خصوصیات تردمیل خانگی:

تردمیل خانگی از انواع تردمیل است که در بسیاری از منازل توسط افراد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. افرادی که می‌ توانند از این دستگاه استفاده کنند در رده های سنی مختلف قرار می ‌گیرند. از افراد کم سن و سال تا افرادی که مسن هستند قادر به استفاده از چنین دستگاهی می باشند. زیرا این دستگاه فشار زیادی به اندام‌ های بدن وارد نمی‌ کند و دقیقاً مشابه پیاده روی و دویدن در انسان شبیه سازی شده است و فرد حین ورزش کردن با این دستگاه می‌ تواند پیاده روی، دویدن و یا راه رفتن را در خانه خود انجام دهد. به همین دلیل می‌ توان آن را جزء دستگاه های ورزشی بسیار سودمند و پرفروش قرارداد. تردمیل خانگی بر حسب نوع شرکت سازنده که به تولید آن می ‌پردازد دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی است که در این مطالب به آن ها خواهیم پرداخت. انواع تردمیل خانگی از نظر شکل ظاهری مشابه تردمیل های مورد استفاده در باشگاه ها می باشند. با این تفاوت که این تردمیل ها از نظر قدرت موتور و جنس بدنه ممکن است کمی ضعیف ‌تر عمل کنند. البته باید بگوییم نیازی نیست برای ورزش کردن به خرید تردمیل های باشگاهی در منازل خود بپردازید و فقط کافی است که نوعی از تردمیل خانگی را خریداری کنید که دارای کیفیت مطلوبی باشد. زیرا تردمیل های باشگاهی دارای قدرت بسیار زیادی هستند و خریدن آن ها می تواند همان کاربردی را داشته باشد که تردمیل های معمولی در خانه خواهند داشت. تردمیل های خانگی هم می تواند به صورت دستی و قدیمی وجود داشته باشند و هم این که در مدل ‌های جدید و پیشرفته تولید خواهند شد. مدل های قدیمی هیچ گونه موتوری در داخل خود ندارند و حتی می ‌توان از آن ها در آب نیز استفاده نمود که البته این روش خاصیت درمانی داشته و می ‌تواند برای انواع کمر درد و درد مفاصل بسیار مفید واقع شود.

سایر ویژگی های تردمیل خانگی:

تردمیل های خانگی که فاقد موتور است را می توان با راه رفتن و یا دویدن روی این دستگاه روشن نمود و فرد با تغییر سرعت خود می تواند سرعت چرخیدن تسمه در این دستگاه را کم و زیاد کند. تردمیل های خانگی دارای مانیتوری هستند که می توانند اطلاعات مربوط به ورزشکار را نشان دهند. این مانیتور با روشن شدن دستگاه شروع به فعالیت می ‌کند و زمان ورزش کردن فرد، میزان سرعت این فرد و میزان مسافت طی شده را نشان خواهد داد. همچنین علائم حیاتی بدن این فرد را نیز نشان می دهد و می تواند فرد را مطلع کند که با میزان مسافت طی شده که توسط فرد انجام شده است چه میزان کالری در بدن وی سوزانده شده است. به همین دلیل فرد می ‌تواند توسط چنین اطلاعاتی انگیزه خود را برای ورزش کردن بیشتر کرده و با هدف بیشتری به ورزش کردن بپردازد. خرید تردمیل را ارزان از فروشگاه انجام دهید. 

تردمیل های خانگی توسط افراد مختلف باید با روش های متفاوتی استفاده شوند. افرادی که کاملا آماتور هستند و قصد دارند با این دستگاه به ورزش کردن بپردازند بهتر است تایم های بسیار کوتاهی را به ورزش کردن آن هم در روز های خاصی از هفته اختصاص دهند. زیرا ورزش ‌های ناگهانی می ‌تواند باعث مشکلاتی در آن ها شود. همان طور که می دانید ورزش کردن با انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی جزء ورزش های هوازی محسوب می شود و بهتر است فقط روز های خاصی از آن استفاده نمود. ولی افرادی که ورزشکار هستند می توانند به صورت روزانه و با برنامه ‌ریزی خاصی به استفاده کردن از چنین دستگاهی بپردازند. افراد مسن و افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی هستند بهتر است با مشورت پزشک خود از چنین دستگاهی استفاده کنند. برخی از انواع تردمیل های خانگی دارای قدرت ضربه گیری بوده و می توانند ضربه وارد شده به کف پا، زانو و ران را کمتر کنند. به همین دلیل افرادی که با چنین دستگاهی به ورزش کردن بپردازند می ‌تواند کمتر دچار آسیب مفاصل شوند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()