معیارهای تعیین قیمت کفش کار

نوع نخ، آستر، جنس رویه، سبک طراحی، کیفیت دوخت، نوع متریال مصرفی و جنس زیره از مهمترین معیارهای تعیین قیمت کفش کار و دیگر کفش های طبی می باشد. زیره انواع کفش کار برحسب مورد استفاده از آن ها در  دسته های انواع زیره پلی اورتان، ترموپلی اورتان و رابر قرار می گیرد که در برابر لعزشريال سلیش، روغن، اسید، جریال برق و غیره از کارکنان مراقبت می کند و داری مقاومت ارتجاعی بسیار بالا نیز می باشد، البته در میان زیره های نام برده تنها زیره رابر تمامی ویژگی های فوق را همزمان دارد،  که این مورد سبب افزایش قیمت کفش کار با زیره رابر می باشد. جدای از کیفیت زیره، نوع دوخت، نخ به کار رفته و آستر، قیمت کفش کار رابطه تنگاتنگی با نوع رویه آن دارد. چرم گاو، نبوک، الیاف طبیعی، پارچه، فلز، جیر، رویه اشپالت و رویه های رابر PU از انواع متریالس هستند که در قسمت رویه کفش کار مورد استفاده قرار می گیرند، و درصد بسیار زیادی از دوام، مقاومت و ایمنی این کفش ها به آن ها وابسته است، بنابراین قیمت کفش کار نیز با توجه به کیفیت و دوام این محصولات تغییر می کند.

ویژگی های کفش کار استاندارد

هنگامی که مشغول به انجام کار، به خصوص کارهای پر خطر می باشید مهمترین کار حفظ سلامت خودتان میباشد، پاها به مدت طولانی در حین فعالیت و کار روزمره درون کفش در معرض بیماری های قارچی، رطوبت، برخورد اشیاء تیز و برنده و  غیره قرار می گیرند، که با استفاده از کفش کار مناسب می توان این موارد را به حداقل ممکن رساند. قیمت کفش کار هم تحت تأثیر ویژگی های این کفش ها و سبک طراحی و تولید آن ها متفاوت است. از مهمترین ویژگی های کفش کار استاندارد می توان به ایمنی و امنیت، راحتی و بهداشت ، طول عمر و سبکی و راحتی آن ها اشاره کرد، که بسته به کاربردشان از پاها در برابر سوختگی، سرمازدگی، خستگی، خطرات و آسیب های برق گرفتگی و غیره محافظت می کند، که البته انواع کفش های ضد الکتریسته را می توان به دودسته ولتاژ ضعیف 480 ولت و عایق برق فشارقوی 18000ولت قرار داد، که برای برقکاری های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و البته به تناسب افزایش امنیت در آن ها قیمت کفش کار نیز افزایش پیدا می کند. کفش های ایمنی در هرنوعی که باشند با هدف راحتی، چالاکی و سلامت و ایمنی کارکنان طراحی می شوند و با کاهش حوادث ناشی از کار تا حدود 60 درصد به خوبی از افراد محافظت می کنند. فروشگاه بزرگ رادین ایمن از محبوب ترین مراکز خرید کفش کار در تمامی برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد، در این مرکز به دلیل ارتباط مستقیم فروشنده و خریدار و حذف واسطه ها قیمت کفش کار بسیار مناسب و استثنائی است. انواع کفش کار را با توجه به سبک طراحی و تولید و همین طور نوع متریال مصرفی به کار رفته در آن ها در گروه های انواع کفش پرسنلی یا کفش طبی، کفش عایق برق، کفش جوشکاری و چکمه پلاستیکی قرار دارد، که در هر مجموعه از آن ها قیمت کفش کار متفاوت است. خرید چکمه پلاستیکی را با قیمت های ارزان از این مجموعه تهیه کنید.

فروش کفش کار با مناسب ترین قیمت

مجموعه بزرگ و معتبر رادین ایمن با بیش از 10 سال سابقه مستمر در زمینه فروش کفش کار با مناسب ترین قیمت و دیگر تجهیزات ایمنی و حفاظت شخصی با ارائه تسهیلاتی از قبیل تضمین کیفیت کالا، ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور، ضمانت هفت روزه مرجوعی که نشان از مشتری مداری و اعتبار این مجموعه خوشنام فروشگاهی دارد، در بین متقاضیان این محصولات محبوبیت بالایی دارد. متقاضیان خرید کفش کار به صورت آنلاین با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند، ضمانت نامه تضمین قیمت کفش کار و دیگر تجهیزات ایمنی کار از دیگر مزایای خرید از این مجموعه می باشد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()