سود پرک از دیگر مواد شیمیایی است که در کنار کاربرد امور آزمایشگاهی، برای مصارف مختلف صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید اکثر مواد شیمیایی متناسب با فرمول شیمیایی آنها، دارای اسامی مختلف هستند که در این مورد می توان به سدیم هیدروکسید، کاستیک سودا و سود سوزآور اشاره کرد. فرمول شیمیایی تشکیل دهندۀ سود پرک برابر با NaOH است که مقاومت دمای ذوب 1390 درجه با چگالی 2.13 را دارد که با خاصیت خورندگی که دارد، برای مصارف مختلف آزمایشگاهی و صنعتی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته به دلیل خاصیت اکسیداسیون باید تمام اصول ایمنی توسط فرد رعایت شود چون مادۀ جامد سود پرک جاذب قوی رطوبت هوا می باشد و از قدرت واکنش پذیری بالا برخوردار می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ تولید و فروش انواع مواد شیمیایی و مواد شویندۀ قوی صنعتی و آزمایشگاهی فعالیت می کند و کارشناسان فروش این مجموعه می تواند شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین مواد شیمیایی مورد نیاز همراهی کنند.

فروش سود پرک 98%

از گذشته تا به امروز فروش سود پرک 98% مرسوم بوده است و صنعت گران متناسب با نیاز صنعتی خود، در بسته بندی های کم حجم و یا بیشتر، این مادۀ شیمیایی جامد را خریداری و استفاده می نمایند.

حجم بالای تولید سود پرک به واسطۀ فرایند الکترولیز محلول کلرید سدیم در داخل ظروف الکترولیتی صورت می گیرد. لذا در این فرآیند از پیل های جیوه به عنوان کاتد استفاده شده و در نتیجۀ آن ملغمۀ سدیم با آب ترکیب می شود و باعث تولید هیدروکسید سدیم می شود و به راحتی می توان در چرخۀ پیل دیافراگم، مادۀ الکترولیتی که از آند به سمت کاتد حرکت می کند را دنبال نمود و عملیات جداسازی کاتد را از آند انجام داد. در نهایت علاوه بر تولید سود پرک، گازهای کلر و هیدروژن نیز تولید می شوند که کاربرد خاص خود را در صنعت دارند.

چرخۀ سودا – آهک نیز یکی دیگر از تکنیک های تولید  سود سوزآور است که در آن هیدروکسید کلسیم زمان واکنش با کربنات سدیم به کاستیک سودا تبدیل می شود. با توجه به کاربرد عمدۀ مواد شیمیایی که در ساخت محصولات صنعتی و غیر صنعتی دارد، می توان به اهمیت مادۀ سود پرک پی برد.

از گذشته تا به امروز علاوه بر امور آزمایشگاهی برای مصارف عمدۀ صنعتی چون صنایع تولید لبنیات، بازیافت پلاستیک، تولید ابریشم مصنوعی، کارتن سازی، تولید نوشابه، قند و شکر، ساخت چرم و امور نساجی، تولید مواد چربی گیرها، ضد انعقاد، صنایع فلزی، نظامی، خنثی سازی اسید و باطری سازی، تلخی زدایی از محصولات زیتون و ... برخی از مواد عمده و کاربردی سود پرک می باشد.

قیمت سود پرک

از این رو شرکت های تولید کنندۀ کالا متناسب با نیاز به مواد شیمیایی خود، خرید سود پرک 98 درصد را در بسته بندی های متنوع انجام می دهند.  توجه به کیفیت و قیمت سود پرک پیش از خرید لازم و ضروری است و افراد مختلف متناسب با مصارف صنعتی، آزمایشگاهی و غیره می توانند با اطمینان از مزایای این محصول شیمیایی بهره مند شوند.

همانطور که گفته شد، قیمت سود پرک به حجم بسته بندی صورت گرفتۀ مادۀ جامد سفید رنگ سود پرک بستگی دارد. در حال حاضر برخی از فروشگاه های تولید و عرضه کنندۀ مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، امکان خرید آنلاین و اینترنتی سود پرک و خرید سود گرانول و سایر مواد شیمیایی را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهند. بدین وسیله بتوانند راحتی و آسودگی خیال مشتریان خود را تأمین نمایند.

فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مواد شیمیایی، فروش سود پرک را به صورت کیسه های 25 کیلوگرمی و پک یک کیلوگرمی انجام می دهد.

 

 فروشگاه اینترنتی دیجی شیمی 

دفتر فروش : تهران - خیابان مطهری - روبروی خیابان میرعماد - پلاک 262 - طبقه اول شرقی

محل تحویل کالا : تهران - میدان خراسان - خیابان مهاجر - پلاک 54 - انبار دیجی شیمی

کارخانه : تهران - ابتدای جاده ورامین - شهرک عشق آباد - خیابان چهاردهم - پلاک 135

ایمیل : info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02188308030

تلفن همراه : 09128704691

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1934
نمایش همه
علاقه مندی ها ()