در هنگام انجام کار به خصوص انجام کارها و فعالیت هایی که احتمال آسیب و خطر برای افراد در آن حرفه بیشتر است استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی ضرورت ویژه ای دارد از جمله لوازم ایمنی میتوان به دستکش کار استفاده کرد با توجه به این که دست عضو مهمی از اعضای بدن میباشد و برای انجام تمامی کار ها به وجود آن نیز است استفاده از دستکش کار برای حفظ سلامت این عضو مهم الزامی می باشد. در هنگام خرید دستکش کار باید به نکات مهمی توجه کرد از جمله این نکات مهم میتوان به جنس دستکش کار و اطمینان از کارایی که در مقابل مواد شیمیایی و همچنین آسیب های فیزیکی دارد، طول دستکش، ضخامت آن، مقاومت  دستکش کار در برابر ساییدگی و برش، مقاومت در برابر حرارت و محافظت در برابر لغزش اشاره کرد. مهمترین نکته در هنگام خرید دستکش کار این است که هماهنگ با الگوی حرکتی دست ها ساخته شده باشد چرا که اگر کارکنان در هنگام استفاده از دستکش کار نتوانند به راحتی دست های خود را خم کنند و یا به سادگی ابزار و لوازم موردنیاز را در دستان خود بگیرند در این صورت استفاده از دستکش کار بی مصرف خواهد بود و فقط ایجاد مزاحمت میکند.

ضخامت دستکش کار نیز با توجه به نوع فعالیت و حرفه ای که فرد در آن مشغول به کار است متفاوت میباشد مثلا برای انجام کار های ظریف بهتر است از دستکش های نازک استفاده کنید با استفاده از دستکش کار نازک چابکی بیشتری نیز در انجام کار خواهید داشت البته این نوع دستکش ها مقاومتی در برابر برش ندارند و قطعا برای انجام کار های سنگین مثل آهنگری مناسب نمی باشند اما دستکش های ضخیم مقاومت بالایی در برابر سایش و بریدگی دارند و در برابر حرارت نیز مقاوم میباشند اما چابکی شما را تا حدی محدود میکند این نوع دستکش های کار برای انجام کار های سنگین و فعالیت هایی که در آن قطعات داغ و اشیای نوک تیز وجود دارد مانند تراشکاری و ریخته گیری مناسب می باشند. شما میتوانید دستکش کار مورد نیاز خود را با توجه به نوع فعالیتی که در آن مشغول به کار هستید با قیمت و کیفیت مطلوب از فروشگاه معتبر رادین ایمن خریداری نمایید. معتبر بودن مرکزی که از آن دستکش کار خود را تهیه میکنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این اطمینان را برای شما فراهم میکند که محصول خریداری شده دارای کیفیت مناسب و مرغوب میباشد فروشگاه رادین ایمن از مجموعه های بنام و معروف در حوزه فروش تجهیزات ایمنی است و خرید از این مجموعه تمام نگرانی های شما را بر طرف میکند.

فروش دستکش کار

مجموعه رادین ایمن از فروشگاه های بنام و مطرح در زمینه  فروش کلاه ایمنی و دستکش کار و دیگر تجهیزات ایمنی است و با داشتن سال ها سابقه درخشان و با ارائه خدمات مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این فروشگاه ارائه دهنده انواع دستکش های کار میباشد و شما میتوانید با مشاهده و مقایسه این نوع دستکش ها و بررسی کیفیت و قیمت آن ها دستکش مورد نظر خود را خریداری نمایید. کیفیت و قیمت دستکش کار از موارد مهمی میباشد که مورد توجه تمام متقاضیان محترم قرار می گیرد. فروشگاه رادین ایمن که امکان خرید محصولات به صورت اینترنتی را هم برای مشتریان خود فراهم آورده است در زمینه فروش لوازم ایمنی مثل دستکش کار خدمات مفیدی را نیز ارائه میدهد از جمله این خدمات میتوان به هفت روز ضمانت برگشت کالا، تضمین کیفیت محصول، تحویل کالا در کمترین زمان ممکن در سراسر کشور و ارسال مطمئن کالا اشاره کرد. شما متقاضیان گرامی میتوانید دستکش کار مورد نیاز خود را از این مجموعه معتبر با بهترین کیفیت ممکن خریداری نمایید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()