلایل مهم برای استفاده از دوچرخه ثابت:

افزایش انرژی بدن: این دستگاه ورزشی به گونه ای می باشد که در زمان استفاده کاربر اذیت  نمی شود و ورزشی بسیار راحت برای کاربران به ارمغان می‌آورد. استفاده از این دستگاه سبب افزایش انرژی بدن نیز می گردد. افزایش انرژی به دلیل ترشح اندورفین و آدرنالین  در هنگام استفاده از این دستگاه از بدن ترشح می‌شوند میشود به وجود می آید.

تقویت عضلات و ماهیچه های بدن یکی از ویژگی های مهم: استفاده از دوچرخه ثابت فشار یکسانی بر روی ساق پا ، ران و باسن ایجاد می کند. همین فشار به مرور زمان سبب عضلات قوی می شود. در زمان استفاده از این دستگاه هر چقدر سرعت رکاب زنی افزایش پیدا کند. چربی سوزی نیز به همان نسبت بیشتر می‌گردد.

دستگاهی که کمترین آسیب را به بدن وارد می نماید: یکی از ویژگی های مهم این مدل دوچرخه فشار کمی باشد که به مفاصل وارد می شود. در واقع این دستگاه برعکس دستگاههای ورزشی دیگر که فشار زیادی به زانو ها و مفاصل وارد می کنند می باشد. در زمان استفاده از دوچرخه ثابت تمام فشارهای وارده به عضلات و ماهیچه های بدن می باشد و همین امر سبب تقویت عضلات و ماهیچه ها می گردد.

از بین بردن استرس: استفاده از انواع مختلف دستگاه های ورزشی سبب ایجاد شادابی و سلامت بدنی می شود. ولی در بین این همه دستگاه ورزشی استفاده از دوچرخه ثابت تاثیر بیشتری برای از بین بردن استرس دارد. خرید دوچرخه اسپینینگ را به صورت ارزان از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید.

کاهش خستگی و رسیدن به نتیجه مطلوب: دوچرخه ثابت یکی از دستگاههای ورزشی میباشد که خیلی سریع سبب شکل‌گیری بدن می گردد. در واقع این دستگاه با فشار کمی که وارد می کند اثرات خوبی را به جای می گذارد و جزو وسایل ورزشی می باشد که در کمترین زمان نتیجه میدهد. البته برای رسیدن به نتیجه مطلوب داشتن یک مربی خوب نیست جزوه نکات مهم می باشند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()