قیمت تردمیل در نوع باشگاهی:

در این مقاله می خواهیم انواع تردمیل باشگاهی و قیمت تردمیل باشگاهی را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که می دانید تردمیل ها در دو نوع تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی مورد استفاده می باشند. البته بعضی از افراد هستند که در منزل خود از انواع تردمیل های باشگاهی استفاده می کنند. زیرا این تردمیل ها دارای قدرت بسیار بالایی هستند و می‌ توانند عمر بسیار طولانی تری داشته باشند. قیمت تردمیل باشگاهی با یکدیگر متفاوت است زیرا این تردمیل ها دارای اجزا و بدنه های متفاوتی هستند و همچنین قدرت آن ها با یکدیگر کاملاً متفاوت است. تردمیل های باشگاهی دارای قدرت بسیار بالاتری هستند و در نتیجه قیمت بالاتری نیز به این تردمیل ها اختصاص می یابد. تردمیل های باشگاهی دارای آپشن ‌های بسیار زیادی هستند که برحسب هر کدام از این آپشن ها، قیمت های گوناگونی برای آن ها در نظر خواهند گرفت. هر چه تردمیل ها دارای موتور بسیار قوی تری باشند می توانند دارای قیمت بالاتری باشند. زیرا موتوری که در آن ها به کار برده شده است از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. ضمن این که چنین تردمیلی که دارای قدرت موتور زیادی است قادر است که ساعت های بسیار زیادی به فعالیت بپردازد و مثلاً در باشگاهی که به صورت روزمره از صبح تا شب تردمیل استفاده شود، هیچ گونه آسیبی در دراز مدت به آن نخواهد رسید. یکی دیگر از نکات این است که تردمیل های باشگاهی باید دارای قدرت بدنه بسیار قوی باشند تا بتوانند افراد مختلفی که روی این دستگاه می دوند و یا راه می روند را تحمل کند. هرچه این قدرت بدنه بالاتر برود قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. از مهم ‌ترین پارامتر ها برای خرید تردمیل های باشگاهی و تردمیل های خانگی تحمل کردن وزن تردمیل می باشد.  به این علت برای باشگاه‌ ها به دلیل نا معلوم بودن وزن افراد تردمیلی را خریداری می ‌کنند که بتواند وزن بسیار زیادی را تحمل کند، به همین دلیل این تردمیل ها قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل ها را به شما ارائه می دهد. 

خصوصیات و قیمت تردمیل باشگاهی:

اگر تردمیل ها دارای مانیتور ال ای دی باشند قیمت بالاتری نسبت به تردمیل هایی که دارای ال سی دی هستند خواهند داشت. زیرا مانیتور ال ای دی قیمت بالاتری دارد و مطمئنا قیمت یکی از اجزای تردمیل که بالاتر است در قیمت کل تردمیل تاثیر خواهد داشت. ضمن این که اطلاعاتی که روی این دستگاه ها نمایش داده می شود بر قیمت تردمیل ها بسیار موثر خواهد بود. بعضی از تردمیل ها فقط برای دویدن و پیاده روی کردن مناسب هستند ولی برخی دیگر می ‌توانند اطلاعات بسیار زیادی از فرد را به نمایش بگذارند که این فرد در حین پیاده‌ روی و دویدن روی این دستگاه می ‌تواند این اطلاعات را مشاهده کرده و برای ورزش کردن خود هدف ایجاد کند. تسمه ای که روی این تردمیل ها به کار برده شده است باید دارای جنسی باشد که فرد حین راه رفتن روی آن احساس بدی نداشته باشد. خرید تردمیل باشگاهی از سایت امکان پذیر است.

ضمن این که با راه رفتن و یا دویدن روی تردمیل به دلیل ضربه های وارد شده و تسمه هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود. برخی از این تسمه ها دارای قدرت ضربه گیر بوده و عکس العمل وارد شده به کف پا، زانو و ران را خنثی خواهند کرد و در نتیجه هیچ گونه ضربه ای به اندام های تحتانی فرد وارد نخواهد شد و فرد می تواند در مدت بسیار زیادی از زندگی خود بدون هیچ گونه مشکلی به ورزش کردن با چنین دستگاهی بپردازد. اگر دستگاهی فاقد ضربه گیر باشد علاوه بر این که دارای قیمت پایینی است کیفیت پایینی نیز خواهد داشت و پس از پیاده روی و دویدن روی آن خستگی ایجاد می کند. ضمن این که نمی تواند ورزش مطلوبی را برای فرد داشته باشد. همان طور که گفته شد اضافه کردن یک آپشن و نداشتن آن باعث کم و زیاد شدن قیمت تردمیل خواهد شد. فروشگاه هایپرجیم در خدمت شماست.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 678
نمایش همه
علاقه مندی ها ()