وجود اسباب بازی در دنیای کودکان، امری انکار نشدنی است، بطوریکه آنها بیشتر وقت خود را با اسباب بازی های دوستداشتنی خود می گذرانند. اسباب بازی ها معمولا تا سن ۲ سالگی بین دختران و پسران شباهت زیادی با هم دارند، اما پس از آن گرایش کودکان عوض می شود به گونه ای که دختران به سمت اسباب بازی هایی با تحرک کمتر مانند انواع عروسک، وسایل آشپزخانه، پزشکی و ست لوازم آرایشی روی می برند و برعکس پسران به سمت اسباب بازی هایی با تحرک بیشتر مثل انواع ماشین، کامیون، هواپیما و تفنگ گرایش دارند. بازی با اسباب بازی به جای مشغول بودن با بازی های اینترنتی، سبب تقویت مهارتهای ذهنی، حرکتی، تمرکز و خلاقیت کودکان می شود و همچنین هنگام بازی می توان مسئولیت پذیری‌، نظم و همکاری را به کودکان آموخت. اسباب بازی کودکان، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه این محصولات را در گروه های اسباب بازی پسرانه، دخترانه، فکری، ورزشی و اکشن فیگور قرار داده اند. اسباب بازی در رشد و پرورش استعدادهای کودکان نقش دارد و همچنین تاثیر گذار در جنبه های روانی و عاطفی آنها است، از این رو در انتخاب اسباب بازی کودکان باید دقت نمود. نکات مهمی که در خرید اسباب بازی باید مد نظر قرار داد شامل دارا بودن مارک استاندارد، شرکت سازنده، مواد اولیه مرغوب، جنس، ابعاد و رده سنی کودکان است. خصوصا برای خردسالان، باید از خرید اسباب بازی با رنگ شیمیایی، جنس سرامیکی، سایز خیلی کوچک و دارای بدنه تیز و برنده، اجتناب نمود. استفاده کودکان از اسباب بازی، خالی شدن هیجانات‌، استرس و اضطراب آنها را به دنبال خواهد داشت و در نهایت حس سرخوشی، آرامش و لذت را برای کودکان به ارمغان می آورد. شرکت بازی ساز مارکت وارد کننده و عرضه کننده انواع اسباب بازی با کیفیت در برندهای معتبر خارجی و داخلی است، که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نماید. تمامی محصولات در وبسایت این مرکز به همراه ویژگی و قیمت آنها، درج شده است که متقاضیان می توانند با مراجعه به وبسایت و پیدا کردن محصول مد نظر خود، نسبت به خرید اینترنتی اسباب بازی اقدام نمایند.

 انواع اسباب بازی کودکان

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، اسباب بازی کودکان متنوع و گوناگون است و در مدل ها، رنگها و رده های سنی مختلف ساخته و پرداخته می شوند. به عنوان مثال در تولید اسباب بازی پسرانه و دخترانه، ویژگی های اخلاقی و شخصیتی کودکان لحاظ شده است. پسران علاقه خاصی به خلق کردن و کشف کردن دارند و از بازی با وسایلی همچون انواع اسباب بازی ماشین، هلیکوپتر سنسوردار، هواپیما، تفنگ و ست جنگی به شدت لذت می برند. از طرفی دختران بیشتر به بازی های آرام همچون خاله بازی، عروسک بازی و آشپزی با ست لوازم آشپزخانه، علاقه دارند.  اسباب بازی عروسک پرطرفدارترین وسیله بازی کودکان، علی الخصوص دختران است و در گروه های عروسک سرامیکی، پولیشی، بافتنی، مدل حیوانات، اکشن فیگور و سخنگو قرار می گیرند. همچنین عروسک باربی و السا و آنا که در ساخت آنها از شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده، از محبوب ترین عروسکها در نزد کودکان به شمار می روند. اسباب بازی قطار با صدای بوق مخصوص و چراغ خود، هم پسران و هم دختران را مجذوب خود می نماید. یکی از مهمترین و لازم ترین اسباب بازی ها جهت رشد ذهنی کودک، اسباب بازی فکری است که متناسب با رده های سنی کودکان طراحی شده و همگام با افزایش سن، بازی سخت تر می شود. حل کردن این مسائل و یا درست کردن انواع لگو ماشین، هواپیما و غیره علاوه بر تقویت مهارت های ذهنی، افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت کودکان را به دنبال دارد. فروش اسباب بازی کودک را از طریق سایت انجام دهید.

انواع اسباب بازی کودکان در برند های داخلی و خارجی معتبر در مجموعه بازی ساز مارکت بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. مشتریان جهت خرید می توانند به سایت این مرکز مراجعه کرده و پس از مقایسه محصولات به ثبت سفارش اسباب بازی مد نظر خود بپردازند.

 

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 824
نمایش همه
علاقه مندی ها ()