گریس پمپ به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی است که در امور صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید گریس پمپ برای عملیات گریس کاری به کار برده می شود. هدف از کاربرد گریس برای روان نمودن حرکت قطعات مختلف است. البته برای مصارف مختلف دیگری نیز به کار برده می شود که در ادامۀ مقاله به برخی از مزایای کاربرد گریس پمپ می پردازیم. برای خرید انواع گریس پمپ می توانید به فروشگاه ابزار لوب مراجعه نمائید و مناسب ترین نوع دستگاه گریس پمپ را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

کاربرد گریس پمپ

همۀ صنایع از مزایای دستگاه گریس پمپ استفاده می کنند که بتوانند عملیات گریس کاری قطعات مختلف یک ماشین را با سرعت بیشتری انجام دهند. گریس کاری تأثیر بسزایی بر روی روند تعمیر و نگهداری قطعات فولادی دارد. از این رو استفاده از گریس برای مصارف بالا نیاز به صرف زمان زیاد است. به این ترتیب انواع گریس پمپ را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده اند. با وجه به تنوع دستگاه گریس پمپ، نیروی محرکۀ هر کدام از آنها نسبت به دیگری متفاوت است و افراد متناسب با حجم مورد نیاز می توانند از مزایای دستگاه گریس پمپ استفاده نمایند.

گریس کاری برای یاتاقان، چرخ دنده ها و بلبرینگ ها به کار برده می شود و بیش از پیش در صنایع خودروسازی و دستگاه های صنعتی به کار برده می شود که بتوانند از ویژگی های آن برای سرعت بخشیدن به چرخۀ عملیات گریس کاری بهره گیرند.

گریس پمپ دستی، گریس پمپ برقی و گریس پمپ بادی از جمله انواع دستگاه گریس پمپ تولید شده می باشند. گریس مادۀ جامد و یا نیمه جامد است که جزء مشتقات نفتی و صابونی به حساب می آید. با توجه به خاصیت روانکاری گریس، در صنایع مختلف به کار برده می شود و به دلیل حجم بالای مصرف، نیاز به استفاده از دستگاه های پمپ گریس است که بتوانند سرعت پمپاژ گریس را افزایش دهند. برای چسباندن برخی از قطعات نیز از مادۀ گریس استفاده می شود.

روانکاری، انتقال حرارت، ضربه گیری، حفاظت از سطوح، انتقال مواد و تمیزکاری، صرفه جویی و آب بندی از مهمترین ویژگی های کاربرد گریس می باشد. گریس پمپ برقی مرکزی ایتالیایی، گریس پمپ بادی سطلی 50 کیلویی، گریس پمپ مرکزی با مخزن 10 لیتری ساخت ایتالیا، گریس پمپ بادی ساخت آمریکا، گریس پمپ برقی با مخزن 5 لیتری ساخت ایتالیا، گریس پمپ پنوماتیکی تو بشکه ای ساخت ساموا اسپانیا، گریس پمپ برقی ساخت لینکلن آلمان و ... برخی از برندهای معتبر پمپ های گریس هستند که مشتریان بر اساس نیاز می توانند از مزایای این دستگاه ها برای مصارف شرح داده شده استفاده کنند.

تعدد دستگاه های گریس پمپ بسیار است و پیش از خرید آنها، توصیه می شود بر اساس نوع کاربری و حجم کاری گریس کاری، این دستگاه را خریداری نمائید. با ساخت و فروش دستگاه های گریس پمپ سطح کیفیت خدمات گریس کاری صنعتی توسعه پیدا کرده است و به طبع آن رضایت مندی اپراتور را بیش از پیش تأمین نموده است. همانطور که گفته شد، دستگاه گریس پمپ دارای مخزن مخصوص برای نگهداری گریس می باشد. بنابراین متناسب با حجم گریس کاری، مناسب ترین نوع دستگاه گریس پمپ را خریداری نمائید. خرید گریس پمپ دستی از طریق سایت امکان پذیر است.

قیمت گریس پمپ به مدل دستگاه، حجم مخزن و مشخصات فنی آن بستگی دارد. با مراجعه به فروشگاه های عرضه کنندۀ دستگاه های صنعتی چون گریس پمپ می توانید این محصول را در مدل های متنوع، برندهای داخلی و خارجی با قیمت ارزان و مناسب سفارش دهید.  

فروشگاه ابزار لوب به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش انواع گریس پمپ در تهران فعالیت می کند. بدین وسیله برای تأمین این دستگاه با کیفیت بالا و تضمین شده با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه ابزار لوب 

تلفن: 66763405-021

دورنگار: 66757916-021

Email:abzarlube@gmail.com

آدرس: تهران، خیابان امام خمینی، پاساژ ابزار و یراق، طبقه اول، پلاک 247، فروشگاه ابزار لوب

ساعات کاری فروشگاه ابزار لوب: شنبه تا 4شنبه از ساعت 9 الی 18

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()