انواع کلاه ایمنی بادوام

مقاومت و دوام این محصولات بسته به نوع متریال مصرفی و کیفیت ساخت آن ها متفاوت است، پلی اتیلن از قدیمی ترین ترکیبات به کار رفته در ساخت انواع ایمنی است، A.B.S نوع دیگر از ترکیبات پلیمری است که از نظر مقاومت مکانیکی، دوام و کارایی بسیار بهتر از پلی اتیلن می باشد، این نوع ترکیبات سازنده در تعیین قیمت کلاه ایمنی بیشترین تأثیر را می گذارند، بنابراین قیمت انواع کلاه های پلی اتیلنی نسبت به نوع A.B.S بسیار ارزان تر و اقتصادی تر می باشد. ترکیبات پشم شیشه اغلب در کلاه های آتش نشانی به منظور عایق بودن در برابر حرارت مورد استفاده قرار می گیرند و در پایان می توان به کلاه های آلومینیومی اشاره کرد که در برابر پاشش مواد مذاب و ضربه گیری مقاومت بالایی دارند، و در هر صنعت بسته به تهدیدهای پیش روی کارکنان، نمونه ای از این محصولات انتخاب می شود، که از نظر مشخصات امنیتی، ویژگی های ایمنی و همین طور  قیمت کلاه ایمنی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. کلاس حفاظتس یا رده ایمنی از دیگر ملاک های دسته بندی این محصولات می باشد، که از ضعیف ترین به سمت یاکیفیت ترین حرکت می کند و قیمت کلاه ایمنی نیز در هرکدام از آن ها تغییر می کند، به عنوان مثال در کلاس حفاظتی E که بیشترین مقاومت را در برابر سوختگی، دفع ضربات، جران الکتریکی تا 20000 ولت و شوک های الکترونیکی را دارد، قیمت کلاه ایمنی نسبت به دیگر کلاس های امنیتی بالاتر است، و اغلب برای افراد برقکار استفاده از آن توصیه می شود. کلاس A، کلاس B، کلاس C و کلاس G از دیگر رده های ایمنی این محصولات می باشد، که سبک طراحی و نوع متریال مصرفی در آن ها متفاوت است و به تناسب آن ها قیمت کلاه ایمنی نیز در این محصولات تغییر می کند.

نوع ترکیبات سازنده و متریالی که در طراحی و ساخت این محصولات به کار رفته است باید متناسب با ریسک های محیط کار باشد، که این مسئله به خودی خود در تعیین قیمت کلاه ایمنی در تمامی برندها و کیفیت ها، نقش بسیار پر رنگی دارد. کندسوزی و عایق حرارت بودن، ضد آب، وزنی کمتر از 400 گرم، عایق الکتریسیته در برخی از کلاس های تولیدی و بسیاری موارد دیگر از جمله مهمترین معیارهای خرید کلاه ایمنی استاندارد برای متقاضیان این محصولات می باشد، که با بررسی آن ها می توان به راحتی مناسب ترین محصول را انتخاب کرده و خریداری نمود. قیمت  خرید لباس کار و کلاه ایمنی در مجموعه معتبر و باسابقه رادین ایمن به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور  بسیار پایین تر از دیگر مرکز عرضه و فروش تجهیزات ایمنی می باشد.

فروش کلاه ایمنی با مناسب ترین قیمت

فروشگاه آنلاین رادین ایمن با بیش از 10 سال فعالیت مستمر در زمینه انواع تجهیزات حفاظت شخصی و فروش کلاه ایمنی با مناسب ترین قیمت و در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، قیمت کلاه ایمنی در این مجموعه خوشنام به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و  همین طور مجموعه های بزرگ و فعال در این عرصه، ارگان ها و شرکت ها می توانند از تخفیفات ویژه همکاری و خرید های عمدن نیز برخوردار شوند.  از دیگر مزایای خرید کلاه ایمنی از این مجموعه خوشنام و باسابقه می توان به  ارسال فوری کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی  هفت روزه مرجوعی کالا و   تضمین قیمت اشاره کرد. متقاضیان خرید انواع تجهیزات ایمنی P.P.T  با مراجعه به سایت فروشگاهی رادین ایمن به راحتی می توانند تمامی محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه و با تمامی مزایای فوق سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()