تجهیزات ایمنی در  هر حرفه و فعالیت اقتصادی بسته به نوع فعالیت خود و تهدید ها و چالش های پیش روی کارکنان متفاوت می باشد، به عنوان مثال تجهیزات کار در ارتفاع با حفاری و کار در مجموعه های صنعتی و شیمیایی بسیار متفاوت است. مطابق با قانون کار استفاده از انواع تجهیزات ایمنی در محیط های پرخطر و صنایع و کارخانه های بزرگ دولتی و خصوصی از الزامات انجام کار محسوب می شود، زیرا همواره سلامت کارکنان و ایمن نگهداشتن آن ها از انواع آسیب های احتمالی محیط های صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و صاحبین صنایع و فعالان اقتصادی نیز براین باورند، که با حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و به حداقل رساندن آسیب های محیطی می توانند راندمان کاری و روحیه کارکنان را بالاتر ببرند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد تجهیزات ایمنی اقسام مختلفی دارند و در رده های مختلف کیفیتی قرار می گیرند، و به خوبی پاسخگوی نیاز تمامی مشاغل هستند. مجموعه خوشنام و باسابقه رادین ایمن امکان خرید  تجهیزات ایمنی  را برای تمامی فعالان اقتصادی در تمامی گروه های شغلی به صورت آنلاین و مستقیم  با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در برندهای معتبر داخلی و خارجی فراهم کرده است و سالهاست با ارسال فوری و مطمئن انواع تجهیزات ایمنی به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و سهم قابل توجهی از خرید تجهیزات ایمنی مشتریان را به خود اختصاص دهد.

انواع تجهیزات ایمنی

انواع تجهیزات ایمنی برای مشاغل مختلف را می توان به صورت گروهی در سری های کامل و جداگانه ای نظیر انواع تجهیزات ایمنی فردی، تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، تجهیزات ایمنی برق فشار قوی، تجهیزات ایمنی آزمایشگاه ها و غیره قرار داد، که شامل تمامی لوازم مورد نیاز کارکنان در حین کار به صورت کامل می باشد، البته این تجهیزات را می توان به صورت جداگانه و بسته به نیاز خود خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای خرید گوشی ایمنی روگوشی به سایت این مجموعه مراجعه بفرمایید.

 کفش کار یکی از مهمترین اعضای خانواده بزرگ تجهیزات ایمنی می باشد، که بسته به نوع طراحی و متریال مصرفی در آن ها دسته بندی می شود و در گروه های مختلفی قرار می گیرد، این نوع از کفش ها با هدف ایمنی پاها محافظت از پنجه، عدم لیز خوردن در محیط های صنعتی، گرم نگهداشتن پا و با قابلیت هایی نظیر  ضد اسید و روغن، ضد سایش و قابلت ارتجاعی بالا و چابکی کارکنان در حین کار طراحی می شوند و  هر صنعتی بسته به نیاز خود نمونه ای از آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می دهد. دستکش کار که در انواع و اقسام مختلف و برندهای معتبر داخلی و خارجی و با کیفیت های متنوع وارد بازارهای داخلی و جهانی می شوند، نیز از دیگر اقسام تجهیزات ایمنی می باشد، که برای تمامی مهارت ها و اجرای کارهای ظریف تا سخت و سنگین نمونه های بسیاری از آن ها طراحی شده است، که ضمن حفظ ایمنی، چابکی و توان انجام کارها را نیز کاهش نمی دهد. کلاه ایمنی از دیگر لوازم و ابزارهای ضروری کار در محیط های پرخطری است، که احتمال سقوط اجسام، ضربه به سر و برق فشار قوی وجود دارد، این کلاه ها در کلاس های مختلف امنیتی از A تا E قرار می گیرند که در هر سطح از آن ها کیفیت، ایمنی، قابلیت دفع ضربات، درصد تحمل و دفع ولتاژ برق نیز ارتقاء پیدا می کند. تجهیزات ایمنی طیف گسترده ای از لوازم حفاظت شخصی  P.P.Eرا شامل می شود که هر کدام از آن ها دارای تنوع بسیار بالایی از لوازم ایمنی در برندها، کیفیت ها و رده های مختلف امنیتی هستند، که با استفاده از آن ها به خوبی می توان پاسخگوی نیازهای تمامی صنایع و حرفه های مختلف کاری از سازمانی و اداری گرفته تا هنری، تولیدی، خدماتی و صنعتی بود.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 818
نمایش همه
علاقه مندی ها ()