در این مقاله سعی داریم در زمینه معرفی اسکیت برقی یا همان اسکوتر صحبت کنیم. در دنیای مدرن امروز که هر روزه با پیشرفت هایی همراه است نوعی تفریح و سرگرمی نیز متفاوت شده است. امروزه در جهان دستگاه ها و وسایل مدرن تولید می‌شود که با بهترین و به روز ترین متد ها برای عموم مردم قابل استفاده است. اسکیت برقی وسیله ای برای تفریح و سرگرمی میباشد. از دوچرخ تشکیل شده و با استفاده از قطعه ای به نام ژیروسکوپ به جهات مختلف حرکت می کند. معمولا از این وسیله برای تفریح و سرگرمی در پارک ها و فضاهای آزاد و یا برای طی مسافت های کوتاه استفاده می شود. یکی دیگر از قابلیت های استفاده از این دستگاه برای هتل ها و یا فروشگاه های بزرگ میباشد که متصدیان امور با استفاده از اسکیت برقی به ارائه خدمات برای مشتریان می پردازند. چون این وسیله شارژی قابلیت نگهداری شارژ زیادی را ندارد از آن در مسیرهای کوتاه فقط استفاده می شود و در مسیر های طولانی به دلیل تمام شدن شارژ قابلیت استفاده ندارد. از این مدل اسکیت درمراکزخرید ویا رستوران های مختلف نیز برای ارائه خدمات به مشتریان مورد استفاده قرار میگیرد. در خرید اسکیت برقی عموماً نکاتی که کاربران مورد توجه قرار می‌دهند زیبای و سرعت آن می باشد در حالی که پارامترهای مهمترین وجود دارد که اگر رعایت نشود آن دستگاه کیفیت بالایی ندارد و ممکن است که دیر یا زود خراب شود. از جمله عواملی که باید در هنگام خرید به آن دقت نمود قدرت باتری ، بدنه محکم ،گارانتی و.... می باشد. همانطور که گفته شد یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید اسکیت برقی گارانتی آن می باشد. برندهای مطرح جهانی عموماً دارای نمایندگی‌های در سراسر دنیا می باشند که این امکان را برای کاربران فراهم می کند در صورت خرابی یا هر اتفاق دیگری که برای دستگاه رخ دهد بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند. امروز اسکیت های ارزان نیز در بازار موجود میباشد که با قیمت های پایین و نداشتن گارانتی درست و حسابی به فروش می رسد که دارای بی کیفیت ترین قطعات می باشند.

معرفی بهترین برندهای تولید کننده اسکیت برقی:

قطعاً هر وسیله‌ای که برای اولین بار تولید می شود سبب می‌شود نظر دیگر تولیدکنندگان را نیز به خود جلب نمایید در ادامه سعی داریم به معرفی مهم ترین برند های تولید کننده اسکیت برقی می پردازیم:

سواگ ترون: این برند یکی از بهترین برند های تولید کننده اسکیت در دنیا می باشد. از جمله دلایل محبوبیت این مدل اسکوتر دوام بالا و همینطور حجم بالا و سنگینی آن می‌باشد که کمک بسیاری در زمان استفاده از این دستگاه می کند. حداکثر زمان استفاده از این دستگاه بعد از شارژ کامل چیزی حدود ۳ ساعت می باشد. این دستگاه نیز مانند هر دستگاه برقی دارای معایبی نیز می باشد. از جمله معایب این دستگاه نداشتن اسپیکر و بلوتوث در هنگام استفاده می باشد.

اف اسپید: این مدل اسکوتر برقی در دو مدل دسته دار و بدون دسته به بازار عرضه می شود. یکی از ویژگی‌های خاص این برند حک کردن نام آن بر روی قسمت های مختلف دستگاه از جمله چرخ، پدال و یا حتی جعبه آن باشد. یکی از دلایل انجام این کار وجود اسکیت های تقلبی می باشد که کاملا مشابه این برند تولید می شوند و امکان تشخیص را برای کاربر سخت می نماید.

هالو رور: یکی دیگر از اسکیت های برتر در سطح جهان که قابلیت حرکت در مسیرهای ناهموار را نیز دارد این ویژگی سبب معروفیت تولیدات این برند شده است.

اپیکگو اسپرت: از جمله ویژگی های این نوع اسکیت برقی سرعت و عملکرد بالای آن می باشد. همچنین این اسکیت به دلیل ضد آب بودن قابلیت استفاده در شرایط هوایی بارانی را برای کاربر دارد. خرید اسکوتر را ارزان انجام دهید. 

اسمارت بالانس: این مدل اسکوتر برقی در دو مدل دسته دار و بدون دسته به بازار عرضه می شود. تنوع بالای تولیدات این محصول سبب معروفیت دو چندان آن گشته است.

سگوی: یکی از برترین تولید کنندگان جهان در زمینه تولید انواع مختلف اسکیت برقی برند سگوی می باشد. این برند قابلیت طراحی اسکیت های مختلف برای رده های سنی متفاوت را دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()