ویژگی های کلاه ایمنی مناسب

از انواع کلاه ایمنی با توجه به رده بندی امنیتی یا کلاس حفاظتی آن ها می توان به کلاه های کلاس  A، کلاس  B، کلاس C، کلاس G  و کلاس E  اشاره کرد، که در این میان بالاترین رده امنیتی مربوط به کلاس E  می باشد. این نوع از تجهیزات امنیتی برای محیط هایی با ریسک بالا طراحی شده اند،و  مقاومت بالا در برابر شوک الکتریکی ولتاژ بالا، سوختگی، برخورد اشیاء نوک تیز و سنگین از مهمترین ویژگی های این نوع از کلاه می باشد. در طراحی و ساخت انواع تجهیزات، ایمنی استاندارد های خاصی لحاظ شده است و از سال 1994 به بعد انواع کلاه ایمنی باید مطابق با استانداردهای ANSI تولید و عرضه شوند، و تمامی اطلاعات تولید آن ها که شامل نام کارخانه، کلاس ایمنی و آزمون های استاندارد تأیید شده در آن ها باید در کاتالوگ این محصولا درج شود تا متقاضیان خرید انواع کلاه ایمنی به راحتی بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند. پوشان سر و گردن، وزن کم تا حدود 400 گرم، توانیی تحمل برق صنعتی تا 20000 ولت در کلاس های امنیتی A و  B، مقاومت بالا در برابر برخورد ضربه و غیره از مهمترین ویژگی های کلاه ایمنی مناسب و استاندارد می باشد. 

خرید کلاه ایمنی باکیفیت

کلاه ایمنی در هر  برند، نوع و کیفیتی در واقع از دو قسمت اصلی به نام های پوسته خارجی و عامل تعلیق ساز تشکیل شده است، که عامل تعلیق ساز با استفاده از 4 الی 6 پایه مانند یک قطعه ستاره ای شکل به پوسته خارجی کلاه ایمنی متصل می شود و وظیفه  اصلی آن دفع ضربات احتمالی می باشد، و سپس طراحی این کلاه ها با استفاده از یک بند که مانع سقوط کلاه می شود، به پایان می رسد.  انواع کلاه ایمنی باید دارای کاتالوگ باشند، که در آن نام کارخانه، کلاس امنیتی، و استاندارد تأیید شده درج شده است، از سال 1994 به بعد تمامی این محصولات با استاندارد ANSI روانه بازار شده اند. برای مشخص کردن ضریب ایمنی و میزان کیفیت انواع کلاه ایمنی از آزمایش ها و آزمون های متعددی نظیر آزمون جذب ضربه، آزمون مقاومت در برابر اشتعال و آزمئن مقاومت در برابر الکتریسیته استفاده می شود که بر اساس آن ها انواع کلاه ایمنی را رده بندی می کنند. آسیب های محیطی در مشاغل مختلف صنعتی و کارگاهی متفاوت است و در هر شرایطی باید متناسب با آسیب ها و چالش های پیش روی کارکنان اقدام به خرید کلاه ایمنی مناسب و استاندارد نمود زیرا همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، این محصولات دارای ضریب ایمنی متفاوتی هستند، و برای کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش کلاه ایمنی استاندارد

فروش کلاه ایمنی و فروش کفش ایمنی استاندارد در برترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی با ضریب های مختلفی از امنیت در مجموعه بزرگ فروشگاهی رادین ایمن با مناسب ترین قیمت و به روش های حضوری و آنلاین امکان پذیر است، این مجموعه معتبر فروشگاهی با سالها فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش انواع تجهیزات حفاظت شخصی و ارائه امکاناتی نظیر ارسال فوری و بی واسطه کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی تضمین کیفیت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را کسب نماید. متقاضیان خرید کلاه ایمنی ارزان قیمت و باکیفیت و دیگر تجهیزات ایمنی با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن می توانند محصولات مورد نظر خود را در انواع برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند، لازم به ذکر است که این مرکز  معتبر برای همکاران، ارگان های و شرکت های مختلف شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 791
نمایش همه
علاقه مندی ها ()