ویژگی های ماساژور:

در این مقاله سعی داریم در مورد ماساژور توضیح دهیم. امروز زندگی ماشینی و کم تحرک انسان ها سبب شده که ساعت ها به صورت یکجا نشسته باشند. برخی از کاربران ساعت ها  پشت صندلی ادارات و یا صندلی خودرو مشغول به کار هستند. همین یک جانشینی و کم تحرکی به مرور زمان سبب بروز انواع مختلف بیماریها می‌شود. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند که در پایان هفته های کاری خود به مراکزی که کار ماساژ برای تمام قسمتهای بدن انجام می دهد مراجعه نمایند و خستگی یک هفته فعالیت و تلاش را از بدن خود بیرون نمایند. اما امروزه برای انجام ماساژ نیاز به رفتن به مراکز خاصی نمی باشد چراکه کمپانی های  برتر جهان امروزه توانستند با تولید انواع مختلف این وسیله این امکان را برای کاربران فراهم نمایند که در هر محیط و هر ساعت از شبانه روز امکان ماساژ بدن خود را داشته باشند. در هنگام خرید انواع مختلف دستگاه ماساژ باید نکاتی مهم را در نظر داشته باشیم. اولین نکته ای که در هنگام خرید دستگاه ماساژور از فروشگاه هایپرجیم حائز اهمیت است سایز دستگاه می باشد. نکته بعدی که در خرید دستگاه بسیار مهم است برقی و یا دستی بودن دستگاه می باشد. امروزه مدل های مختلف دستگاه ماساژ در بازار موجود می باشند که برخی به صورت سطحی کار ماساژ را انجام می‌دهند و برخی دیگر به صورت عمیق کار ماساژ انجام میدهند. ماساژورهای دستی به صورت سطحی کار این وسیله انجام می ‌دهند و ماساژور هایی که برقی میباشند بسیار عمیق تر این کار را انجام می دهند. امروزه برای قسمتهای مختلف بدن دستگاههای ماساژ مختلفی نیز طراحی شده است که کاربران می توانند بسته به نیاز خود یکی از انواع این مدل دستگاه های ماساژ را خریداری نمایند. برای خرید انواع مختلف دستگاه ماساژ میتوان به صورت حضوری به شرکت ها و کمپانی های تولید کننده مراجعه نمود و یا اینکه از سایت های معتبر اقدام به خرید کرد. 

مدل های مختلف ماساژور:

مدل پشتی زنیت: این مدل دستگاه ماساژ برای قسمت شانه، گردن و نشیمن گاه  کاربرد دارد. این دستگاه هم به صورت لرزشی و هم به صورت ضربه ای عملیات ماساژ را انجام می دهد. از جمله نکات ایمنی این مدل ماساژور، قابلیت خاموش شدن دستگاه بعد از ۱۵ دقیقه کار که به صورت اتوماتیک می باشد. این مدل دستگاه ماساژ سبب رفع گرفتگی ماهیچه ها و همچنین سبب ایجاد آرامش بدن میشود. همانطور که گفته شد این مدل دستگاه ماساژ برای قسمتهای مختلف بدن قابل استفاده است و در هر قسمت به یک صورت عملیات ماساژ را انجام می‌دهد. در قسمت گردن و شانه ماساژ به صورت هم جهت با عقربه های ساعت صورت می‌گیرد. در قسمت پشت هم مالش وجود دارد و هم پیچش به این دلیل که ماساژ برای این قسمت عمیق می باشد. در قسمت نشیمن گاه نیز ماساژ به صورت لرزشی انجام می پذیرد.

مدل امسیگ: این مدل دستگاه ماساژ برای کل بدن قابل استفاده است. معمولاً از این مدل ماساژور برای لاغری استفاده می گردد. البته این مدل دستگاه ماساژ خاصیت درمانی نیز دارد. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه دسته دار بودن آن می باشد که می توان به راحتی آن را خم کرد. دستگاه ماساژ قابلیت ویبره دارد که سبب بهبود گردش خون در بدن میشود. این مدل دستگاه ماساژ دارای چهار کلاهک می باشد که می توان در صورت نیاز تعویض نمود. خرید لوازم ماساژ به صورت ارزان از طریق سایت فروشگاه هایپرجیم امکان پذیر است.

مدل ریلکس اسپین: این مدل ماساژور نیز برای تمام قسمتهای بدن قابلیت استفاده دارد. این دستگاه با استفاده از برق شهری کار می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فردی این مدل دستگاه ماساژ درجه بندی می باشد که برروی دستگاه قرار دارد و کاربر می تواند در زمان استفاده میزان شدت ماساژ را زیاد و یا کم نماید. این مدل دستگاه ماساژ دارای قیمت مناسب و کارایی بالایی می‌باشد. در نتیجه در توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد. معمولا کار کردن با این مدل دستگاه ماساژ بسیار آسان است و همه کاربران می‌توانند به خوبی یاد بگیرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()