با توجه به محیط کار و میزان خطرات و حوادث شایعی که در آن اتفاق می افتد برای حفاظت از سلامت دست ها باید از دستکش مناسب استفاده کرد، پا نیز عضو مهمی می باشد و همانطور که میگویند قلب دوم انسان است پس لازم است تا حد ممکن از این عضو مهم مراقبت کرد. با استفاده از کفش کار مناسب امکان وارد شدن آسیب به پا به حداقل میزان میرسد. از آنجا که در هنگام انجام کار و فعالیت پای شما مدت زمان زیادی در داخل کفش میماند باید در مورد مسائل ارگونومیکی و بهداشتی کفش کار مورد استفاده توجه لازم را به کار بگیرید چرا که استفاده از کفش کار فقط برای جلوگیری از خطرات فیزیکی احتمالی در محیط کار نمی باشد بلکه برای جلوگیری از سایر آسیب ها مثل درد های مزمن ستون فقرات نیز است چرا که طرز قرار گرفتن پا در کفش کار با طرز فرم گرفتن اسکلت بدن به ویژه ستون فقرات ارتباط دارد و این موضوع اهمیت انتخاب کفش کار مناسب را دو چندان میکند.  کفش کار  دارای تنوع زیادی در بازار می باشد که هر کدام از آن ها برای مشاغل خاصی مناسب است. هدف اصلی از استفاده کردن کفش کار مراقبت و حفاظت از پا ها در مقابل برخورد مواد و ابزار تیز ، برنده و سنگین، مواد خطرناک و شیمیایی می باشد. استفاده از کفش کار در مشاغل پر خطر نظیر معادن، ساختمان سازی و پالایشگاه ها ضرورت بیشتری دارد تا آسیب های احتمالی که ممکن است به پا ها وارد شود را به حداقل برساند.

از انواع کفش کار میتوان به کفش کار ضد مواد خورنده، کفش کار جوشکاری و عایق برق و کفش کار پنجه فولادی اشاره کرد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی دارد و در محیط های کار متنوعی به کار میروند. کارفرمایان و سایر افراد میتوانند کفش کار مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و با استاندارد های لازم از فروشگاه رادین ایمن که از جمله فروشگاه های موفق در عرضه تجهیزات ایمنی می باشد تهیه و خریداری کنند. افرادی که قصد خرید کفش کار مورد نیاز خود را دارند می توانند به سایت  مجموعه رادین ایمن مراجعه نمایند و پس از مشاهده محصولات این مرکز برای آگاهی از قیمت کفش کار مدنظر خود با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس حاصل فرمایند و اطلاعات و راهنمایی کافی را دریافت کنند.

 انتخاب کفش کار مناسب

کفش ایمنی مانند دستکش کار دارای تنوع زیادی می باشد و انتخاب یک کفش کار مناسب که دارای زیره، رویه و یا قالب مناسب باشد کار آسان و ساده ای نیست. کفش کار باید متناسب با محیطی که در آن مشغول به انجام فعالیت هستید انتخاب شود و از یک نوع کفش نمیتوان در تمام مشاغل استفاده کرد. در صورتیکه شما در محیط کار با مواد روغنی و یا اسیدی سر و کار دارید کفش کاری که زیره آن از جنس پلی یورتان و به صورت تزریقی مستقیم است برای این محیط مناسب می باشد و همچنین از سر خوردن و عبور جریان برق نیز جلوگیری میکند. اگر در محیطی کار میکنید که با جریان برق سر و کار دارید بهتر است کفش کار شما دارای رویه چرم باشد و در صورتیکه با مواد شیمیایی در محل کار سر و کار دارید کفش کار با رویه PVC انتخاب مناسب تری می باشد. در انتخاب کفش کار مناسب به ضد آب بودن کفش توجه نمایید تا در محیط های کاری مختلف آب داخل آن نفوذ پیدا نکند و باعث ایجاد مشکل نشود و خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری پیشنهاد می شود.، وزن کفش نیز از نکات مهم دیگر در انتخاب و خرید کفش کار مناسب است، هرچه وزن کفش سبک تر باشد نیرو و فشار کمتری به پای شما وارد میشود و دیر تر خسته میشوید. هنگام انتخاب و خرید کفش کار حتما راحتی  پا ها در آن را بررسی کنید چرا که به طور متوسط این کفش ها به مدت هشت ساعت در پای شما خواهد بود و باید  پا های شما داخل آن کفش راحت باشد نه اینکه موجب خستگی و ناراحتی شما شود.

 فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()