عروسک، از همراهان همیشگی و دوستداشتنی کودکان است، که زمان زیادی را با آن می گذراند، از اینرو اهمیت وجود آن در زندگی کودکان کاملا مشخص است. عروسک های زیبا، در مدل ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند، بعضی عروسک ها را شبیه انسان طراحی می کنند، که تا پایان خردسالی، دختران و پسران با آنها بازی می کنند ولی بعد از پایان دوره خردسالی، دختران از طرفداران حرفه ای عروسک به شمار می روند، از آنجاییکه از کودکی در بازی هایشان نقش مادر را بازی می کنند علاقه زیادی به این عروسکها دارند. کودکان با بازی با عروسک ، خاطره های زیادی را برای خود رقم می زنند و گهگاهی به خاطر احساس امنیت و راحتی که در کودکی با این عروسکها داشته اند، آنها را برای بزرگسالی خود حفظ می کنند، به گونه ای که تحقیقات نشان داده است، ۵۱ درصد مردان نیز عروسک دوران کودکی خود را که یاد آور خاطرات زیبای آنهاست، حفظ نموده اند.  عروسک  از جمله اسباب بازی هایی است که احساسات کودکان را درگیر می کند، و همچنین تاثیر مستقیمی بر شخصیت آنها دارد. سالهاست در بعضی نمایش ها از عروسک به جای انسان استفاده می کنند، که به این کار خیمه شب بازی و یا عروسک نمایشی می گویند. این نمایش ها، می توانند نکات رفتاری مثبتی چون شناخت مسئولیت، نظم و ترتیب، بازی گروهی و غیره را به کودکان آموزش دهند و همچنین کودکان هنگام بازی با اسباب بازی هیجانات خود را بروز می دهند و انرژی خود را تخلیه می کنند که سبب کنترل خشم آنها هم می شود. مجموعه بازی ساز مارکت با سالها فعالیت در این عرصه انواع اسباب بازی خارجی و داخلی را، با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و همچنین امکان خرید آنلاین عروسک و انواع اسباب بازی از طریق سایت این مجموعه میسر شده، که خریدی راحت را برای متقاضیان این محصولات به ارمغان آورده است.

انواع عروسک های زیبا

یکی از اولین اسباب بازی هایی که برای سیسمونی نوزاد گرفته می شود، عروسک است و همانطور که اشاره شد تا پایان خردسالی، فارغ از جنسیت کودکان، می توان آنها را خریداری کرد. از آنجاییکه انواع متنوعی دارند، می توان متناسب با سن، علاقه و توان حمل آنها توسط کودک، از آنها بهره برد. به عنوان مثال برای کودکان زیر یک سال باید عروسک های بی ضرر پولیشی را تهیه نمود و از خرید اسباب بازی سرامیکی، فلزی و یا عروسک با سایز کوچک که ممکن است کودک در دهان خود بگذارد، اجتناب نمود. امروزه شاهد انواع عروسک بافتنی، پلاستیکی، پولیشی، پنبه ای و سرامیکی در بازار هستیم که از تقاضای بالایی نیز برخوردارند. از محبوب ترین عروسک پرفروش در این بازار، می توان به عروسک السا و آنا و عروسک باربی اشاره کردش، که در ساخت آنها از شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده است. و از دلایل آن می توان به این موضوع اشاره کرد، که کودکان علاقه زیادی به تماشای انیمیشن دارند و با بعضی از شخصیت های درون آن ارتباط زیادی پیدا می کنند و از اینرو خواهان عروسک کارتونی آن شخصیت هستند. شرکت بازی ساز مارکت، وارد کننده و عرضه کننده انواع عروسک دخترانه، کارتونی، ربات، حیوان، نوزاد و غیره هست که متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به وبسایت این مجموعه، از محصولات آن دیدن کرده و متناسب با علاقه و بودجه خود، نسبت به خرید اقدام نمایند. فروش اسباب بازی دخترانه  از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد. 

 متقاضیان انواع عروسک می توانند به وبسایت این مرکز مراجعه نمایند و در بین خیل عظیم محصولات معتبر با برندهای داخلی و خارجی، با توجه به علاقه و توان مالی خود، اسباب بازی مد نظر را انتخاب و تنها با چند کلیک خرید اینترنتی عروسک را نهایی نمایند. از دیگر مزایای خرید آنلاین این مرکز می توان به 7 روز ضمانت برگشت، ارائه ضمانت اصل کالا، ارسال مطمئن و سریع اشاره کرد.

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 757
نمایش همه
علاقه مندی ها ()