تنوع بالای اسباب بازی به گونه ای شده، که آن را در گروه های اسباب بازی پسرانه، اسباب بازی دخترانه، فکری و ورزشی قرار می دهند. از آنجایی که بر بعدهای روانی و عاطفی کودک تاثیر گذار بوده، باید در خرید اسباب بازی پسرانه، دقت لازم را به کار برد. اسباب بازی پسرانه از تنوع بالایی برخوردار است و سازندگان این محصولات علاقه، اخلاق و شخصیت کودکان پسر را کاملا در نظر گرفته، و به تولید اسباب بازی پسرانه جدید می پردازند. بازی و سرگرم شدن کودکان با اسباب بازی تخلیه هیجانات، کاهش اضطراب، سلامت جسمی و روحی آنها را در پی دارد. پسرها از آنجایی که از پدران خود الگو برداری می کنند به وسایل و کارهایی که آنها طی روز با آن مشغول هستند، علاقه داشته، و به سمت آنها روی می برند و در واقع به اسباب بازی های خود به دید ابزار کار می نگرند. از سری  اسباب بازی پسرانه  می توان انواع ماشین، کامیون، تفنگ و ست جنگی، قطار، هواپیا و هلیکوپتر  را نام برد که توسط شرکت های مختلف تولید و عرضه می شود. شرکت بازی ساز مارکت عرضه کننده انواع اسباب بازی پسرانه داخلی و خارجی معتبر با بهترین قیمت است، و متقاضیان محترم به راحتی می توانند با رجوع به وبسایت این مرکز و مشاهده خیل عظیم اسباب بازی به خرید اسباب بازی پسرانه مد نظر خود اقدام نمایند و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوند.

انواع اسباب بازی پسرانه

بالا بودن تعداد و تنوع اسباب بازی ها در خانه، سبب می شود که پسران بیشتر با آنها بازی کنند و کمتر به سمت بازی های کامپیوتری که خلاقیت و تحرک را از آنان می گیرد روی ببرند. اسباب بازی پسرانه ماشین، از اولین انتخاب های پسران است، که در قالب ماشین پلاستیکی، فلزی، شارژی، کنترلی و جنگی وجود دارد. برخی از والدین در مورد خرید اسباب بازی جنگی، ممانعت می کنند، در حالیکه از دیدگاه پسران، تفنگ‌، شمشیر و ماشین جنگی به پسران حس قدرت و قهرمان بودن می دهد و همچنین در جهت تقویت مهارت های حرکتی آنها بسیار مناسب واقع شده است. اسباب بازی پسرانه توی توی، سربازان اسباب بازی، اکشن فیگور، لگو، ورزشی، کامیون، انواع تفنگ و ست جنگی و همچنین قطار و هواپیما از انواع اسباب بازی پسرانه به شمار می روند که توسط برندهای معتبر دیزنی لند، کوبی، ترفل، پلی موبیل و غیره ساخته می شوند. بازی ساز مارکت ارائه دهنده تمامی این اسباب بازی ها با بهترین قیمت و کیفیت است. خریداران محترم می توانند در سایت مجموعه بازی ساز مارکت، از تمامی این محصولات دیدن نمایند و طبق بودجه و علاقه کودک خود اقدام به ثبت سفارش نمایند.

ویژگی اسباب بازی پسرانه با کیفیت

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، اسباب بازی ها بسیار گوناگون هستند و در مدل ها، رنگ ها و متناسب با رده های سنی مختلف طراحی می شوند. بازی با آنها سبب افزایش خلاقیت، تمرکز، تحرک و سرگرمی کودکان می شود، و از آنجاییکه آنها بیشتر وقت خود را با اسباب  بازی های محبوب خود می گذرانند، والدین باید از ویژگی اسباب بازی پسرانه با کیفیت، مطلع باشند. مواد اولیه نقش مهمی در کیفیت اسباب بازی دارد و به طبع با بالا رفتن کیفیت، قیمت اسباب بازی پسرانه نیز افزایش پیدا می کند. پسران علاقه خاصی به کشف کردن، ساختن و تعمیر کردن دارند و همچنین به دنبال اسباب بازی های تحرک برانگیز از قبیل ماشین، هواپیما و تفنگ هستند. والدین علاوه بر علاقه کودک باید به کیفیت اسباب بازی پسرانه و رده سنی درج شده بر روی آن نیز دقت نمایند. به طور مثال از خرید اسباب بازی های خیلی ریز، دارای رنگ های شیمیایی، تیز و شکننده برای نوزادان خود اجتناب نمایند و یا در  خرید اسباب بازی فکری و لگو حتما به محدوده سنی آن توجه کنند چون این بازی ها متناسب با قدرت فکری کوکان است و از آنجاییکه افزایش تمرکز و خلاقیت آنها را به دنبال دارد، آنها باید بتوانند به حل مسائل بپردازند تا از اعتماد به نفس برخوردار شوند، در غیر این صورت آنها سرخورده می شوند. 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()