اسید کلریدریک از دیگر محلول های اسیدی قوی است که در امور آزمایشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فرمول شیمیایی اسید کلریدریک HCL است که با اسامی جوهر نمک و همچنین هیدروکلریک اسید در سطح بازار شناخته می شوند. از این رو متقاضیان خرید  اسید کلریدریک می توانند متناسب با نیاز مصرف با بسته بندی های استاندارد و از پیش تعیین شده با قیمت ارزان خریداری نمائید.

دیجی شیمی فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی است که می توانید برای خرید انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی به وب سایت رسمی این فروشگاه مراجعه نموده و با صرف حداقل هزینه، بتوانید مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

فروش اسید کلریدریک آزمایشگاهی

از ویژگی های ظاهری اسید کلریدریک می توان به ماهیت محلول بودن، شفافیت و بوی تند آن اشاره نمود. کلریدریک اسید یکی دیگر از اسیدهای معدنی و خورنده است که مصارف گسترده ای در ساخت محصولات صنعتی دارد و در امور آزمایشگاهی نیز به تناوب مورد استفاده قرار گرفته می شود.

مادۀ جوهر نمک متناسب با نوع کاربرد صنعتی و آزمایشگاهی با درصد خلوص متفاوت از یکدیگر به فروش می رسد. درصد خلوص اسید کلریدریک آزمایشگاهی 37 درصد است و این در حالی است که درصد خلوص اسید کلریدریک صنعتی 30 الی 35 درصد است که به فروش رسانده می شوند.

مادۀ اسید کلریدریک همانند سایر مواد اسیدی به سرعت با هوا وارد واکنش می شود و بوی تندی را از خود ساطع می کند که موجب سنگین شدن هوا و در نهایت تنگی نفس را برای فرد ایجاد می کند. از این رو هنگام استفاده از اسید کلریدریک باید از تجهیزات ایمنی استفاده شود. داشتن عینک ایمنی، دستکش ایمنی، شیلد محافظ و لباس کار مخصوص لازم و اساسی است. بدین وسیله فرد حین کار با مواد اسیدی دچار آسیب دیدگی نمی شوند.

خرید اسید کلریدریک و کاربرد آن

اسید کلریدریک کاربردهای گسترده ای در صنعت و امور آزمایشگاهی دارد که توانسته تحول بزرگی را در صنعت ایجاد کند. خنثی نمودن ترکیبات آلکالین، خنثی سازی ضایعات فلزی، تولید برخی از مواد شیمیایی، شست و شوی فلزات، قطعه شویی صنعتی به واسطۀ اسید شویی، جرم گیری سطوح کاشی و سرامیک، خنثی سازی نمک طعام، امور نظافت خانگی، تولید اتیلن دی کلراید و ... برخی از انواع کاربرد عمدۀ اسید کلریدریک صنعتی و آزمایشگاهی است. از این رو متناسب با نیاز می توانید در بسته بندی های استاندارد و ایمن گالنی، بشکه ای و تانکری خریداری نمائید.

در حال حاضر امکان سفارش اینترنتی اسید کلریدریک برای متقاضیان خرید این محلول شیمیایی فراهم می باشد و نیاز به مراجعۀ حضوری نیست. استفادۀ درست از محلول های اسیدی و مواد شیمیایی می تواند برای افراد مفید واقع شود و سرعت اجرای کار را بهبود ببخشد. به عنوان مثال خرید اسید کلریدریک به عنوان محلول شستشو برای قطعات فولادی به کار برده می شود و می تواند عملیات شستشوی آلودگی های چربی روی سطوح فلزات را به سرعت انجام دهد. در واقع از بین بردن سطوح چرب به سادگی صورت نمی گیرد و استفاده از محلول اسیدی کلریدریک اسید می تواند، فرآیند نظافت را سرعت ببخشد. برای خرید اسید بوریک می توانید از لینک به سایت مراجعه نمایید.

خرید اسید کلریدریک با قیمت ارزان

با توجه به اهمیت کاربرد اسید کلریدریک، با قیمت ارزان می توانید با بسته بندی های کوچک و بزرگ تهیه نمائید و از مزایای آن استفاده کنید. کلریدریک اسید در محلول هایی با درصد 38% تولید می شود چون درصد بالای محلول اسید کلریدریک با تبخیر بالا همراه است که نگهداری آن را دشوار می سازد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تولید و فروش انواع مواد شیمیایی اسیدی صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون نیز خدمات فروش اینترنتی محصولات شیمیایی را مهیا کرده است.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 872
نمایش همه
علاقه مندی ها ()