ویژگی های تردمیل باشگاهی:

در این مقاله سعی داریم در مورد تردمیل باشگاهی به عنوان یکی از انواع تردمیل مورد استفاده افراد در جامعه بپردازیم. امروزه استفاده از تردمیل بسیار کاربردی و مهم می باشد و به همین دلیل افراد زیادی به باشگاهها مراجعه نموده و از مزایای انواع تجهیزات باشگاهی استفاده می نمایند. تردمیل های باشگاهی از جمله دستگاه های ورزشی می باشند که در زمینه چربی سوزی و تناسب اندام بسیار کارآمد هستند. تردمیل های قابل استفاده در باشگاه یکی از قدرتمند ترین تردمیل ها می باشند. چرا که کاربران با وزن های مختلف در طی روز از این دستگاه استفاده می کنند. در واقع وجود تردمیل باشگاهی در هر باشگاهی لازم و ضروری می باشد. البته بسیاری از ورزشکاران نیز قبل از انجام تمرینات ورزشی مرتبط با خود برای گرم نمودن بدن از این مدل تردمیل استفاده می نماید. این مدل تردمیل با توجه به حجم بالایی که دارد تنها قابلیت استفاده در باشگاه های ورزشی را دارد. عموما در مدل تردمیل باشگاهی ضربه گیر های قوی وجود دارد که آسیب دیدگی به زانو و مفاصل را به حداقل می رساند. برای استفاده از تردمیل لازم است از اصول و قواعد خاص استفاده نمایید. امروزه تردمیل های ساخته شده که با پخش موسیقی در زمان ورزش این امکان را برای کاربران خود فراهم می نماید که در زمان ورزش سرگرم شوند. انواع مختلف تردمیل های باشگاهی عموما در طول یک روز ۱۲ ساعت کار می کنند. هر چقدر موتوری و بدنه یک دستگاه مقاوم تر باشد طول عمر آن دستگاه نیز به همان نسبت بالا می رود. یکی از مهمترین نکات در مورد انواع مختلف تردمیل باشگاهی قدرت موتور آن می باشد. در واقع هر چقدر تردمیل از قدرت موتوری بالاتری برخوردار باشد به همان نسبت قدرت دستگاه نیز بالا می رود. امروزه انواع مختلف تردمیل که در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرند دارای امکانات مختلفی می باشد. هر کدام از این امکانات سبب افزایش قیمت تردمیل می باشد.خرید خود را از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید .

بررسی چند مدل تردمیل باشگاهی:

مدل پاندا: این مدل تردمیل باشگاهی از تولیدات کشور چین که تحت لیسانس تایوان میباشد است. این تردمیل دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. حداکثر وزنی که کاربر برای مجاز بودن استفاده از این تردمیل باید داشته باشد ۲۰۰ کیلوگرم می باشد. قدرت موتور ای این مدل تردمیل ۶ اسب بخار است. از جمله دیگر قابلیت های این مدل تردمیل می توان به پخش موزیک، تنظیم شیب به صورت برقی ، خنک کننده، ضربه‌گیر، کلید اضطراری و ... اشاره نمود. این مدل تردمیل دارای نمایشگری نیز برای آگاهی از وضعیت کاربر در زمان تمرین می باشد و در قسمت زیرین تردمیل چرخ های طبیعی شده که برای جابجا نمودن تردمیل کمک شایانی به کاربران می نماید.

جی ایکس: این مدل تردمیل باشگاهی از تولیدات کشور چین می باشد. در این مدل تردمیل حداکثر وزن قابل تحمل ۱۹۰ کیلوگرم می باشد. معمولا از این مدل تردمیل ورزشکاران استفاده می‌نمایند. جنس بدنه این دستگاه فلزی می باشد. نمایشگر تعبیه شده بر روی این مدل تردمیل ال ای دی است که قابلیت تنظیم سرعت را در زمان استفاده کاربر فراهم می نماید.  از مزیت های مهم این مدل دستگاه می توان به تنظیم شیب به صورت برقی اشاره نمود. قدرت موتور این مدل تردمیل باشگاهی ۷ اسب بخار می باشد که بهترین قدرت موتوری محسوب می شود .همچنین این مدل تردمیل دارای ضربه گیر، کلید اضطراری و چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه نیز می باشد. خرید تردمیل خانگی را از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید. 

دی اف تی فیتنس: این مدل تردمیل باشگاهی از تولیدات کمپانی های چینی میباشد که به دلیل کیفیت و کارایی بالا متقاضیان زیادی دارد. حداکثر وزن قابل استفاده از این دستگاه ۲۰۰ کیلوگرم می باشد. این مدل تردمیل قابلیت شیب دهی به صورت برقی تا ۲۰ درجه را نیز دارا می باشد. قدرت موتور دستگاه چیزی حدود ۶ اسب بخار است. همچنین این دستگاه دارای ضربه‌گیر، کلید اضطراری، چرخ های تعبیر شده در زیر تردمیل می باشد. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()