ویژگی های ماساژور پا:

در این مقاله سعی داریم به معرفی ماساژور پا بپردازیم. پا یکی از آسیب پذیرترین اعضای بدن می باشد که به قلب دوم هر انسانی نیز معروف است. استفاده از انواع ماساژور برای پا سبب بهبود گردش خون در کل بدن میشود در نتیجه نه تنها سبب از بین بردن خستگی و گرفتگی پا می گردد بلکه کمک شایانی به قلب انسان می کند. به مرور زمان استفاده از ماساژور سبب به وجود آمدن عضله ها و ماهیچه های قوی می ‌شود. همچنین به مرور زمان استفاده از ماساژور پا سبب افزایش هورمون های بدن می ‌گردد. وقتی بعد از هر بار روز کاری از ماساژور استفاده میکنید فشاری که به بدن شما در طول آن روز وارد شده را کم می نماید. در واقع استفاده از این دستگاه به راحتی خستگی ناشی از یک روز پر مشغله را از بدن شما دفع می نماید. امروزه انواع مختلف ماساژور پا به صورت لرزشی و ضربه ای در بازار موجود می باشد. برخی از این دستگاه های ماساژور به صورت برقی کار می کنند و برخی دیگر نیز به صورت دستی قابل استفاده هستند. عموماً مدل های برقی پیشرفته تر می باشد و این قابلیت را دارند که برنامه های تمرینی داشته باشند. انواع مختلف ماساژور پا در فروشگاه هایپرجیم فواید مختلفی نیز به همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به کاهش استرس و افزایش گردش خون ، رفع گرفتگی عضلات ماهیچه ،آرامش بخش بودن، افزایش کیفیت خواب و ....اشاره نمود. امروزه برندهای معتبر در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید انواع مختلف ماساژور می پردازند. کاربرانی که قصد خرید ماساژور را دارند لازم است قبل از خرید ، اهداف خود از خرید این دستگاه  بررسی نماید و بتوانند از بین برندهای معتبر دستگاه دلخواه خود را خریداری کنند. از جمله نکات مهم در هنگام خرید انواع مختلف ماساژور برند و مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. در واقع دستگاه هایی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم می‌کنند که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه بتوانند با مراجعه به کمپانی های تولید کننده و یا نمایندگی های معتبر اقدام به تعمیر دستگاه به صورت تخصصی داشته باشند.

بررسی انواع ماساژور پا کامفورت و هومدیکس:

کامفورت L3000: این مدل ماساژور پا به سه حالت مختلف کل پا را ماساژ میدهد. این دستگاه هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک کار می کند. از جمله مزیت های مهم این مدل ماساژور می‌توان به قابلیت گرم کردن آن اشاره کرد. یکی از نکات ایمنی که بر روی این دستگاه وجود دارد سیستم خاموش کننده اتوماتیک می باشد که به صورت خود به خود بعد از ۱۵ دقیقه کار دستگاه  خاموش می گردد. این مدل ماساژور دارای کاور پارچه ای است که قابلیت جدا شدن و شستشو را دارد. ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ماساژور در فروشگاه هایپرجیم از جمله مزیت های این مدل ماساژور می باشد.

کامفورتF4020: این مدل ماساژور پا نیز توانایی ماساژ کل پا به صورت دستی و اتوماتیک را دارد. در این مدل دستگاه ماساژور می توان مقدار سرعت ماساژ را با استفاده از درجه ای که بر روی دستگاه وجود دارد تنظیم نمود. این دستگاه به صورت مستقیم به برق شهری وصل میشود. جنس بدنه دستگاه از نوع پلاستیک است. ۱۸ ماه گارانتی از جمله امتیازات خاص این مدل ماساژور می باشد.

هومدیکسEU: این مدل ماساژور پا به صورت لرزشی عمل می کند. ماساژور دارای سره های مختلف می باشد که با استفاده از این سرها کف پا ماساژ داده می شود. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه کلید روشن و خاموش شدن دستگاه می باشد. این مدل ماساژور از تولیدات کشور چین می باشد که تحت لیسانس آمریکا است. جنس بدنه این مدل ماساژور پلاستیک است.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()