فروش اقساطی خودرو به منظور نیاز بازار به خریداران اتومبیل ارائه داده می شود. از گذشته تا به امروز عموم افراد آگاهی کافی نسبت به مزایا و کاربرد خوردو پی برده اند و علاقه مند به استفاده از اتومبیل برای کارهای روزمره و مسافرت های خانگی و دسته جمعی می باشند. به این ترتیب افراد زیادی با صرفه جویی هزینه های مالی و یا توان مال خود، مایل به خرید اتومبیل هستند. شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ خودرو با توجه به شرایط حاکم بر بازار، شرایط فروش اقساطی خودرو را در کنار فروش نقد به مشتریان پیشنهاد داده، تا بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته بتوانند اتومبیل خریداری کنند.

شرکت فرنام خودرو جزء یکی از گروه هایی است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ خرید و فروش انواع اتومبیل سواری در تهران فعالیت می کند و متناسب با برندهای مختلف شرکت خودروسازی، خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را به مشتریان ارائه می دهد.

فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت

فروش اقساط خودرو به روش های مختلف صورت می گیرد تا بدین وسیله افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی خود با قیمت مناسب از مزایای فروش اقساطی بلند مدت خودرو برای خرید ماشین مورد پسند خود استفاده کنند. صنعت خودروسازی داخلی از اعتبار بالایی برخوردار است و افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این شرایط می باشند. در کنار فروش نقدی خودرو، ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو بهترین راهکار برای افزایش فروش اتومبیل و همچنین تولید محصول می باشد.

از این رو عموم افراد می توانند متناسب با نیاز، سلیقۀ شخصی و توان مالی، با شرایط ایده آل اقدام به خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت نمایند. توجه به این مسئله حاکم بر وضعیت زندگی اشخاص خواهد بود و می تواند سطح رفاه زندگی افراد را بهبود ببخشید. فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی بر اساس مدل و برندهای شرکت خودروسازی در سطح کشور صورت می گیرد. بنابراین اقشار مختلف جامعه با هر سطح از قدرت مالی قادر به خرید خودرو با استفاده از شرایط اقساطی خواهند بود. ارائه چنین خدماتی در کنار فروش نقد خودرو، لازم و ضروری است چون اکثر افراد وسع مالی برای خرید خودرو با پرداخت کاملاً نقدی را ندارد.

بدین وسیله از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور، فروش اقساطی تویوتا، کیا موتورز، گروه بهمن و غیره می توانند یکی از محصولات تولیدات و مونتاژ داخلی و یا برند خارجی را با شرایط بازپرداخت مناسب خریداری کنند.

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری

همانطور که می دانید اکثر خریداران اقساطی خودرو، دغدغۀ ذهنی در رابطه با زمان تحویل خودرو را دارند. به همین جهت شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کنند برای جلب رضایت مشتریان زمان تحویل خودرو را زودتر در نظر بگیرند.

در نتیجه شاهد فروش اقساطی خودرو های داخلی و خارجی مانند فروش اقساطی کرمان موتور با شرایط تحویل فوری در سطح کشور می باشیم. توجه به این نکته برای افراد بسیار حائز اهمیت است. در واقع افراد مختلف می توانند حین پرداخت اقساط خودرو، از خودروی خود نیز استفاده نمایند. به همین دلیل برخی از افراد که نیاز ضروری و لحظه ای به استفاده از اتومبیل دارند، می توانند با پرداخت مبلغی از پیش پرداخت، ساعاتی پس از عقد قرارداد، خودرو را تحویل گرفته و نیاز خود را مرتفع نمایند و الباقی مبلغ اتومبیل را طی چند مرحله به صورت اقساطی تسویه کنند.

شرکت فرنام خودرو با فعالیت مداوم در زمینۀ خرید و فروش نقد و اقساط اتومبیل در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند و متناسب با شرایط مالی اقشار مختلف جامعه، شرایط ساده تر و منعطفی را برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته است.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()