قلب به عنوان عضو حیاتی در بدن بوده و اهمیت به سلامتی این عضو بسیار مهم می باشد و باید همواره تحت کنترل باشد. قلب وظیفه ی پمپاژ خون در بدن را دارد و خون را به کل بدن پمپ می کند ، حال اگر این عضو دچار مشکل و ناراحتی شود و در عملکرد آن اختلال به وجود آید، سایر عضو ها و در نهایت کل بدن در خطر می افتد. به همین دلیل است که متخصصین قلب و عروق همواره به کنترل وضعیت قلب تاکید دارند و از افراد می خواهند که در زمان بروز هر گونه ناراحت هر چند جزئی فورا به  بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه نمایند. بهترین متخصص قلب و عروق فردی است که علم کافی راجع به قلب و بیماری های قلبی دارد و می تواند به درستی علت ناراحتی در این عضو را بیابد.

بهترین متخصص قلب و عروق کیست؟

بهترین متخصص قلب و عروق ، شخصی است که دارای تخصص قلب و بیماری های قلبی را داشته و می تواند تشخیص درستی درباره ی انواع درد ها و ناراحتی ها در این عضو دهد. بهترین متخصص قلب و عروق تشخیص نارسایی یا بیماری قلب و عروق را می دهد و درمان بیمار را در پیش می گیرد اما جراحی وظیفه ی جراح قلب است که اگر بیمار با درمان های غیر از جراحی بهبود نیابد و یا نیاز به جراحی داشته باشد، فرد به جراح قلب ارجاع داده می شود. کلینیک قلب و عروق دکتر محمد ریاستی از کلینیک های بسیار پیشرفته در کشورمان می باشد. دکتر ریاستی از بهترین متخصصین قلب و عروق در کشورمان می باشد.

متخصص قلب و عروق در صورت نیاز از فرد می خواهد تا آزمایشاتی نظیر اکوی قلب، آنژیوگرافی قلب و... را انجام دهد تا بتواند علت را به خوبی متوجه شود و تصمیم قطعی را برای درمان اتخاذ نماید. بسیار مهم است که در صورت درخواست پزشک برای گرفتن آزمایشات، فرد استرس پیدا نکند و کاملا خونسرد باشد زیرا در بسیاری از موارد ناراحتی های قلبی از طریق آزمایشات مشخص شده و درمان خواهد شد. افراد برای تشخیص و درمان نارسایی های قلب و عروق حتما باید به بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه کنند تا از نحوه ی تشخیص و درمان ، مطمئن باشند. متخصص قلب و عروق ممکن است در طول درمان، شیوه ی درمان را عوض کند، بنابراین اگر شما بهترین متخصص قلب و عروق را انتخاب کرده باشید باید به نظر او احترام بگذارید و از درمان او اطمینان داشته باشید. یک متخصص خوب و متبحر باید تمام تلاش خود را برای درمان بیمار بگذارد تا با استفاده از روش های غیر از جراحی ، درمان شود  و جراحی آخرین گزینه ی ممکن باشد. بسیاری از بیماری ها نیازی به جراحی ندارند و با تغییر سبک زندگی و خوراک و با استفاده از دارو ها می توان بهبود حاصل کرد. برای اطلاع از متخصص قلب در نارمک به سایت مرکز مراجعه کنید. 

انواع تست های قلب و عروق

تست ورزش، الکتروکاردیوگرام، ECG ، تست اکوکاردیوگرام، کاتتریزاسیون قلب، روش رادیواکتیو

زمان مراجعه به بهترین متخصص قلب و عروق

در زمان بروز علائمی مانند تنگی نفس، ناراحتی در قفسه سینه، خستگی زودرس، تپس قلب، ابتلا به سرگیجه، عرق سرد حتما باید به متخصص قلب و عروق مراجعه شود.

بهترین متخصص قلب و عروق در کشور

دکتر ریاستی به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق ، در کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی بیماران خود را ویزیت می کنند. ایشان فردی متبحر و حاذق بوده و علم بالایی در زمینه ی قلب و عروق و بیماری های قلبی دارد. در این کلینیک بهترین خدمات دهی به مراجعین ارائه می گردد.

کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()