کیسه های کشاورزی از دیگر تجهیزات کاربردی است که در امور کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید و فروش کیسه های کشاورزی برای امور بسته بندی محصولات کشاورزی است. بدین وسیله شرکت ها و کشاورزان می توانند مشخصات محصول را بر روی آن درج کنند. از گذشته تا به امروز برای جابجایی و فروش برخی از محصولات کشاورزی از کیسه کشاورزی استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان تلاش کردند که از مواد اولیۀ درجه یک برای تولید کیسه های کشاورزی استفاده کنند. انواع کیسه های کشاورزی تولید و در دسترس کشاورزان قرار گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند حمل و نقل محصولات را راحت تر از قبل ممکن سازند.

گروه صنعتی سیلان پلاست، یکی از گروه های صنعتی بزرگ و با سابقه در حوزۀ تولید و پخش تجیهزات کشاورزی چون کیسه های کشاورزی و تجهیزات آبیاری کشاورزی چون نوار آبیاری و غیره می باشد. از این رو با قیمت ارزان می توانید به صورت اینترنتی سفارش کیسه های کشاورزی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا داشته باشید.

فروش کیسه های کشاورزی

فروش کیسه های کشاورزی به افراد کمک می کند که با استفاده از بسته بندی های شکیل بتوانند محصولات کشاورزی خود را جابجا و ارسال نمایند. بدین وسیله افرادی کشاورزان به راحتی می توانند از این تجهیزات برای سرعت بخشیدن به مراحل تولید و پخش محصولات کشاورزی استفاده نمایند. تولید کیسه های کشاورزی بر اساس نوع محصولات کشاورزی که در داخل آنها نگهداری می شود، تولید می شوند که مقاومت لازم نسبت به وزن و فشاری که محصولات کشاورزی به کیسه وارد می کنند، داشته باشند. کیسه های کشاورزی در ابعاد و جنس مختلف تولید می شوند که متناسب با ابعاد و وزن محصولات کشاورزی است. به دلیل کاربردی که از کیسه های کشاورزی می شود، از مواد با کیفیت در تولید کیسه های کشاورزی استفاده می شود که مقاومت بالایی نسبت به فشارهای وارده داشته باشند.

خرید کیسه کشاورزی با ابعاد مختلف

با توجه به اینکه تنوع محصولات کشاورزی بسیار است و اینکه برای فروش و توان مالی افراد برای خرید محصولات کشاورزی، نیاز به خرید کیسه های کشاورزی با ابعاد مختلف دارند تا بدین وسیله راحت تر بتوانند محصولات کشاورزی را جابجا نموده و برای فروش آماده سازی نمایند.

در واقع استفاده از کیسه های کشاورزی برای حمل و نقل محصولات کشاورزی بسیار ضروری است چون بر روی سطوح کیسه های کشاورزی می توان نوشته های تبلیغاتی یادداشت نمود. همچنین مشخصات مرتبط با محصول بسته بندی شده نیز بر روی کیسه های کشاورزی قابل درج می باشد. مجموعه هایی که در حوزۀ فروش محصولات کشاورزی فعالیت می کنند، می توانند از مزایای کیسه های کشاورزی برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات کشاورزی استفاده نمایند. فروش نوار آبیاری قطره ای با قیمت ارزان انجام می گیرد.

قیمت کیسه های کشاورزی

قیمت کیسه های کشاورزی به ابعاد و جنس آنها بستگی دارد. با توجه به کاربرد گسترده ای که کیسه های کشاورزی در امور بسته بندی و حمل و نقل محصولات کشاورزی به کار برده می شود. بدین وسیله کشاورزان راحت تر می توانند محصولات خود را به فروش برسانند و تلفات کمتری از محصولات ایجاد می شود. در واقع با بهره گیری از مزایای کیسه های کشاورزی مناسب می توان از محصولات کشاورزی را سالم نگهداری نمود و با قیمت مناسب ترین آنها را به فروش رساند. توجه به این نکات برای کشاورز حائز اهمیت است چون نقش مهمی بر روی فروش محصولات خواهد داشت.

در همین راستا اکثر کشاورزان متناسب با نوع محصولات کشاورزی، خرید کیسه های کشاورزی را انجام می دهند.

برای خرید و سفارش اینترنتی انواع کیسه کشاورزی با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش گروه صنعتی سبلان پلاست تماس حاصل فرمائید.

 

 سبلان پلاست

 آدرس کارخانه:
       دزفول کیلومتر چهار جاده محمدبن جعفر جنب شرکت البرز پلاستیک دز 
 
 تلفن تماس:

 تلفن مدیریت : ۰۹۱۲۸۱۰۹۴۰۳  -  تلفن مدیر فروش : ۰۹۱۶۱۴۱۵۳۹۶  -  تلفن کارخانه : ۴۲۳۲۰۵۰۲ -۰۶۱

فکس کارخانه : ۴۲۳۲۶۲۸۹ -۰۶۱

 ایمیل: 

 sabalanplast@yahoo .com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()