رعایت ایمنی در حین انجام کار برای حفاظت از سلامت کارکنان امری ضروری میباشد که برای این منظور با توجه به نوع فعالیت باید از لوازم ایمنی چون کفش ایمنی، کلاه ایمنی و دستکش ایمنی استفاده کرد. دستکش ایمنی دستکشی است که از سه لایه لاتکس در قسمت کف دست ساخته شده است تا دوام و مقاومت بالایی داشته باشد. دستکش ایمنی دارای انواع مختلفی میباشد و هر کدام از انواع آن ها برای برقراری امنیت در مشاغل و فعالیت های مختلف استفاده میشود. کارفرمایان با توجه به نوع حرفه ای که در آن مشغول فعالیت میباشند دستکش کار موردنیاز را برای کارکنان آن مجموعه فراهم میکند تا ایمنی آن ها را تضمین کند. مهمترین هدف از خرید دستکش ایمنی مراقبت از افراد در برابر بیشتر آسیب های احتمالی و شایع در محیط کار میباشد. دستکش ایمنی همچنین در نوع طراحی نیز متنوع میباشد و به صورت ساق کوتاه، ساق بلند و متوسط و یا چند انگشتی و تک انگشتی عرضه میشوند. انواع این دستکش های ایمنی را باید برحسب نوع حرفه و صنعتی که در آن فعالیت دارید انتخاب کنید. متریال و مواد به کار رفته در ساخت دستکش ایمنی شامل مواد گوناگونی مثل چرم، پشم گوسفند، پلاستیک، پلی اتیلن، پنبه، اسپندکس می باشد و هر چقدر که مواد بیشتر و متراکم تری برای ساخت دستکش ایمنی به کار رفته باشد این دستکش برای کار های سنگین تر مناسب خواهد بود. دستکش ایمنی علاوه بر اینکه باید امنیت نیروی کار را فراهم کند نباید در سرعت عمل و چابکی و انجام فعالیت کارکنان نیز اختلال ایجاد کند. متقاضیان خرید دستکش ایمنی میتوانند دستکش ایمنی مورد نیاز خود را با توجه به نوع فعالیت و حرفه ای که در آن مشغول به انجام کار هستند با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از فروشگاه رادین ایمن خریداری نمایند و با رعایت ایمنی و حفظ سلامت خود به انجام کار بپردازند.

قیمت دستکش ایمنی

قیمت دستکش ایمنی به عوامل متنوعی بستگی دارد، برند و تولید داخل کشور و یا خارجی بودن آن، مواد و متریال مصرف شده در ساخت دستکش ایمنی، نوع و جنس دستکش همگی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستکش ایمنی میباشند. هرچه دستکش ایمنی با کیفیت تر باشد و مواد به کار رفته در آن مرغوب تر باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت استفاده از مواد و متریال مرغوب باعث میشود که دستکش ایمنی دوام و طول عمر بالاتری داشته باشد و استحکام آن نیز بیشتر باشد و در نتیجه ایمنی بالاتری را برای استفاده کنندگان از این دستکش فراهم میکند. بنابراین توضیحات کیفیت دستکش ایمنی از گزینه هایی است که اول از همه توجه خریداران را به خود جلب میکند و بعد از آن قیمت دستکش ایمنی است که مورد توجه افراد قرار میگیرد. کارفرمایان و سایر افراد میتوانند دستکش ایمنی مورد نیاز خود را با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه رادین ایمن خریداری نمایند. این مجموعه دارای خدماتی از جمله هفت روز ضمانت برگشت کالا میباشد و با ارائه انواع دستکش های ایمنی پاسخگوی تمام نیاز ها و  مصارف متنوع  آن میباشد.

فروش دستکش ایمنی

فروشگاه رادین ایمن با سال ها فعالیت در زمینه فروش تجهیزات ایمنی تجارب زیادی را در این زمینه کسب کرده است و یکی از معتبر ترین مراکز فروش دستکش ایمنی می باشد. کارفرمایان و متقاضیان خرید انواع دستکش ایمنی میتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین از این فروشگاه تهیه نمایند. فروشگاه رادین ایمن با برقراری امکان خرید اینترنتی باعث شده که افراد بتوانند در سراسر ایران کالای مورد نیاز خود را بدون اینکه نگرانی از تحویل دیرهنگام و یا دریافت محصول نا مرغوب داشته باشند خریداری نمایند چرا که این مجموعه ضمانت اصالت کالا دارد و کیفیت محصولات خود را تضمین مینماید و آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به دست متقاضیان مربوطه میرساند. مرکز رادین ایمن دستکش ایمنی مورد نیاز افراد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن ارائه میدهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()