انواع کفش ایمنی

کفش ایمنی از پراستفاده ترین نوع تجهیزات ایمنی است و به تناسب تمامی مشاغل و ریسک های موجود در آن ها می توان نمونه ای از این تولیدات را مشاهده کرد، به عنوان مثال  انواع کفش پرسنلی با رویه چرمی مناسب و زیره های طبی برای کارمندان بسیار ایده آل هستند و  مانع خستگی پاها و آسیب به ستوان فقرات آن ها می شوند. درضمن قیمت کفش ایمنی پرسنلی نیز برحسب جنس زیره و رویه و همین طور نوع متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود، این نوع از کفش ها تنوع بسیار بالایی دارند، بنابراین می توان آن ها را در رنج ارزان ترین و گران ترین تجهیزات ایمنی برحسب نوع متریال مصرفی در آن ها قرار داد. انواع کفش ایمنی را  می توان برحسب نوع و درجه حفاظتی آن ها در برابر برق گرفتگی، برخورد اجسام سنگین، سوختگی،  گرم نگه داشتن پاها و رفع خستگی دسته بندی کرد، که در هرکدام از آن ها برحسب  مواردی نظیر نوع متریال مصرفی، کیفیت ساخت، برند تولیدی و ضریب امنیتی، قیمت کفش ایمنی نیز تغییر خواهد کرد، برای مثال می توان به انواع کفش  های پرسنلی، عایق برق، ضد مواد خورنده و اسیدی، عایق برق و حرارت های ناشی از جوشکاری و انواع چکمه های پلاستیکی با قابلیت های فوق اشاره کرد، که علاوه بر حفظ ایمنی کارکنان به کاهش استرس های محیط  کار نیز کمک می کنند، و می توان به راحتی آن ها را از نمایندگی های معتبر فروش کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی به صورت حضوری و آنلاین خریداری کرد. قیمت کفش ایمنی در انواع مختلف آن ها در فروشگاه معتبر و باسابقه رادین ایمن به دلیل عرضه مستقیم کالا بسیار ارزان تر است، که گارانتی تضمین کیفیت محصولات آن بر این ادعا دلالت می کند، و این گونه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

قیمت کفش ایمنی باکیفیت

استفاده از اقسام مختلف تجهیزات ایمنی تا درصد بسیار بالایی ضامن سلامتی و امنیت افراد در مشاغل مختلف و پرخطری همچون حفاری، معدن، ساخت و ساز، برق کشی صنعتی و غیره می باشد، که در بسیاری از موارد استفاده از این تجهیزات به دلیل ریسک بالای کار الزامی است. قیمت کفش ایمنی باکیفیت و اورجینال بسته به نوع و کارکرد کفش متفاوت می باشد، به عنوان مثال برخی از کفش های ایمنی چند منظوره که ضریب ایمنی در آن ها نسبت به دیگر تجهیزات حفاظت از پاها بالاتر است و در محیط های صنعتی پر خطر مورد استفاده قرار می گیرند دارای قیمتی بالاتر هستند که از معتبر ترین برندهای آن می توان به کفش ایمنی کاترپیلار اشاره کرد. از دیگر موار بسیار مهم در تعیین قیمت کفش ایمنی می توان به برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در این میان معمولا قیمت برندهای داخلی به دلیل استفاده از منابع داخلی و همچنین عدم تأثیر هزینه های حمل و نقل و نوسانات ارز در آنها بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. برای خرید کفش ایمنی عایق برق و جوشکاری به سایت رادین ایمن مراجعه کنید. 

 قیمت خرید کفش ایمنی

قیمت خرید کفش ایمنی در مجموعه بزرگ و معتبر رادین ایمن به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم کالا به سراسر کشور، بسیار مناسب و موردتأیید اورگان ها و مراکز معتبر عمرانی و خدماتی می باشد، این نمایندگی محبوب با ارائه خدماتی نظیر تحویل فوری کالا، هفت روز ضمانت مرجوعی و تضمین قیمت محصولات همواره مورد اعتماد مشتریان خود در تمام دوران فعالیتش بوده است، و اکنون در شمار معتبرترین مراکز عرضه تجهیزات ایمنی باکیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی قرار گرفته است.  متقاضیان خرید کفش ایمنی و دیگر تجهیزات حفاظت از پا با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، و با گارانتی تضمین قیمت کفش ایمنی و ضمانت نامه تعویض آن ها یک خرید امن و لذت بخش را تجربه نمایند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()